Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Část něčeho...
Cid (Občasný) - 21.5.2003 > Opravdu líbí.
U příspěvku:Já nechtěla
Cid (Občasný) - 21.5.2003 > Má to stoupající tendenci. Opravdu dobrá básnička.
U příspěvku:Když povědí,uvěříš?
Cid (Občasný) - 21.5.2003 > Ano, konečně něco čemu rozumím i já.
U příspěvku:Náruč
Cid (Občasný) - 21.5.2003 > Hezké.
U příspěvku:noční slunce
Cid (Občasný) - 21.5.2003 > To chceš říci, že už jsem také brouček.:))))
U příspěvku:noční slunce
Cid (Občasný) - 20.5.2003 > Nevím proč mi to připomnělo Kafku, což je naprostá krávovina. No, já opravdu nevím.
křičím na žárovku,
to naprosto dokonale štěpí na dvě části, ale to by nevadilo, spíše to z celé básničky trčí jak Kraken z moře. To ovšem nic nemění na tom, že užíváš dobrý básnický jazyk.

U příspěvku:Láskování
Cid (Občasný) - 20.5.2003 > Černá na tmavomodré je jen o trochu lepší než černá na černé. :))) Jinak se mi to líbilo.
U příspěvku:NIRVÁNA
Cid (Občasný) - 20.5.2003 > Je to milé, uklidňující. Sice si nirvánu představuji jinak, ale to nevadí.
U příspěvku:Léto
Cid (Občasný) - 20.5.2003 > dadaismus ani náhodou, ale pěknej úlet to ano, roztomilá hříčka.
U příspěvku:cesta tramvají
Cid (Občasný) - 20.5.2003 > Je to dobré, i obraty mi v tomto baladickém zamyšlení připadají neotřelé, pouze bych ti radil to členit do strof, ne kvůli formě ale kvůli čtenáři.
U příspěvku:Noční; po dešti
Cid (Občasný) - 20.5.2003 > Velmi hezké, povzbudilo to.

Pára zdvihá popel světla,

Velmi hezké

U příspěvku:O(Z)PÍJENÍ
Cid (Občasný) - 13.5.2003 > Ach černá kočko, proč Ti nerozumím?
U příspěvku:Pampelišky
Cid (Občasný) - 13.5.2003 > Ten čtvrtýverš mi tam zoufale nesedí, i když je to pojato jako tok vědomí. Tak nevím.
U příspěvku:ŽIDLE V CIZÍ KŮŽI
Cid (Občasný) - 13.5.2003 >
U příspěvku:Sen
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > líbí, ale máš lepší, přijde mi to trošku překombinované
U příspěvku:Život?!
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Je to pěkné. Děkuji.
U příspěvku:Stáří
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Poslední strofa je na můj vkus příliš proložena technickými termíny, ale to není vada básně. Je to dokonalé, nenalezl jsem slabé místo. Já ovšem úmění nerozumím, tak si mohu v klidu vychutnávat.

Jirka
U příspěvku:Poznání
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Ambo já se nyní prodírám (to věru sedí) nádhernou poezií Otokara Březiny. Mám dojem, že i na Tebe měl vliv. Pletu se? Opět krásné. Ta poznámka není obvinění z kopírování.

Jirka
U příspěvku:Oběti tkáče iluzí
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Nádhernou poetikou jsi vystihla atmosféru. Oproti ostatním básním mi to přijde slabší, ale stále perfektní.
U příspěvku:Pozdrav 24. září
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Nádherné metafory, prostý gramatický rým z nich dělá laskévého průvodce a přesto se ani chvilku nenudím. Je to téma tisíckrát zpracované, ale podané znovu kvalitně.

filip - Je pozoruhodné, když někdo předstíraje učenost mluví jako blb.
U příspěvku:Piják Absintu
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Jelikož báseň není o ohraných či neohraných rýmech tak jednoznačně za jedna. Opět skutečně poezie.

Jirka
U příspěvku:Zlomky oblačných elegií
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Já k tomu nemohu nic dodat, je to téměř dokonalé. To snad ani nepatří sem Ambo.

Jirka
U příspěvku:Noc
Cid (Občasný) - 25.4.2003 > Je to krásné, jednoduché a plné.
U příspěvku:Jitřní sonet
Cid (Občasný) - 22.4.2003 > Děkuji Ambo za pochvalu, této poklony si cením.
Jirka
U příspěvku:Třešňová rozvodová
Cid (Občasný) - 16.4.2003 > Tak abych se připojil ke gratulantům.:))
U příspěvku:Balada pro višeň
Cid (Občasný) - 16.4.2003 > Do této chvíle jsem si já hlupák myslil, ze jsi vzdělaný literární člověk, který nám může být svou vzdělaností užitečný. Musím, ale s politováním kostatovat, že jsem potkal pouze další neplodné ale zato nápadně vykvetlé hovno. Kritik, který se sníží na takovou úroveň hodnocení, má dle mého pouze právo držet hubu. Na druhou stranu uznávám, že jistá slova vůbec neodpovídají dnešní době a možná jsou omylem, možná také ne.

Díky Naty.:))))

U příspěvku:Sonet o sakurách
Cid (Občasný) - 14.4.2003 > Vážený vyzdělaný kolego,
je pravda, že mé sonety nejsou sonety, pouze mají vnější fasády tohoto stylu. Ovšem za větou zde napsanou si stojím. Sonet je znělka, nic víc, nic míň. Podle tónu vaší poznámky to musíte vědět stokrát více než má ubohá existence. Znělka pak již může bát jaká chce, má totiž v člověku pouze něco rozeznít. Je pravdou, že jsme zdělili jistou formu této znělky. V případě Petrarcově pak 4 4 3 3 s opakováním myslím osmého a čtrnáctého verše. Tím si již nejsem jist. Další vývoj ovšem tvar poněkud pozměnil Sheakespeare již volí jednoduší formru 14, podobně jako Villon. Vítězlav Nezval mnohem později se bude držet pouze počtu veršů a vykašle se i na rytmus. ZdůrazŇUji, že nejsem literárně vzdělán a nevadí mi to.

Jirka
U příspěvku:Sonet o sakurách
Cid (Občasný) - 9.4.2003 > Klid Natálko, je to vážně dobrá poezie. On to dokonce může být i sonet, pokud vezmeme v potaz původní význam slova.
U příspěvku:Rozloučení
Cid (Občasný) - 9.4.2003 > Dobré. Jenom to zalomení na konci mi nesedí. Je to jako, když se zlomí větev.
U příspěvku:Na frankfurtském knižním veletrhu
Cid (Občasný) - 9.4.2003 > Je to opravdu staré.:))))
U příspěvku:něco
Cid (Občasný) - 9.4.2003 > Promiň, nějak si marně představuji šklebící se hvězdu. Nyní přesný opak mínění Kelly, ale líbilo.
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter