Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ztratila

Stálý
Na Totemu: 192624x
Napsat zprávu

"Od člověka jako já nemůžete čekat, že bude vyprávět plynule. Mám co dělat, abych to na'tukal do počítače." ELW/SF

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Podzim s výhradami
ztratila (Stálý) - 5.10.2014 > s výhradami :)
U příspěvku:O sračkách aneb Quo vadis Toteme?
ztratila (Stálý) - 29.8.2011 > netuším, kde jsou ti noví, ale vím, kde jsou ti staří. někteří umřeli, jiní zahnízdili. dostudovali a začali natvrdo pracovat a realizovat se v prozaických oborech, jiní postoupili do oficiálních sfér. už není tolik prostoru hrát si - ani si hrát na důležitý. nakonec místa jako totem hrají pravdu asi socializační roli, potkávat se atp., kterou ale dneska zvládají facebook, twitter, google plus atc. - aby tomu tak nebylo, byl by potřeba nějaký impuls, něčí charisma, řád. ale to není. jinak mě převelice pobavily ty portréty drůbeže s výkřiky "umělkyně!" slunce ještě nevyšlo, ale moje ráno je dokonale jasné. děkuji.
U příspěvku:jizví mě sýci
ztratila (Stálý) - 23.6.2010 > calex! kdo už tohle pamatuje...
U příspěvku:Totem v Undergroundu, 19.11.2009
ztratila (Stálý) - 23.11.2009 > nečeš se, pak ti to víc sluší. nadě z žumpy naopak to tam sluší moc!
U příspěvku:KAR
ztratila (Stálý) - 12.10.2009 > jakože ten by mi ji napsal? romantický hoch?:)
U příspěvku:KAR
ztratila (Stálý) - 11.10.2009 > mně to přijde špatný. celý. tak. proč mi někdy nenapíšeš nějakou hezkou básničku jenom pro mě?:)
U příspěvku:KAR
ztratila (Stálý) - 11.10.2009 > a co ty rýmy za každou cenu?
U příspěvku:KAR
ztratila (Stálý) - 10.10.2009 > no, blbý je to. ale to víš sám, ne?
U příspěvku:Autoportrét pro Aine
ztratila (Stálý) - 30.9.2009 > ty máš na rameni vytetovanou KOZU???
U příspěvku:Ikarus
ztratila (Stálý) - 9.9.2009 > ak ty, aj ja :)
U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 7.8.2009 > čistila jsem tuhle klávesnici, důkladně. všechny vlasy, drobky i prach jsem uklidila, ale některá tlačítka trochu zapomněla poslouchat.
U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 6.8.2009 > přehlédnutá mimochodem znamená, že jsi opravil hrubky?:))
U příspěvku:Strip vol. 10
ztratila (Stálý) - 26.6.2009 > a proto jsi dneska nepřišel, nepřišel? a neviděls jak dramaturguju, dramaturguju?
U příspěvku:Strip vol. 10
ztratila (Stálý) - 25.6.2009 > mně to taky přijde teď vtipný. najednou :) - ale běžím od začátku!
U příspěvku:voodoo
ztratila (Stálý) - 22.5.2009 >
U příspěvku:Chceš spát se starou ženou? Ne-
ztratila (Stálý) - 5.2.2009 > tohle mě vyloženě dojalo, musela jsem to rozdýchat.
U příspěvku:Jednou
ztratila (Stálý) - 5.2.2009 > hustý.
U příspěvku:Dandíčkovi. Písňový text
ztratila (Stálý) - 5.2.2009 > celkově mi to přijde trochu na sílu, ale ty knedlíky, ta svíčková:)
U příspěvku:Svoboda divadelníků amatérů
ztratila (Stálý) - 27.1.2009 > :))
U příspěvku:Svoboda divadelníků amatérů
ztratila (Stálý) - 27.1.2009 > ono je to teda z většiny vybudovaný za účelem praktickým, můj vkus to moc nevyjadřuje. je patrný, co z toho mě dostalo, nejvíc asi teda ten zajíc.
a pak - módní poecie už dlouho nezasáhla. jsme nedůslední.
U příspěvku:Svoboda divadelníků amatérů
ztratila (Stálý) - 27.1.2009 > a jó:) - no, v jednu chvíli, když jsem z toho chtěla něco vybrat, tak jsem prohlídla asi všechno. ale ono toho moc nebylo.
U příspěvku:Svoboda divadelníků amatérů
ztratila (Stálý) - 26.1.2009 > proč s autorem mluvíš jako se ženskou, když je to pravděpodobně chlap, kámo?:)
U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 16.1.2009 > tou tou. podívej, takhle to nemá cenu, já ti to rozepíšu a uvidíme. pak. za chvíli. teď mám přehledy a filmovou technikua  technologii.
U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 16.1.2009 > a navíc je tam máš, s tou tvou a kočkou!
U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 16.1.2009 > ale úsečnej taky nejsi.
řekla bych, že tam jdeš, ale ještě tam nejsi:)
U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 15.1.2009 > uvidíme. minimálně zpětnou vazbu. pravda je totiž, že i přes všecko a vedle jiného, máš v tomhle ještě velkou vůli a velký rezervy.
co mě zarazilo, napíšu to zatím za všechno a později to nějak víc rozeberu, zarazilo mě, že se na sebe docela nečekaně držíš zpátky. v obrazech v jazyce - to je cílený, nebo jen nejistota? chvílema to nejsi ty.
U příspěvku:Největším rizikem je sexuální styk z cizinci
ztratila (Stálý) - 14.1.2009 >

:)))

 

ale skoro bych si tipla, že to byly vždycky bodíky, že jsme to jen ignorovali, víš - co nechceš vidět, to ignoruješ:)))

U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 14.1.2009 > a můžu ti tu motivaci poskytnout nějak já?
U příspěvku:Největším rizikem je sexuální styk z cizinci
ztratila (Stálý) - 13.1.2009 > to sme dvě!
U příspěvku:Hnízdo pro dva
ztratila (Stálý) - 13.1.2009 > proč jsi mi neřekl, že tu něco takovýho máš?!:)

baví mě to, ale mám poznámky, vrátím se.
U příspěvku:Největším rizikem je sexuální styk z cizinci
ztratila (Stálý) - 13.1.2009 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter