Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dddddddd!
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 >
U příspěvku:Sláva
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > tak tady nevim.. k certu se slavnymi osobnostmi s nosy nahoru, kteri pri ceste ke hvezdam zapominaji na ubohe smrtelniky, to ano..
Ale zpracovani se mi nelibi.. i kdyz o podobnem tematu dost premyslim a rada bych ohodnotila vysokymi bodiky, tak kvuli te forme proste nemohu...
A.. billboard
U příspěvku:Sezonní...
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > pěkné:-)
U příspěvku:Color
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > pobavilo:-)
U příspěvku:Když láska prší
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > preslazene..
U příspěvku:Za oponou
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > na me je to az moc vznesene..
U příspěvku:and I must SCREAM
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > dostalo me to, skutecne.

jsi mrtvý splav
and your mouth
chce křičet
U příspěvku:and I must SCREAM
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > libi!
U příspěvku:Zelená nit
timbulum (Občasný) - 9.10.2004 > pjer> prosím, odtajňuj..
U příspěvku:Antrax
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > tak to se mi libiii...
U příspěvku:Škola života
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 >
U příspěvku:podzim na podlaze
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 >
U příspěvku:Vzpomínka na klasiky
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > Libi moc moc moc! Nikdy bych nehadala, ze stejne pali plys i zhave uhli, ale uz tomu verim:-)
U příspěvku:Zelená nit
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > Nevim, proc se to tu hemzi petkami.. Asi jsem vubec nepochopila, o co ma vlastne v basni jit? Ale pri jejim tretim precteni jsem dosla k zaveru, ze vlastne mozna nema znamenat nic. Zajimava slova v brilantnich kombinacich, dobra spojeni, originalita..
Jenze nic jako myslenku a pocit jsem v tom nerozlustila, takze pro me to zustavaji jen pekna slova..
Mozna jen neumim rozsifrovavat.. Zkusim si toho od tebe precist vic, treba tomu prijdu na kloub...
U příspěvku:NOČNÍ MŮRA (Kristině V.)
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > Pri prvnim omrknuti jsem si rekla "zatratit!", ale neco zmenilo muj nazor...
Prvni odstavecek nic moc, ale dal uz se mi to prijemne cetlo. Celkovy verdikt: líbí:-)4++
U příspěvku:Druhý hlas
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > symypaticky povedome:-)
U příspěvku:Zrození mořem
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > aach, krasa!
U příspěvku:ŘEKA
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > Cobain> O posunuti poezie.. souhlasim, souhlasim, ale zaroven i na "modernejsi" poezii neco je.. nic cloveka nevaze.. Kdezto jen opravdu hodne dobry basnik dokaze napsat zajimavou rymovanou basen a nepodstrkovat pri tom ctenari dojem, ze se snazil versovat a tak tam proste nastrkal slova, ktera se rymuji a treba mu borti cely puvodni smysl jeho dila, ale hlavne!, ze se to rymuje.. Takove dostrkovani slov do rymu nakonec stejne vetsinou vyzni jako sileny kyc.. A tak je snad nekdy lepsi napsat nerymovanou, lec kvalitni basen..
U příspěvku:Skica lebky
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > Nevim, proc, ale pripomina mi Petra Hapku..
U příspěvku:Jeho Země
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > nadhera!!!
U příspěvku:Z konce srpna
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > "před deštěm, aby nezmokly v hlasu pitných slz" líbí :-)
U příspěvku:Bídný červ
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > zaujalo:-) citoslovce dokazi divy:-)
vetu "a zvedal se cerny prach a dym" bych upravila, pokud mozno, nechala bych tam jen jedno "a", jinak mi to nejak nesedi.. Taky bych se chtela zeptat na inspiraci..
U příspěvku:ZaKlEšTěn Do KaMeNe
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > neoslovilo me to.. ani ta forma nepatri mezi nejzdarilejsi..
z dvojky "krize a blize" mam koprivku.. vlastne skoro cele dilko mi predhazuje jediny cil "hlavne rymy, hlavne rymy!!".. Zkus se na ne vykaslat:-) Napadu mas spoustu, tak proc se je snazit nastrkat do umele formy? Uvolni se..
U příspěvku:OPUŠTĚNÁ
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > srdce nemelo pro koho existovat nebo tlouci?:-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter