Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Frantova meditace o Hexagramu lásky
Robinsonka (Občasný) - 23.8.2005 > kabala se skryte dostava do popredi, to je videt i vnejsimi projevy, citlivy, jako Franta to vnima dobre, Daviduv stit je velice aktualni pro zasvecence prave v teto dobe. tudiz je videt, ze dobre texty, ale na nespravnych mistech. To je lepsi mlcet, nez to davat k dispozici pro pitomce
U příspěvku:Frantova meditace o Hexagramu lásky
Robinsonka (Občasný) - 23.8.2005 > Jenže vážení na hajzlu taky nejste sami, tam vám taky asistuje přiměřený počet neviditelných bytostí, kteří se snaží, abyste se alespon tam dokázali ze sebe dostat, to co vsude jinde ne :))))))))))))))))))))

příjemné uvolnění vážení
U příspěvku:...Live can Dance...úryvek z meditace na rozloučenou s takovouto txt presentací:
Robinsonka (Občasný) - 25.7.2005 >
U příspěvku:Hadí síla
Robinsonka (Občasný) - 3.9.2004 > Emmet ... jak to myslíš J. a J. ? Kvalita nic moc, ale teprve se to učím zpracovávat počítačově :)
U příspěvku:Návrat do Světla
Robinsonka (Občasný) - 3.9.2004 > Vomi, fakt že trochu s vkládáním mám problémy, neumím to tak ovládat. Souhlasím, že i kvalita ostrosti trochu pokulhává, originál je mnohem hezčí. Kresba je kombinovaná: pastely, tempery, třyptky v odstínech barev na obrázku. Brzy Vám sem dám své další výtvory :))) Hezký víkend lidičky rozkošní :)))
U příspěvku:Návrat do Světla
Robinsonka (Občasný) - 1.9.2004 > Originál je trochu jiný. Je tam více světla a jasu. :))) Co se týká vnímání barevného spektra, to je u každého individuální a v souladu s jeho cítěním, podstatou. Pescatore, jak jsi to vnímal ty ? .... jestli tedy jsi ochotný se o to podělit :))
U příspěvku:Buddha
Robinsonka (Občasný) - 1.9.2004 > TAk tom říkám příspěvkové vyvrcholení! Emmet Ray, četla jsem tvou poezii. Přeji hodně úspěchů a štěstí, abys nalezl v duši klid a mír a lásku, která tě vyléčí ....
U příspěvku:Buddha
Robinsonka (Občasný) - 26.8.2004 > Tak tedy prosím, kdo mi přeřadí tuto klidnou modlitbu do fotek ;)
U příspěvku:Úděl mystika
Robinsonka (Občasný) - 18.8.2004 > Neustálé rozdělování tady a tam nahoře z nás dělá omezené prcky :)) Sama to pořád ještě dělám, (i když si to velmi hlídám), ale hlavně tehdy, když opravdu jsem zaměstnaná terapií a jsem více zaměřená na to, abych to zvládla dobře a nebyl to krok zpět a v souladu s Celkem. Být neustále v nirváně je možné a od určité čistoty těla to již nespotřebovává energii. Lze velmi dobře být tam i tady, protože tam i tady je Jedno, jen jsme zvyklý neustále v tom dělat rozdíl. To je ten háček, který nejsme schopni zpracovat a ochotni přijmout. V lehčím stavu nirvány být na obouch místech je přirozené a nedělá to žádné problémy (pokud nemáme problém sjednocené vnímat více úrovní najednou - pozor, to je docela důležité), naopak vše vidí člověk jasněji a dopodrobna. První stav zažití nirvány dává znamení, že jsi připraven pro tento stav a automaticky tě to žene si tento stav udržet nebo se do ní nořit stále časteji. Jednak právě kvůli výše psaným schopnostem a pak proto, že stav nirvány je bleskurychlá transformace hmotného těla současně i s energetickými těly. Při hlubokých stavech nirvány je trochu vnímání hmotného omezené, ale dá se fungovat jakžtakž. Např. že banální věc člověk dělá třeba 5 krát che che :)))))) Ale v tom stavu to nějak nevadí. Nacházíme se ve stavu, kde čas ani prostor příliš nevnímáme, ale kupovidu dá se to zvládnout. Přestavují se přitom energetická těla, přestavuje hmotné tělo na buněčné úrovni, naplnují se Božským světlem energetické cestičky, člověk si připadá jako Nekonečná světelná mapa Boha. Dějí se přitom hotové zázraky. Přirozeností každého člověka je být v nirváně stále, jestli si to ovšem dokáže připustit, že je si to zaslouží. Omezenost je pouze v hlavě :) A vo tom to je .... Takže já říkám "hurá do nirvány a parádně to rozjedem, uděláme mejdan nahore, který dole roztančí vše až až ... na kraj světa a ještě dál. Ale to už trochu blbnu. Každý věřte tomu, o čem jste ve svém zářivém nitru přesvědčeni a z těchto debat si vezměte to dobré, co vás obohatí a posune o krok dál :)))
Pozorně vnímat a přijímat, v tom je veliké kouzlo :)))))
U příspěvku:Tvoření Celků
Robinsonka (Občasný) - 3.6.2004 > TAk tomu říkám dokolané vyjádření vnímání celku, žít a vnímat jako celek .... Ono ve své podstatě pouze ze začátku je to těžké, ale snaha uvolnuje kreč, zesiluje přítomný okamžik vnímání, a pak již si člověk pouze vědomuje momenty, kdy vypadává z harmonie díky svým zlozvykům z dřívějších postojů. Také je to fáze vývoje :)))))
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter