Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PODVEČERNÍ DLAŽBA
mawerik (Občasný) - 15.12.2004 > Asi mám úchylku na tvé fotky. Už Podvečer u řeky se mi líbil. Ale neboj, skočím si k doktorovi pro nové brýle a příště něco najdu.    PS: proč podvečery? Rána jsou také kouzelná.
U příspěvku:Bowling
mawerik (Občasný) - 15.12.2004 > Hmm, mám pocit, že jsem tu fotku už někde viděl (www.fotopatracka), ale  možná se pletu. Vadí mi dotyk balonu k levé noze, pokrčená brada a velký stín pod bradou.Modelka je hezké děvče.
U příspěvku:To není trik ...
mawerik (Občasný) - 15.12.2004 > Dobré, ale trochu jednoduché
U příspěvku:gumový kachny z cyklu volání divočiny
mawerik (Občasný) - 13.12.2004 > Báječný záběr. Myslel jsem, že tito živočichové jsou vyhubeni postupující civilizací a teď vidím, že i ve volné přírodě jich pár zůstalo.
U příspěvku:U potoka
mawerik (Občasný) - 13.12.2004 > Super, nádhera, krása, musím to rozdýchat. Už mi tam chybí jen texty Karla Kryla.
U příspěvku:Temelín
mawerik (Občasný) - 8.12.2004 > MPosp> Díky za názor.S odstupem času bych také postupoval jinak.
U příspěvku:..Přehrada...
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > Xamantha> 

Hmm, trefa. Ale pokud mas moznost pouzit klasickou zrcadlovku, urcite budes mile prekvapena kvalitou snimku. Ale pokud te tve foceni natolik bavi a mas i odvahu jit s kuzi na trh, nemohu nez smeknou a drzet palecky.

U příspěvku:..Přehrada...
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > Xamantha> OK, ale ACDSee hod do kose. Pokud mohu aspon trosku poradit, nainstaluj si Zoner Media Explorer 6. Je pratelstejsi k uzivateli nez ACDSee. Jeste mam dotaz, aparat co pouzivas je kompakt nebo zrcadlo? Podle fotek bych rekl ze kompakt. Jo a mimochodem, kouknul jsem na vsechny tve vystavene fotografie, to aby ti nekrivdil. Libi se mi ta kvetina, nevim co to je snad lilie, orchidej . . .?
U příspěvku: Naprosto sprostá
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > A tu o Karkulce znas?
U příspěvku:..Přehrada...
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > Ono je pribarvovani a pribarvovani. Ja napr. nepouzivam digital. Jsem zastancem klasiky, ale i te je obcas potreba trosku pomoci. Neni to tak, ze by jsi degradovala svoji cinnost na podbizeni se prohlizejicimu, spis mu oteviras oci k lepsimu videni sveta. Uz v seru davnoveku moderni fotografie (treba pan Drtikol ) se pro vyvolavani fotografie pouzivala rozlicna chemie a obraz se upravoval, pripadne se koloroloval. Jasne, dnes kdy vsechno pohlcuji neosobni Fotolaby se spousta krasy kolem fotografie vytraci. O to vice si vazim lidi, kteri dokazi vzit aparat do ruky, nachodit spoustu kilometru, treba jen kvuli jedinemu zaberu.
U příspěvku:NN00100
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > Jo, to je moje parketa.Souhlasim s Blondynou (sakra, ja souhlasim se zenskou!). Z obrazku dycha nostalgie starych casu, zapomenutych pribehu a bezejmenych lidi.CB provedeni umocnilo atmosferu. Barva by tento snimek znicila. Skoda ze nejde dat vice bodiku.
U příspěvku:Bez Tebe...
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > sakra dobry.... proc to neumim taky tak?
U příspěvku:PODVEČER U ŘEKY
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > Musel jsem to dokoukat. OK. Zvětšenina  na A0, docela bych si to dokázal představit na zdi. Asi proto, že fotím podobná témata.
U příspěvku:..Přehrada...
mawerik (Občasný) - 3.12.2004 > No, budiž. Obsah snad dobrý(na zeď bych to nedal). Ale k technice mám výhradu. Určitě bych se zaměřil na hloubku ostrosti a odstranil opar v dálce (polarizační filtr) a zvýraznil modř oblohy (cokin filtr). Pokud je to výstup z digitálu, tak PC a Aphoshop.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter