Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vykrádání ptačí věže
Renee R. Wilfling (Občasný) - 14.11.2005 > Bohajeho! Zas něco co mně skoro vyrazilo dech.
U příspěvku:Golden twenties 3
Renee R. Wilfling (Občasný) - 14.11.2005 > No, tenhle obrázek vypadá jako soukromej vtip mezi váma dvěma, tak se nebudu vyjadřovat..
U příspěvku:portrét Susan
Renee R. Wilfling (Občasný) - 11.11.2005 > První vážně povedený, obdiv!!! Hraní s barvama mi potom přijde už zbytečný..
U příspěvku:SMRT
Renee R. Wilfling (Občasný) - 11.11.2005 > Spousta lebčiček... zajímavý.
U příspěvku:Ráno
Renee R. Wilfling (Občasný) - 10.11.2005 > Ta holka vypadá pěkně vyděšená z toho, vedle koho se to ráno probudila.. to je asi tak vše.
U příspěvku:Ikaros
Renee R. Wilfling (Občasný) - 8.11.2005 > Mishka> cheche:))) No co, když ti ta žárovka přišla zajímavější než místní VIP, tak to asi mělo svůj důvod, ne? :)
U příspěvku:Ikaros
Renee R. Wilfling (Občasný) - 8.11.2005 > Tyjo, tohle je vážně skvělý!!!
U příspěvku:Xicht
Renee R. Wilfling (Občasný) - 8.11.2005 > ně se to líbí, je to takový lehký.. akorát ten nosánek je maličko divnej, ouško moc nahoře, ale to jsou detaily. Jinak fakt škoda že je to na mizerným papíře..
U příspěvku:votrelec
Renee R. Wilfling (Občasný) - 8.11.2005 > echt hnusný zívře!!
U příspěvku:Akt
Renee R. Wilfling (Občasný) - 8.11.2005 > Ta hlava je náhodou na tom dobrá. Máš to takový dobře stylový. Nevim jestli to byl záměr, nebo jestli to tak prostě vyšlo:)

Jen škoda že je to tak šedivý.
U příspěvku:Vypni to porno a jdi už spát...
Renee R. Wilfling (Občasný) - 6.11.2005 > uá...
U příspěvku:jabko skládačka
Renee R. Wilfling (Občasný) - 1.11.2005 > dadik> aha... posázený pěknýma korálkama..
U příspěvku:jabko skládačka
Renee R. Wilfling (Občasný) - 1.11.2005 > Co to přesně je?
U příspěvku:Babička
Renee R. Wilfling (Občasný) - 1.11.2005 > Fotku hodnotit nebudu, nerozumím. Z mýho pohledu mi zachycená tvář babičky přijde překrásná, její obličej je jako stvořenej pro kresbu, portrét. Za to pětka.
U příspěvku:Big pimpin´
Renee R. Wilfling (Občasný) - 1.11.2005 > lhostej> Jj, to byly ještě úplný začátky... bez pořádnýho skeneru, počítače, a hlavně bez cviku:)))
U příspěvku:cistota zaklad zivota
Renee R. Wilfling (Občasný) - 1.11.2005 > Hele, to poznávám, to jsou studentský koleje!!!
U příspěvku:IGGY POP
Renee R. Wilfling (Občasný) - 1.11.2005 > jakovrba> Nj, já bych Iggyho taky okukovala pořád
U příspěvku:Láva
Renee R. Wilfling (Občasný) - 28.10.2005 > Jo, tak z toho mně bolí oči:)) To je úžasný co se všechno dá udělat, že? Skvělý!
U příspěvku:dnešní
Renee R. Wilfling (Občasný) - 28.10.2005 >
U příspěvku:Papající šelma
Renee R. Wilfling (Občasný) - 28.10.2005 >

Zvíře překrásný, název snímku hroznej.

U příspěvku:kosticky
Renee R. Wilfling (Občasný) - 28.10.2005 > Tohle je super!!
U příspěvku:muzicek
Renee R. Wilfling (Občasný) - 28.10.2005 >

Roztomilý...

co je to Gimp?

U příspěvku:šaty robia človeka
Renee R. Wilfling (Občasný) - 23.10.2005 > Skvělý!!!
U příspěvku:K
Renee R. Wilfling (Občasný) - 20.10.2005 > reny> Na lýtkách nic hroznýho nevidim, jenom ty boty jsou prostě děsný, no!
U příspěvku:K
Renee R. Wilfling (Občasný) - 20.10.2005 >

Nejsem chlap, tak nevím jestli můžu bodovat:) Akorát bych se zmínila že to děvče má docela ošklivý boty.

U příspěvku:Mad Zombies Attack VIII - Dark Forest
Renee R. Wilfling (Občasný) - 18.10.2005 > hajka je buh> Nojo, Ezra..
U příspěvku:Mad Zombies Attack VIII - Dark Forest
Renee R. Wilfling (Občasný) - 18.10.2005 > hajka je buh> To není velikostí, to je tím, že Ezra šetřil na tiskárně:))))
U příspěvku:řeka
Renee R. Wilfling (Občasný) - 17.10.2005 > Mně se ty tvoje obrázky líbí čím dál víc!!
U příspěvku:quis
Renee R. Wilfling (Občasný) - 17.10.2005 > To je skvělý, jak nějakej duch!
U příspěvku:koleje
Renee R. Wilfling (Občasný) - 16.10.2005 > Tak tohle je dokonalý... moc povedené!!!
U příspěvku:Odlesk strachu
Renee R. Wilfling (Občasný) - 13.10.2005 > Skělý!!! Pěkně děsivý mrně!
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter