Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 20.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ráno
Cid (Občasný) - 19.12.2000 > Je to veselá hříčka. Ten experiment má vtip, ale pěkně mě zabrzdil ve čtení.
U příspěvku:"BEZ NÁZVU"
Cid (Občasný) - 19.12.2000 > Rýmy jsou volné, ale celkový dojem je velmi hezký. Předposlední strofa mi připadá básnicky neotřelá. K poslednímu verši - ano, vyměň.
U příspěvku:říčka
Cid (Občasný) - 19.12.2000 > To není říčka to je řeka žalu.
U příspěvku:Bez názvu II
Cid (Občasný) - 19.12.2000 > Ta ponurost je popsaná pomocí originálních obratů.
U příspěvku:Vánoční rozjímání
Cid (Občasný) - 19.12.2000 > Připojuji se k Martinovi v otázce rýmů, jinak je to popsané moc hezky a přímočaře. Také znám hořkost, je dobré na ni mnoho nemyslet.
U příspěvku:Hrob mých součástí
Cid (Občasný) - 15.12.2000 > Já to asi chápu Terezko. Je to krásná báseň. Některé obraty jsou úžasné. Líbí se mi kladení rozdílu na den a noc. Gratuluji
U příspěvku:věřit?
Cid (Občasný) - 15.12.2000 > Ty myšlenky jsou dobré, ale ten styl má úroveň reklamních sloganů. Ovšem to se časem vybrousí, já býval také rád, že se mi to vůbec nějak rýmovalo.
U příspěvku:Nikdy
Cid (Občasný) - 15.12.2000 > Milá Veverko,

je to moc hezká báseň, která v prvních dvou strofách připomíná i klasický styl psaní, proto ji budu tolerovat v této rubrice. Jako básnické slovo by to ovšem bylo exelentní rozjímání o trápení lásky i o víře v její uzdravení.
U příspěvku:Kniha
Cid (Občasný) - 15.12.2000 > To je velmi něžný a originálně pojatý pohled na knihu. Upoutala mě lehkost s jakou je to napsané i roztomilý styl vyprávěný, který je až dětský.
U příspěvku:Cuius regio, eius religio
Cid (Občasný) - 13.12.2000 > Souhlas s Tragosem, ovšem nevím, proč jsi tak nápadně vypíchla tu část egyptských dějin spojenou s faraónem Achnatonem, která je velmi zajímává svou revolučností, ale na dějiny staroegyptského náboženství měla minimální vliv. Toto období se myslím dostalo do podvědomí lidí i historiků díky jednomu z nejlepších románů dvacátého století Egypťanu Sinuhetovi. Je tedy možná nejpopulárnějším místem staroegyptských dějin, ale určitě ne nejdůležitější. Ale to je pouze kosmetická oprava k jinak výbornému příspěvku.
U příspěvku:Etruské náboženství
Cid (Občasný) - 13.12.2000 > Je to dobře napsané Mišpulko, římané skutečně ovládaly rok a půl Řím a poté byla pod jejich dozorem založena republika. Spíše za dozoru etruského krále Porseny.
U příspěvku:Dveře
Cid (Občasný) - 13.12.2000 > Je to nádherné. Tobě se asi moc nechtělo do těch dveří, že chráněnko?
U příspěvku:Zběsilost
Cid (Občasný) - 13.12.2000 > Jsou to hezké volné verše. Zaujaly mě originální obraty "V prostorech bez času" apd.
U příspěvku:Láska
Cid (Občasný) - 13.12.2000 > Ta první strofa je moc hezká. Je to milý popěvěk.
U příspěvku:bez názvu
Cid (Občasný) - 12.12.2000 > Moc hezky se to čte, ale já na to nemám. Opravdu nechápu.
U příspěvku:Motýl
Cid (Občasný) - 12.12.2000 > Dobrá blbůstka. Díky.
U příspěvku:Náhlé neštěstí
Cid (Občasný) - 12.12.2000 >
Co na to říci mám?
Snad si dřžku nezlámám?
U příspěvku:Konec teplých časů
Cid (Občasný) - 12.12.2000 > Konečně zase začínám poznávat Tvůj styl.
U příspěvku:Rybí lahůdkářství
Cid (Občasný) - 12.12.2000 > Je to roztomilá hračička. Jen nevím, proč to řadíš do klasických veršů.
U příspěvku:Spící had
Cid (Občasný) - 12.12.2000 > Zde se střídají verše vázané rýmem a verše volné. To je hodně exotická kombinace. Smysl je mi osobně jasný, ale chtělo to více vypilovat. Jako pokus je to ovšem dobré.
U příspěvku:Cesta
Cid (Občasný) - 12.12.2000 > Ten rým sen x sen to hodně pokazil. Ale je to moudrá úvaha.
U příspěvku:Jsi nahá
Cid (Občasný) - 11.12.2000 > Toto dílko bych nazval vypravovačkou.
U příspěvku:Kámen a labuť
Cid (Občasný) - 11.12.2000 > To je skoro mystika, tak je to tajemné. Nebo jsi hledal děj podle rýmů.
U příspěvku:Advent
Cid (Občasný) - 7.12.2000 > Nádherná, konečně zase jednou nádherná.
U příspěvku:Starý bard
Cid (Občasný) - 6.12.2000 > I na mě příliš arytmické.
U příspěvku:"Člověk umírá tolikrát,kolikrát ztratí přítele"
Cid (Občasný) - 6.12.2000 > Herwis pokud to má být pouze úvaha, pak to tak nech. Ten konec je moc hezký, ale možná stojí za úvahu, kdo je můj přítel a kdo je můj kamarád. Skuteční přátelé se tak moc neztrácí. Jsou jako bratři, i když zdánlivě nemáme nic společného. A poté je tu také plynutí času a vývoj osobností. Pokud ztrácíme někoho, kdo kráčí dobrým směrem a my sami rovněž jdeme správnou cestou, pouze se naše cesty dělí, tak to není důvod k zármutku. Naším jediným cílem v pžátelství je pomáhat druhému k dobrému a někdy je tím nejlepším náš odchod.
U příspěvku:Uspávanka
Cid (Občasný) - 4.12.2000 > Juditko,

mě se někdy zdávají sny o "Vlku se stříbrnou hřívou". Je to milá básnička.
U příspěvku:Cena
Cid (Občasný) - 1.12.2000 > Krásné,moudré, nikoliv klasické verše.
U příspěvku:Kafka 1999
Cid (Občasný) - 1.12.2000 > Zase mě nepochopitelný symbolismus. Bůh je Ďábel a modrá bíla je Mesiášem.
U příspěvku:Earl Grey s citrónem a ledem
Cid (Občasný) - 1.12.2000 > Bůh není flegmatik, ale ta báseň je flegamtická.
U příspěvku:Jsi zase zpět
Cid (Občasný) - 29.11.2000 > Je v tom podstivá bolest. Kvalita básně není moc vysoká. Rými jsou gramatické, někdy dokonce založené na opakování slov. Rovněž rytmus bere za své. Ale děkuji.
  <<< předchozí 
20.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter