Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 26.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kamínek věrnosti
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Je to moc hezké, ale ta poslední strofa. Nějak mi tam obsahově nejdou ty daně.
U příspěvku:Mezi stromy
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Ty housle tesklivé vystihují celou báseň. Rytmiku nekrituzuji, neb ji sám neovládám.
U příspěvku:Pokora.
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Jen jediné slovo - bravo.
U příspěvku:Ona
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > To je velká poklana Cobaine. Sám bych to tak nezvládl, a že si v poklanách věřím. Nejkrásnější na tom je, že nehledáš zbytečné kudrdlinky, které by to svazovali.
U příspěvku:Slza
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Ano moc hezké. Je dobré být vděčný za slzy.
U příspěvku:Spěchat, dohánět.. Spěchat, dohánět...
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > To je zase moc hezky ztvárněná myšlenka.
U příspěvku:Květ
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > Nevím proč klasické verše. Moderna jak vyšitá, ale dost dobrá. Nedovedu to vůbec zařadit a to je asi dobře, tak to má být. Některé metafory jsou naprosto fantiastické. Třetí strofa od konce snad nemá chybu. Je to sice trochu ubíjející, ale je v tom nit možného budoucího mistrovství.
U příspěvku:osmnáctý podzim
Cid (Občasný) - 13.10.2000 > To bylo hezké zamyšlení, podle veršů bych hádal víc.
U příspěvku:Metla lidstva
Cid (Občasný) - 10.10.2000 > Je to drsný. Ale svým způsobem pravdivý. Syrový naruralismus bez zbytečného přehánění, verše jsou dobré. Má to rychlý spád a to se cení.

¨Zase jsme selhali jako redaktoři, máš tam překlep a nikdo z nás ho neopravil, promiň.
U příspěvku:Víra
Cid (Občasný) - 10.10.2000 > Ta je báseň není kacířská. Kacířství je úplně něco jiného. Co tomu řeknou věřící? No, já jsem v pohodě, ale je mi líto faráře i té dívky, či spíše děvy (podle těch pěněz je možné i jiné slovo). Ale je to takové poctivě prožité, člověk má dojem, že vyslechl svědectví.
U příspěvku:Příliv slunce
Cid (Občasný) - 10.10.2000 > Je to opravdu krásné. Zdáse mi, že první strofa zastiňuje další. Každé strofa je krásná a sdělná. S třetí strofou jsem měl problémy s pochopením a celkově je ta báseň hodně tajuplná. Já mám bohužel rád polopatické věci. Ale fakt žasnu Prokůpku.
U příspěvku:Jeřabina
Cid (Občasný) - 10.10.2000 > Ano, je to opravdu krásné. Hluboká a podzimně zamyšlená, má to takovou ruskou duši. Souhlasím s Cobainem, že ta třetí strofa, zaostává za ostatními, ale celkově nádherné.
U příspěvku:Básníkův epitaf
Cid (Občasný) - 10.10.2000 > Je to dobré. Má to rytmus, trochu z toho na mě dýchá antika. Poslední verš, ale nějak vybočuje.
U příspěvku:Svítání
Cid (Občasný) - 10.10.2000 > To je krásná modlitba. Nevím, zda patří do klasických veršů, ale je povedená a čirá.
U příspěvku:Úroda
Cid (Občasný) - 9.10.2000 > Je dobré sledovat, jak rychle přeskakuješ z myšlenky na myšlenku a to s jistou grácií. K ději bych podotkl, že básník asi neprosto zblbnul, po přečtení historie lidstava za jediný den.
U příspěvku:Opakovaná
Cid (Občasný) - 9.10.2000 > Tomuto stylu říkám popěvek. Je hezký a učí nás radovat se z malých věcí. Toto je krásný popěvek.
U příspěvku:Básník
Cid (Občasný) - 9.10.2000 > Originální vylíčení básníka. Já vždy myslel, že to je člověk hledající moudrost a krásu. Alespoň vidíš, jak jsem blbej. Člověk se pořád učí. Doporučuji zaměnit "nedbaje míru" za "neznaje míru". Ten verš to celou tu strofu dostal na úroveň komunistické propagandy 70. let.
U příspěvku:Střep
Cid (Občasný) - 9.10.2000 > Měj se ty dobré rými v docela volném stylu líbí, ale za prase nemohu přijít na to, o čem to je. No, třeba jsem blbej. Napodlo mě dokonce i dítě v kočárku, ale ten střep mi k tomu nejde a k ožralému se mi to nehodí stylem. Asi házíš perly Cidům, nešťastný básníku.
U příspěvku:Krysy
Cid (Občasný) - 9.10.2000 > Je to drsné, ale napsané velmi reálně. Já jsem spíše lyrik, ale tohle chápu. Proplétat se lidsou zloubou, skoro až k samému peklu.
U příspěvku:Vítr v uších
Cid (Občasný) - 9.10.2000 > Je to napsané velmi prostým stylem. Nepřijde mi to vybroušené. Ona se i ta jednoduchost musí pilovat. Jinak reflex je to moc hezký.
U příspěvku:Světlo života
Cid (Občasný) - 5.10.2000 > Pěkný popěvek.
U příspěvku:Bolest
Cid (Občasný) - 5.10.2000 > Vzhledem k tomu, že ve všehochuti je dovoleno naprosto vše, tak styl nebudu komentovat. Ty verše jsou milé. Netouží po velké originalitě a to jim v tomto případě docela sluší. Líbí se mi styl rozjímání. I ten závěr, který ač konkrétní vyplývá z přechozích jinotajů a tak je sám tajuplný.
U příspěvku:Má je nenávist
Cid (Občasný) - 4.10.2000 > Je to nádherné vyznání. Nenávist je opravdu sestra lásky, ale je jejím čistým opakem. Pozor na tu dámu. Jo, nejedná se o klasické verše.
U příspěvku:Chuť deště
Cid (Občasný) - 4.10.2000 > Perfektní metafory. Je v tom poctivě spívaná bolest. Je to živé.
U příspěvku:Drápkem a křídlem
Cid (Občasný) - 3.10.2000 > Ano, je to hezké vyznání, které nepostrádá trpkost života. Ten opakovaný verš té básni dává sílu.
U příspěvku:Cesty jsou klikaté jako dým
Cid (Občasný) - 3.10.2000 > Na první pohled je to jenom hříčka, ale je to hezky provedené. Oceňuji grafické řešení, ale i verše jsou hezky propracované. Předposlední verš mě trochu šokoval, ale on tam vlastně patří.
U příspěvku:Obě lásky Měsíce
Cid (Občasný) - 3.10.2000 > To byla moc hezká legenda. Moc si se vyřádil v metaforách, jsou neotřelé, až šokující. Je to perfektně provedená, až možná na rytmiku. Ale Ty si nepsal baladu, takže to nevadí.
U příspěvku:My Sweet Lady Jane
Cid (Občasný) - 2.10.2000 > Jo, docela zajímavé. Připomíná to divokou bystřinu, na jejímž konci jemně spívá vodopád.
U příspěvku:Jednou večer
Cid (Občasný) - 2.10.2000 > To bylo krásně osobní. Mám rád vykreslování podobných nálad, i když na to používám jiné prostředky. Moc hezké.
U příspěvku:Znovuzrození
Cid (Občasný) - 2.10.2000 > Jsou to moc krásné metafory zahalené do hávu tajemství.
U příspěvku:Blouznění
Cid (Občasný) - 2.10.2000 > Je to moc hezké. Je to zamyšlení podané formou poměrně volně napsané básně, ale zamyšlení převažuje nad básní. Je hluboké, teskné, hodně současné.
  <<< předchozí 
26.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter