Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 18.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:?
Cid (Občasný) - 25.1.2001 > Obdivuji Tvůj smysl pro tvar.
U příspěvku:Zrození slunce
Cid (Občasný) - 25.1.2001 > Je to krásný popis děje. Takové zamyšlení, které mi osvěžilo mysl. Děkuji
U příspěvku:Spánek
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Co to je za zmatek? To je úmysl, nebo počátek? Geniality budoucnosti. Každopádně to přeřadím do Všehochuti.
U příspěvku:Prospěch pařezů
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Ty máš krásné postřehy sasanko.
U příspěvku:Babičce
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Po delší době opět něco mimo průměr. Je to nádherné Martine, až na slovo zmáčklý, které rozhodí melodiji. Ale nádhera po technické i obsahové stránce. Není trošku pod inspirací Seyfrta?
U příspěvku:VLOČKA
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Jo, milá říkanka. Myslím, že o nic víc autorovi nešlo.
U příspěvku:Čekání
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Je to hezká básnička, ale nehodila by se více do básničkého slova?
U příspěvku:Stíny
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Mám potíže číst básně, které nemají strofy. Tvé dílko je hodně tajuplné, alespoň mě to tak připadá. Nějak nemám na to, to teď pochopit v plné hloubce.
U příspěvku:Kocovina
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Velmi jednoduchý styl a krásně vystižená nálada.
U příspěvku:Noční město
Cid (Občasný) - 24.1.2001 > Dej si pozor na rým kane x kane. Není absolutní, je to opakování slova. Jinak je to milé dílko. Pohladí.
U příspěvku:Lednová
Cid (Občasný) - 23.1.2001 > To je moc pěkná pohádka. Je v ní hluboký míř a jemně to hladí. Forma je prostá a o to jasnější.
Děkuji
U příspěvku:V nebi
Cid (Občasný) - 22.1.2001 > Rýmy jsou hodně volné. Forma žádná a obsah pochmurný. Ale i to je poezie a sdělení je konec konců jasné.
U příspěvku:JSEM SÁM
Cid (Občasný) - 22.1.2001 > Každý nějak začínal.
U příspěvku:Nesprchám
Cid (Občasný) - 22.1.2001 > Po stránce rýmů hodně jednotvárné, ale velmi, velmi upřímné. Je v tom celé kouzelné vzdání se.
U příspěvku:Bohatství krajiny
Cid (Občasný) - 22.1.2001 > Máš velký talent ma miniatury. Je to skvělé.
U příspěvku:Na trati
Cid (Občasný) - 22.1.2001 > Forma je hodně volná, nebo možná žádná, ale jsou tam dobré přechody.
U příspěvku:Tanec
Cid (Občasný) - 22.1.2001 > Má to vtip a kouzlo. Děkuji.
U příspěvku:Tvář zimy
Cid (Občasný) - 19.1.2001 > Souhlasím s Lian je to milé. I když já vím, proč se mi to líbí.
U příspěvku:Procházka
Cid (Občasný) - 19.1.2001 > Opět je to dobře provedené. To opakování verše mi přijde jako kouzelná věc. A poslední verš je taková třešníka na dortu.
U příspěvku:Přelud
Cid (Občasný) - 19.1.2001 > Je to dobře udělané. Než to má hlava pochopí, musí točíst několikrát. Jenom nevím, co je to vachta.
U příspěvku:* * *
Cid (Občasný) - 19.1.2001 > To je skvěle vyjádřený pocit. Spíše bych to dal do citátů. Ale hlavně prní část metaforycka prvotřídní.
U příspěvku:Procesy
Cid (Občasný) - 18.1.2001 > Zajímavé reflexe světa.
U příspěvku:Odešla
Cid (Občasný) - 18.1.2001 > Ty inverzně postavené rýmy jsou úžasné. Ten obsah je věčný. Zaujalo mě jak si k pojintě došel, přez popsání nepořádku na stole. Celá básnička postupně graduje.
U příspěvku:Zpožděné vlaky
Cid (Občasný) - 18.1.2001 > Je to napsané hodně prostým stylem, ale řeč dovede oslovit. Nikdo nemusí pochybovat o čem to bylo. Pouze třetí strofa mi přijde trošičku rozhozená. Ale poslání se vyloženě povedlo.
U příspěvku:Oběť
Cid (Občasný) - 18.1.2001 > Je nádhera číst Tvé básně. Nemám jim nějak co vytknout. Obdivuji Tvůj talent děvčátko. Někdy mě napadá kam vlastně chodíš na smutek, ale to je možná normální. V této básní je asi nejúžasnější síla sdělení, která to celé žene vpřed.
U příspěvku:Bezejmenná
Cid (Občasný) - 18.1.2001 > Kvěžíku moc hezky se to čte, ale já nějak nevím o čem to je. Vzdáleně mi to připomíná Stébla trávy. Celkově uklidňující, i když pro mě dost bezobsažné.
U příspěvku:TRADIČNÍ TAJENKA
Cid (Občasný) - 18.1.2001 > Ano je to krásné.
U příspěvku:III. Judaismus - Vliv politických změn na další vývoj náboženství
Cid (Občasný) - 18.1.2001 > Je to velmi stručná kostka, ale je dobře udělané. Jenom nevím zda Zelóté se dají počítat mezi teologické směry. Bylo to něco jako je dnes Hisbalách. Více méně teroristická organizace vedoucí partizánskou válkou bez ohledu na prostředky a na Boha. I zničení Jeruzalémského chrámu je v podstatě dílem Zelótů. Četl jsem Flaviovu Válku židovskou a tak vím, něco o tomto hnutí z pohledu člověka, který tuto organizaci zažil. Ostatní tři náboženské proudy na přelomu letopočtu jsou popsány dobře.
U příspěvku:Úsměvné postesky
Cid (Občasný) - 17.1.2001 > Hm, hm krásně děláš popěvky. Je to takový střípek duhy z poezie pouze pro potěšení.
U příspěvku:Letos dřív
Cid (Občasný) - 17.1.2001 > Je to nádherné, pouze jsem ve své tuposti nepochopil poslední verš, čímž mi unikla pointa. Inu za blbost se platí, že drahá sestřičko.
U příspěvku:Zimní večer
Cid (Občasný) - 17.1.2001 > Opravdový popěvěk, ryzí ve své jednoduchosti a nádherný.
  <<< předchozí 
18.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter