Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Johnny
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3232x
Napsat zprávu

Johnny, tu n\'es pas un ange

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:mráčky
Johnny (Občasný) - 3.12.2004 > Hmm... krásné.. tohle provedení mám rád.. má to "duši" :-))
U příspěvku:%$#%$#%$#pyjamko%$#%
Johnny (Občasný) - 13.11.2004 > Dobrý nápad :-)
U příspěvku:Krakov
Johnny (Občasný) - 13.11.2004 > Líbí se mi.
U příspěvku:Návrat VETŘELCE ?
Johnny (Občasný) - 11.11.2004 > No fuj :-)
U příspěvku:Mobil
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Mobil? Hmm... Zajímavé.
U příspěvku:wave
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Zajímavé.. pěkný střih, ořez, máznutí. Líbí.
U příspěvku:Podzimní cesta
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Je to fajn počasí :o) Fajn fotka, i když taková nevyladěná.
U příspěvku:soumrak
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Zajímavé.
U příspěvku:NoComment
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > A jsem tu.
U příspěvku:..seina
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > toono> To je škoda :-) .. že to nebyl záměr.. protože podle mě právě proto to výtvarně působí... nuž, záměr nezáměr, hlavně když to působí... :-)
Ten název je moc fajn.. Kvůli němu a také poznámce kopera... mě to vtáhlo.
U příspěvku:surprised
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > No.. tak já vážně nevím... jestli je to demonstrace takovéhotoho poloprofesionálního komerčního focení... a myšleno právě s nadhledem a ironií, tak super, jinak nevím.. No, cítím tam přesah (protože je vidět, že výraz v obličeji se zrovna nepovedl.. "zatvař" se.. apod.), což má pro mě výpovědní hodnotu...
U příspěvku:.: BÍLÁ PANÍ :.
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Povedené.
U příspěvku:Malicherný spěch o čtvrté
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Super. Něco by to sice chtělo jinak.. ale tak jako tak...
U příspěvku:Lucie
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Hm.. souhlasím.. není to vůbec jak z rodinného alba.. Viz protěž. Líbí.
U příspěvku:Petka V.
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Zaujal mě ořez/záběr... dojem hloubky a přitom plošnost, kterou nepřebil... To se mi líbí moc, originální. Celkově ale mě to zavádí trošku jinam... a tak to beru jako "pěkný portrét"..
U příspěvku:..seina
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Těžko říct... o hlubší kritiku není zájem, tak řeknu jen, že neberu to jako jen "cvak", ale záměr. A v tom případě mně to dost zaujalo. Nevím čím a jak je to foceno, upravováno... ale bavilo by mě, kdyby byl přímo a záměrně poškrábán negativ.
U příspěvku:NoComment
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Super. No comment. Možná se vrátím s doporučením :-)
U příspěvku:Eva
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Pěkná holka, pěkný portrét.. trochu obálkové, což nevadí. Líbí.
U příspěvku:Večerní létání na Rané
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Pěkné... myslím, že by z toho ale šlo udělat víc. Taky mi trošku vadí to ostré světlo... kdyby ta fotka byla laděna měkčeji.. hm..
U příspěvku:digitální střih
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Souhlasím.. nápad je dobrý, ale provedení nesedne.
U příspěvku:Západ01
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Pěkné fotečka.
U příspěvku:PINK (and wet)
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Hm... přijde mi to naprosto otřesný :-) Ale protože je to asi myšleno jako recese nebo provokace... efekt to má :-) Za odvahu bych dal pět, jinak asi tak nula :-)
Hm, zaujalo mě, co pod to napsala blodýna... dokonale vystiženo, i když bůhví jestli to tak opravdu bylo.
K toonovi a k "jiskře"... nevím, já si myslím, že je to půl na půl - půl objekt, půl fotograf... tzn. že šikovný fotograf může křesat i o bezjiskrnost... a svým způsobem je to výzva... než fotit jen zajímavé, jiskrné či jinak zvláštní lidi..
U příspěvku:sv.Petr v Bazilice
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Hm, dost mě zaujal námět... ale provedení to strhává někam úplně jinam.
U příspěvku:Í-Tý
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Zajímavé.
U příspěvku:Petka
Johnny (Občasný) - 6.11.2004 > Pěkný portrét.
U příspěvku:SundayMorning
Johnny (Občasný) - 6.11.2004 > Takové fotky můžu... trošku se ztrácí smysl tím, že jako moc nechápu, po čem to jde...a člověka to vede od "rána" k přemýšlení, jestli tam není zakomponováno něco dalšího (tedy kdyby nožky capaly po obyčejným chodníku nebo podobně. , tak v tomto ořezu by to bylo jednoznačný...) V každém případě i tak skvělá atmosféra. :-)
U příspěvku:Akt
Johnny (Občasný) - 6.11.2004 > Hm, přijde mi to jako celkem dost originální a navíc dobře provedený akt. Moc pěkné.
U příspěvku:..s.f.
Johnny (Občasný) - 6.11.2004 > Super.
U příspěvku:MP
Johnny (Občasný) - 6.11.2004 > Pěkné.
U příspěvku:Mlžné ráno na břehu
Johnny (Občasný) - 6.11.2004 > Moc pěkné.
U příspěvku:Psací stroj
Johnny (Občasný) - 6.11.2004 > Skvělý
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter