Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kluci, holky a syntaktické rozbory. Měsíc, část 1. -- holky prý sedí v koutě
traktorysta (Občasný) - 4.12.2006 > Kelly> nazdarek... ono hlavne je potreba cist to cele. nevim, proc sem gmorr vrazil pouze par utrzku. v celku je to zajimave (a to tomu urcite rozumim jenom z poloviny;)
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 29.4.2005 > Luk Malér> tak to abych pridal neco noveho a vypeceneho...
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 19.4.2005 > Claw> no jo, ale to sem byl este mlady a hezky...
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 14.4.2005 > Barča> no tak vidis...
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 14.4.2005 > Claw> tak jo. promin, ruzicko.
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 14.4.2005 > Barča> hmmm estli pak to nebude tim, ze je to takova pocta nemeckemu expresionizmu (fotka je samozrejme z nemeho filmu kabinet doktora caligariho)... ale jinak s tebou souhlasim.
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 14.4.2005 > Claw> s ociskem je to tezke. Co takhle dlouby-dlouby?
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 14.4.2005 > Claw> tak si na to poklikáj a ono sa ti to zvačší.
U příspěvku:hejkalovo nevěsta
traktorysta (Občasný) - 13.4.2005 >

zupa!

U příspěvku:Pravda (návrh na servírování)
traktorysta (Občasný) - 13.4.2005 > MiKa> ale to neměl bejt žádný příspěvek. on to myslel vážně...
U příspěvku:vrhač nožů (ex-klauniáda)
traktorysta (Občasný) - 13.4.2005 > zkrveživ> 

diky.

je starsiho data, ale skoda nechat ji vyschnout...

U příspěvku:přes oceán, přes kaluže
traktorysta (Občasný) - 13.4.2005 > ariel> jo, tomu se to libi. srdinko je super.
U příspěvku:Vítej
traktorysta (Občasný) - 12.4.2005 > ale dilino a lino je super
U příspěvku:Vítej
traktorysta (Občasný) - 12.4.2005 >

hmmmm ted posloucham kontrafakt a .... je to lepci.

tucnota mojho vyjebaneho samplera!

U příspěvku:traktor se také dostane jednou na smetiště
traktorysta (Občasný) - 5.4.2005 > to je jenom takova ozralecka o papezi... ja zas vymyslim neco lepsiho.
U příspěvku:Štěňata, feny, chovné stanice
traktorysta (Občasný) - 3.2.2005 > Luk Malér> zijeme v smutnych casech... :)
U příspěvku:Štěňata, feny, chovné stanice
traktorysta (Občasný) - 2.2.2005 > Luk Malér> ze je to super! ja teda ne ze bych se chtel nejak chlubit, ale tohle semi povedlo.
U příspěvku:Holubi letí
traktorysta (Občasný) - 2.2.2005 > Luk Malér> 

jeziiiiiiiis tak na to KLIKNI vono se ti to ZVETSI a budes to MIT. co ESTE pro tebe muzu UDELAT?

ach jo. je to proste v originalu hezka A4. a vono to stejne neni urceny nejakm prvoplanove na net. takze tady je jenom takovej ten...nahled.

:)

U příspěvku:Bývají dívenky jak led
traktorysta (Občasný) - 2.2.2005 > Kelly> hm... ani jedno. i kdyz kocicky mam v podstate rad...
U příspěvku:Smrt nic zlého není
traktorysta (Občasný) - 2.2.2005 > Luk Malér> hele, tak aspon doprejte autorovi radost zaradit sve dilo..... kdyz uz ho jako predal ostatnim a v podstate by mel drzet hubu. ze jo.
U příspěvku:já ji potkal vprostřed modrých skal
traktorysta (Občasný) - 31.1.2005 > toono> ale to delas velkou chybu... ty zdivene oci... na tom neco je!
U příspěvku:Smrt nic zlého není
traktorysta (Občasný) - 23.1.2005 > MiKa> 

jako ze nevis, kam mas koukat driv, jo? toz to se nejdriv poradne vozeres a pak se ti to stejne rozmaze a nezaostris ani na jedno. a az teprve potom ziskas komplexni zazitek z meho umeleckeho dila... a taky.. je treba se na to divat jako na celek. a problem foto nebo text nemusim resit ja, ale chudak recipient. :)

 

takze .... poooohoda!

U příspěvku:Ještě žádné z mých sraní
traktorysta (Občasný) - 23.1.2005 > suche, pane prusere. jak je videt, tuto basen ste tak nejak osral...
U příspěvku:Smrt nic zlého není
traktorysta (Občasný) - 23.1.2005 > MiKa> nojo, nojo, ale ten text je tvoren prave strihanim a skrtanim. takze bez toho by zadny text nevznikl... je to CELE proste kolaz..
U příspěvku:Touha
traktorysta (Občasný) - 20.1.2005 > jelen> 

jo. jsem to ja. a taky pouzivam nick "jelen" a taky spoustu jinych... :)

U příspěvku:Pravda (návrh na servírování)
traktorysta (Občasný) - 18.1.2005 > g morr> 

jiste, ze posledni co ti nesmazatelne zustane vryto v pameti, bude TOTO genialni dilo. budes tedy mit cely zbytek sveho zivota na to, aby ses s nim vyporadal.

 

jak ti jiste doslo:

 

v temnote prazdnych dulku

 

zustanu ti pouze ja —

 

a

 

matna vzpominka —

 

traktor plny chapadel.

U příspěvku:Těžký život dělnické třídy pod jařmem kapitalismu. Část čtvrtá. Natěrač.
traktorysta (Občasný) - 18.1.2005 > vyborne!
U příspěvku:Pravda (návrh na servírování)
traktorysta (Občasný) - 18.1.2005 > DeadKennedys> 

g morr ti vzkazuje, "...aby poslal oci v krabicce a az potom se prej budeme bavit o tom, kdo je slepej".

 

nelze nez souhlasit.  

U příspěvku:SATIRA A POMLUVA III
traktorysta (Občasný) - 17.1.2005 > ouvej> prc!
U příspěvku:SATIRA A POMLUVA III
traktorysta (Občasný) - 17.1.2005 >

myslim, ze je jenom dobre, ze ma tento clovek blokovany totem. jem to ostuda. jasne: neni lepsiho argumentu, ze bukowski neni literat, nez ten, ze se rekne: "ono to tak proste je" a prida nehorazne: "a vi to vsichni".

ale to je jenom jedna kapka.

 

navrhuju vsem, aby se nijak nevyjadrovali k poznamkam nicku filip (sklenar) a ignorovali jeho clanky a uvahy. kdyz bude onanovat sam, urcite mu to neprijde tak zabavne...

 

a este sem porad hodne nasranej... ale uz nic nenapisu. a vsem ostatnim navrhuju to sami. a pokud se filipkovi nebude libit, at si zalozi vlastni casak.

U příspěvku:pravidelné odčervení-
traktorysta (Občasný) - 15.1.2005 > znělec> 

to je to co bys nikdy nechtěl

mít někde

hluboko

v sobě

 

a aby to mělo hlad

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter