Zpět na úvodní stranu   
Časopis
Fórum
Pokec
\"NováWEB místa
\"NováAkce,Srazy
Info o nás

FK ČVUT
FK VŠE

jméno:

heslo:


registrace 
  Časopis

 
TOTální E Magazín
Filmový klub VŠE
(vždy v úterý a ve středu v 19,45 - posluchárna "D")
1.st.tramvaje za Hlavním nádražím - Husinecká

Archív - 1999 podzim


23.11. a 24.11. Monty Python a Svaty Gral (Monty Python And The Holy Grail)
Velka Britanie 1975, 89 minut
Scenar: John Cleese, Graham Chapman, Eric Idle, Michael Paline, Terry Jones, Terry Gilliam
Rezie: Terry Jones, Terry Gilliam
Hraji: John Cleese, Graham Chapman, Eric Idle, Michael Paline, Terry Jones, Terry Gilliam

AND NOW! AT LAST! ANOTHER FILM COMPLETELY DIFFERENT FROM SOME OF THE OTHER FILMS WHICH AREN'T QUITE THE SAME AS THIS ONE IS. Je tezke neco dodavat, nutno videt. Nejen parafraze na legendu o krali Artusovi a rytirich Kulateho Stolu v podani legendarni skupiny Monty Python. Tento film se stal okamzite takovym hitem ve Spojenych statech, ze televizni spolecnost ABC okamzite zakoupila od BBC vsechny jejich drivejsi televizni skece. Oslavme i my 30 let od pocatku vysilani skecu Monty Python's na BBC! Ale pozor! Loosi kousnuti muze byt velmi hnusne.


30.11. a 1.12. Manhattan
USA 1979, 96 minut
Scenar: Woody Allen a Marshall Brickman
Rezie: Woody Allen
Hraji: Woody Allen, Diane Keaton, Michael Murphy, Mariel Hemmingway, Meryl Streep...

Motto: "Byl stejne drsny a romanticky jako mesto, jez miloval. Za jeho cerne oramovanymi brylemi se skryvala sexualni sila divoke selmy... New York byl jeho mesto. A navzdy bude."

Isaac se rozvedl s Jill, ta zije s jinou zenou a pise knihu, v niz popisuje velmi intimni okamziky jejich vztahu. Isaac se zapletl se sedmnactiletou Tracy, potkava vsak Mary, milenku sveho nejlepsiho pritele Yalea. Yale je zenaty s Emily... Titul filmu odhaluje hlavni hvezdu tohoto mistrovskeho dila - film je vizualni oslavou Allenova milovaneho mesta, ukazuje New York a Manhattan tak, jak jej nikdo jiny nezachytil. Nemene pozoruhodny je tez skvely herecky vykon Diane Keatonove.


7.12. a 8.12. Pekna holka jako ja (Une belle fille comme moi)
Francie 1972, 98 minut
Scenar: Jean-Loup Dabadie, Francois Truffaut
Rezie: Francois Truffaut
Hraji: Bernardette Lafont, Claude Brasseur, Charles Denner, Guy Marchand, Andre Dussolier, Philippe Leotard...

Stanislas Previne je mlady sociolog, pripravujici studii o zenach-trestankynich. Za timto ucelem se ve vezeni setka s Camille Blissovou a vede s ni rozhovor. Camille je odsouzena za vrazdu sveho milence Arthura a sveho manzela Clovise. Vypravi Stanislasovi o svem zivote a milostnych pletkach...

Brilantni cerna komedie, jez zanrove ponekud vystupuje z filmografie Francoise Truffauta, celniho predstavitele francouzske nove vlny. Radost z filmove tvorby, jez je pro Truffautovy filmy charakteristicka je vsak dobre patrna i u tohoto dila.


14.12. a 15.12. Srdce v zime (Un coeur en hiver)
Francie 1992, 104 minut
Scenar: Jacques Fieschi a Claude Sautet
Rezie: Claude Sautet
Hraji: Daniel Auteil, Emmanuelle Beart, Andre Dussolier, Elisabeth Bourgine, Brigitte Catillon, Myriam Boyer...

Vyjimecne uvadime s ceskym dabingem

Stephane a Maxim maji prosperujici houslarskou dilnu. Kdyz se Maxim zamiluje do houslove virtuozky Camille, Stephane se zacne po svem zajimat o novou divku v Maximove zivote - Stephane je socialni voyeur, pozoruje lidske pribehy okolo sebe, ale sam je neschopen citove intimity.

Tlumene provokativni snimek poukazujici na komplexitu a nedokonalost lidskych vztahu, strhujici pozornost na nuance krehkych vztahu vznikajiciho mezi postavami. Film ziskal Stribrneho medveda na festivalu v Benatkach 1992, v roce 1993 pak Cesara za nejlepsi rezii a vedlejsi roli (Andre Dussolier).


Na vsechny projekce vstup zdarma, jakekoliv dotazy Vam zodopovime na e-mailu xvesj05@vse.cz ci na telefonu 0604/862072. Tesime se na Vas.


Viděl(a) jsi zajímavý film ???
Chceš se podělit o své dojmy ?
Napiš o něm do
fóra nebo časopisu

   
 
Design by Váš WEB