Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 22.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cena života
Cid (Občasný) - 13.11.2000 > Báseň je výborná, ale příště řadit do básnického slova. Jinak vynikající.
U příspěvku:Deficit citů
Cid (Občasný) - 13.11.2000 > Brusinky jsou výborné, protože mají zvláštní trpkost. To je důvod, proč jsou výbornou přísadou mnohých jídel. Dovedou je výborně ochutit a spestřit. Ovšem jídlo udělané pouze z brusinek bezbečně ztáhne každou hubu do šklebu.
U příspěvku:Básničky tisíce a jedné kapky rosy
Cid (Občasný) - 13.11.2000 > To že jsou v básni rými, nemusí znamenat, že se jedná o klasické verše. Tady se to kupříkladu hodně blíží, již poezii v próze. Tedy zařezení v rubrice je špatné. Je tam ale krasný verš: "Bylas ještě holka a já místo Tebe setkání měl s drakem." Je úžasně lidský. Začátek je jak od ruské klasické školy, ale pak to jde ostře dolů.
U příspěvku:Miluji....
Cid (Občasný) - 13.11.2000 > Je to hodně volné. Myšlenka je hluboká, ale spracování chce více promakat. Buď volným veršem, nebo klasickým. Nedá se to asi libovolně míchat.
U příspěvku:Paprsky myšlenek
Cid (Občasný) - 13.11.2000 > Rým marně x cvokárně mi málem vyrval ucho, ale je to hezké. Rými jsou jednoduché a většinou gramatické a obsah je jasný, což je poklad básně.
U příspěvku:Naděje
Cid (Občasný) - 13.11.2000 > Je to více, než říkanková forma. A hlavně je to děsivě upřimné. Ke všemu musím vzít v úvahu věk, který odhaduji kolem osmnácti.
U příspěvku:Vyznání
Cid (Občasný) - 13.11.2000 > Koukám, že milostná lyrika je Tvou nejsilnější zbraní. Asi ji také začnu psát.
U příspěvku:Posedlost
Cid (Občasný) - 9.11.2000 > Jo, baseň je to dobrá, hlavně ten začátek, ale opět bych ji necpal do této rubriky, i když se tam vyskytují rými. Ale ten začátek je opravdu zdařilý.
U příspěvku:Nad sebou
Cid (Občasný) - 9.11.2000 > Je to jednoduché a proto možná geniální. Ta jediná myšlenka je tak hluboká, že nevadí její opakování ani jednoduché rýmování aabb.
U příspěvku:Umíráme?
Cid (Občasný) - 9.11.2000 > Je to krásně provedené, jenom tomu moc nerozumím. Chráněnko, chráněnko, co mi to děláš.
U příspěvku:Láska je žhář
Cid (Občasný) - 9.11.2000 > Zase velmi věrné popsáni bezradnosti. Věrné popisi Ti jdou. Je to na samé hranici klasických veršů a básnického slovo. Místy jako by to chtělo již, již naběhnout do vyprávění. Rovněž rýmování je velmi volné, ale celkový dojem je dobrý.
U příspěvku:Perly samoty
Cid (Občasný) - 8.11.2000 > Ten pocit znám. Těžko se o něm píše. Máš bohatý jazyk a krásné přirovnání. Ty perly samoty jsou nádherné. Ale zdálo se mi to příliš dlouhé i na můj vkus. Zpívat však umíš.
U příspěvku:Ke Slunci
Cid (Občasný) - 8.11.2000 > Je to velmi osobní, já se do toho bojím rýt. Snad by neškodilo rozdělení do strof, ale i tak se to dá sledovat. Velmi si cením té upřímnosti i toho tichého smutku, který je dobře popsán.
U příspěvku:Na obloze červánky
Cid (Občasný) - 8.11.2000 > Je to hezké, ale jakoby se Ti druhá polovina vymkla z rukou, ale to znám moc dobře. Téma je krásné.
U příspěvku:Kap...kap...kap...
Cid (Občasný) - 8.11.2000 > Mě se to také velmi líbí, je to spíše básnická hříčka, než báseň, ale je zdařilá.
U příspěvku:Muškátový oříšek
Cid (Občasný) - 8.11.2000 > Ano je to postřeh, ale krásný. Kdybych měl chuť žertovat nazval bych to písní zamilovaného veveřáka. Ale děkuji.
U příspěvku:Bouře
Cid (Občasný) - 8.11.2000 > Ta báseň je krásná, ale než můj tupý mozeček pochopil o co jde, tak to trvalo. Jinak poměrně deprimující, Ty jeden malý optimisto.
U příspěvku:Milenka noc
Cid (Občasný) - 8.11.2000 > Jsou to krásné obraty i ty volné rými jsou povedené. V posledním verši třetí strofy bych vyhodil slovo neustále, ale nevím.
U příspěvku:Hledání
Cid (Občasný) - 7.11.2000 > Zolynko to je krásné vyznání, ale od Tebe jsem podvědomě čekal více. Ale asi jsi tentokrát vsadila na jednoduchost a časté opakování motivu, což se Ti dařilo. Moc se mi to líbilo, i když jsem to musel přečíst vícekrát, abych to přijal.
U příspěvku:Stopa v písku
Cid (Občasný) - 7.11.2000 > To je krásná básnička kaulíku. Jen o to oceánu * betonu jsem zakopl.
U příspěvku:Čekání na Rozmarínu
Cid (Občasný) - 7.11.2000 > Ty rýmy jsou poněkud prkenné. Je to asi necvikem. Rovněž rytmus pokulhává, ale to snad tolik nevadí. Lidi * slibi to třeba moc nejde a samota * bezesna. Ten první případ se alespoň podobá asonanci, ale ten druhý se vyloženě nepovedl. Ale pokračuj prosim.
U příspěvku:Jabloň
Cid (Občasný) - 7.11.2000 > Moc hezké Martina. Napsané jednoduše a silně.
U příspěvku:Aby ses pobavila
Cid (Občasný) - 7.11.2000 > Je to zajímavé, pouze se domýšlím o co jde, ale to je možná účel.
U příspěvku:Nikdo mu nepomůže
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > Myšlenka je moc pěkná, ale zpracování hodně volné. Nevím, zda jsou to klasické verše. Odhaduji to spíše na velmi dobře udělané básnické slovo. Ale báseň je opravdu pěkná.
U příspěvku:hádání
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > Ten závěr je přímo filosofický.
U příspěvku:Mamča
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > To se snad ani nedá hodnotit, ale řekla jsi to krásně. Nejvíce se mi líbí první strofa.
U příspěvku:Jen pár řádků
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > Je to krásné a velmi smutné, doufám, že Ty jsi veselejší zolynko.
U příspěvku:Červený anděl
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > Ta myšlenka je velmi dobrá a první strofa je provedena velmi dobře. Neslabší se mi zdá být konec. Působí na mě tak, jako bý se Ti nedostávalo slov na tak silný závěr, ale to se stává, to je právě to těžké.
U příspěvku:Půlnoční milenka
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > Je to velmi moderní báseň se skvělými metaforami. Styl je mi poměrně vzdálen a někdy je možná nadměrná originalita na závadu srozumitelnosti básně. Kupříkladu nosorožčí pokoj je nádherný název, ale co si pod tím normální čtenář představí? Nikdy nezapomínej, že píšeš pro lidi.
U příspěvku:Lež milá, času již je dosti
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > Trochu hamletovský duch. Dílko je dobře prožité a ten smutek jako by byl opravdový. Celková tesknota až děsí. Je to opravdové básnické zamyšlení.
U příspěvku:Nové světlo
Cid (Občasný) - 6.11.2000 > Toto dílko řadím k méně povedeným. Je napsané s velkým citem, ale dávám zapravdu Cobainovi. Možná by bylo lépe nerýmovat, když rýmy nepřicházejí.
  <<< předchozí 
22.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter