Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Trisi
(žena)
Občasný
Na Totemu: 134x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
nic mě nanapadá...jinak ahojky....
Šmankote!!!....jsem tolerantní, plachá, přátelská, vstřícná....kdo mě chce poznat lépe, doporučuji pro začátek skrze mou tvorbu...je hodně osobní...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Touha
Trisi (Občasný) - 6.10.2000 > Hlubší to dneska asi moc nebude, ale mělce se pokusím...technicky do toho nevidim, to říkám každému...já si potrpím na ty rýmy a rytmus...tudíž mě trochu zmátla ta grafická úprava - čekala jsem klasicky rým sem rým tam...jinak se v tom zase vidím...tyhle stavy prožívám minimálně obden, ale to je jedno..zrovna dneska jsem zase něco po...a lidi ti řeknou "dyť se uzdravíš"...a ty jako furt čekáš na zázrak...jenže tohle nejni rýma...shrnutí: myšlenky a poetika klouzavá, ale je to hezká holka v pšíšernejch hadrech...já bych to zpracovala jako povídku nebo črtu, fejeton..já nevim...přečti si Marinu Cvetajevovou, to je podle mě persona...má to hlavu, patu, hloubku, sílu, originalitu, neotřelost a ještě se to rýmuje...ende
U příspěvku:Láska
Trisi (Občasný) - 11.7.2000 > ...obsahově k tomu není co dodat....mám slabost pro tahle témata, protože jsem zamilovaná....slova hladí, ale někde to rytmicky trochu skřípe...promiň, ale já si na to dost potrpím - mám rytmus v těle....jeden čas byl tanec můj život...shrnutí...čistší rýmy a rytmika...jinak nálada navozená slušně....poslední sloka každopádně vše napraví...řemeslně i obsahově...dávám jedna minus....
U příspěvku:Už ne!...můžu
Trisi (Občasný) - 27.6.2000 > Vážený pane anonymní čtenáří a vlastně i ti ostatní, co už přečetli nebo ještě budou číst tuto rýmovačku, nechci, aby to vypadalo, že neumím přijmout kritiku, ale jak je vidět, tak jste nic nepochopili! MImochodem výraz "...akroutil hlavou v úžasu a hnusu.." zní možná trochu pateticky, ale paradoxně je tím nejpravdivějším a nejvýstižnějším v tomto dílku, které je velice osobní! Nejsem zkurvenej alibista...nechci, abych byla zase za kreténa, co si hraje na chudinku a chce, aby ji všichni litovali a brali ohledy...chtěla jsem mlčet, ale fakt to nejde, protože jsem pekelně nasraná! Lidi, proboha, hodno´tte řemeslo a ne obsah, když , s prominutim, hovno víte! Já bojuju s jednou z nejodpornějších a nejzákeřnějších civilizačních chorob. Pravda, můžete sní žít i několik let avůbec nemusíte umřít, ale na konci z vás zůstane lidská troska...bez prdele!...viděla jsem lidi stejně postižený, jak dopadli!!!
U příspěvku:Začalo léto
Trisi (Občasný) - 15.6.2000 > ...kručíš...konečně můžu s čistým svědomím říci, že tato báseň se mi líbí...opravdu líbí...závan svěžího vzduchu na Totemu...téma nijak objevné, ale zpracování...originelní...jedna radost...pěkně ti to šlape...kdybych byla hnidopich, objevila bych malé škobrtnutí, ale kdo n. co je dokonelý/é?...lahůdka!
U příspěvku:Beznaděj
Trisi (Občasný) - 15.6.2000 > ...bože, téma nadčasové...ani nevíš, jak mi mluví z duše...něco podobného prožívám každý den...doufám,že dobře rozumím pointě - pták ...symbol svobody a volnosti...v této básni s lidskou duší...člověk...my všichni...a zároveň touha po blízkosti a porozumění...celé to tmelí umění rozlišit, co v danou chvíli potřebujeme...jakou pomoc...ale je to těžké, protože často ani my sami nevíme, co vlastně chceme...kdosi moudřejší než já, řekl, že nemáme chtít měnit věci hned z fleku...bez rozmyslu...máme v klidu vyčkat, až na to budeme mít dost sil.........jinak ke zpracování tématu mám asi takovouto připomínku: prostřední část je slušně vygradovaná...působivé, ale proč to potom v závěru rozmělníš ...příliš rychle...nabrala bych zběsilejší tempo...ještě rychlejší ...sekala bych slova jedno za druhým...a pak bych prudce zabrzdila...šok!...ty pěkně zrychluješ, ale ke konci trošku zpomalíš..a pak teprv dupneš na brzdu...škoda...dávám dvojku, ale chápej to spíš jako jedna s malým minusem...
U příspěvku:Stromy
Trisi (Občasný) - 14.6.2000 > ...Mr. čtenář je skutečně nepozorný....já ty stromy vidím jasně před sebou! ...popis pěkný i vyjádření, ale souhlasím s klukama, že rytmicky to poněkud skřípe...
U příspěvku:Holka
Trisi (Občasný) - 14.6.2000 > ...je to taková ala lidová slovesnost... spíš písňověj text ...jen v poslední sloce to trochu ujelo někam jinam...já bych tam šoupla spíš zpracuju - věnuju...chlapi si holt myslej, že s náma můžou mávat...my se ale nedáme!
U příspěvku:Propasti
Trisi (Občasný) - 14.6.2000 > ....dobré téma k zamyšlení....může oslovit ostatní čtenáře...ale je to spíš úvaha než báseň...postrádám jakýkoli osobní prožitek.....
U příspěvku:Smutný klaun
Trisi (Občasný) - 13.6.2000 > ....proč je všechno tak smutné, tak zahlcující....já nejsem veselý člověk...smutní lidé se v tvé poezii utopí... je až příliš aktuální...příliš živá...dej nám naději...po technické stránce - v tom si nevěřím...píšu to všem, co zavrhli rýmy jako přežité...snad můžeš zkusit svou poezii nějak oživit...přidat kontrast...někde zase ubrat...nedoříct...zahlcuješ...víc hravosti se slovy, s obrazy...už nevím...atmosféru si navodila hezky...jen nebuď přístě tak doslovná...
U příspěvku:Měsíc
Trisi (Občasný) - 13.6.2000 > ...já tu jsem asi jediná, co zpátečnicky rýmuje, či co...já si potrpím na pointy...tady se to i rýmovalo...tudíž hodnotím kladně...ne, zas tak omezená nejsem...hezká hra se slovy...lidi, vy malujete!....nemáš, Martine, náhodou, také cit pro výtvarno?....to samé platí i pro Juditu...obdiv...
U příspěvku:Teď když....
Trisi (Občasný) - 13.6.2000 > ...ach ty erotické zvraty!.....enem mi trochu unikají souvislosti...to ovšem nic neznamená...kluci, vy mi dáváte zabrat...to je poezie naprosto hlubokoponorná...víš co?... líbí se mi tam ty kontrasty...stále střídáš touhu a hnus......popřípadě marnost...dobrá grafická úprava...nebudu předstírat, že tomu rozumím...asi dobrý, ale nemrazí mě z toho, jak by se vyjádřil kolega Petr....
U příspěvku:Až...
Trisi (Občasný) - 13.6.2000 > ....odbivuji...má to sílu..žije to vlastním životem...hezká přírovnání...originální obraty...díky takovým, jako jsi ty objevuji dosud nepoznané...a koukám, že pocity a momentální nálady se dají vyjádřít opravdu různě....já taky furt hledám...zatím neúspěšně...neříkej mi, že je to jen póza, esli jo, tak tomu neuvěřím....jde psát o něčem, co se tě přímo netýká? ...hádej se se mnou...
U příspěvku:Domov.
Trisi (Občasný) - 13.6.2000 > ...zapálit záclonu...to je docela dobrý...kurník...co říct?...na tuhle poezii moc odborník nejsem....mně spíš sedí takové ty klasické rýmovačky...přečtu to znova....pointu to má pěknou, koukám...je to spíš k zamyšlení...vydalo by to na obsáhlejší rozbor...každopádně zajímavé...jsem z toho v rozpacích...ne, todle nejni můj šálek kávy...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter