Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce asi sázava z kolekce zvěř
Autor: kink (Občasný) - publikováno 13.3.2014 (14:28:36)
další ve sbírce>

asi sázava

 

jak se to tady jmenuje

něco mezi ostřicí a rákosem

kolem je samý řáholec

 

ptáci tu zpívají v šest v šest

a dnešní večer černočerný

vezme si mě čert

 

zítra už tě neuvidím

jdu zemi hledat v jinou zem

myslela bych vinohrady

vinohrady terst

 

stárneme jsme jako malí

dala bych čas všecek

pro obrat tvé pozornosti

přidělené řece

 

miluji

kačenky

vypluly

 

(ještě jednou se mi o tobě bude zdát

a já tě poprosím abys mě vojel

mám toho akorát)



Poznámky k tomuto příspěvku
Marod (Občasný) - 13.3.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 13.3.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
kink (Občasný) - 14.3.2014 > úlitba určitě ne, snaha o realitu v tom nekonečném zjitřujícím snění ;)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.3.2014 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 15.3.2014 > ...niekedy toľko tej čipky a rúžu, že sa to v tebe búri nechceš byť porcelánová ale na druhej strane vulgárnosť "desí"..aj ja som to prečítala viackrát a "drcľo" ale nakoniec úsmev :)) ..ako dobre to chápem :)
ale aj tak sa mi to páči bez tej poslednej vety...

Body: 5
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 15.3.2014 > hoho, kink zas dělá ostudu nám ženám, a navíc ve vybrané společnosti posázavského pacifiku. Anae, proč myslíš, že slovo "vojet" a koneckonců i komplex prožitků, který je jeho denotátem, musí být nutně majetkem čistě mužské senzibility?
Body: 5
<reagovat 
kink (Občasný) - 17.3.2014 > ó jasně, nasrání, to je přesně to, co jsem cítila, nasraná na sebe ;)

ostuda! ;)

díky!
<reagovat 
kink (Občasný) - 14.3.2014 > ale já jsem vulgární ;)

a znovu opakuju, že nechci patřit do tvého "my ženy" ;)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 15.3.2014 > kink> jo, jsi vulgární, i já umím být, samozřejmě - a nejspíš teda patříš do jiný sorty ženskejch, který těma přecitlivělejma mužskejma manipuluje právě HLAVNĚ pičkou, a proto používáš mužskou hantýrku. Dělá to tak ale většina ženskejch, utahujou mužský "na podolek". často jen účelově, ne vášnivě. A mě to niterně zraňuje, mou ženskou hrdost. - No, kink, neber to ale zas tak osobně, jde spíš o to, co se mnou ten výraz v tvým textu udělal. Po dlouhý době mě zas něco děsně nas ... a to je možná dobře ...?
<reagovat 
 čtenář UP - 18.3.2014 > anae> tyvole, todle je ta pravá vulgarita teprve :-D
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.3.2014 > ...málokdo je senzibilní, senzitivních je dost..., a "malá smrt" nezabije :-))Až tak vulgární mi to nepřipadá, pro jedno slovo... někdy člověk nemusí jít daleko ..., aby se spontánně vyjádřil. Spíše mne zaujaly příměry a výrazivo v úvodu, a "kachničky" jsem nepochopila, inu což...
Body: 5
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 > Tak Tys to z Písmáku smázla...spíš cíťa, Aňčko, ne?
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 14.3.2014 > ten závěr - úlitba mužům? muži? ... - kvůli tomu - Ne. ne, nejsem prudérní, ale nějak si myslím, že takovou okatou vulgaritu my ženy nemáme zapotřebí, v této souvislosti - nemusíme přebírat mužský slovník .. možná najít feminní novotvar ;-)
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 23.3.2014 > anae> Panenko skákavá, vulgární, vžyť ta ženská z básně je na dně!! Nikoliv Sázavy. Si představ, že několik let (čtrnáct dní) děláš, že na něj čekáš a děláš, že na něj nečekáš, pak přinde....a nedopadne to. Nebo dopadne. Von totiž přinde a nevojede tě, ale řekne: "miluji tě, chci tě, pojď se MILOVAT" a tobě se naráz z ničeho nic zvedne kufr a nemáš žádné protilátky, je to jen na Sázavě, pod Ajfellem (nikoliv od felatio) bys to rozdýchala líp a napsala pravou kultivovanou, kterou my ženy máme zapotřebí, třeba "Má milá z Pařížské šlehačky". Pachuť zteplalého piva ochladíš pouze "vojeď mne, vole, naposledy, Stvořidlům tady tajou ledy". (při slově "tady" ukazuješ "tady")
Body: 5
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 10.4.2014 > vóšukuku, je to dobré znamení, vodní a stříkací... jarní tedy bezezbytku, dobré dost na 6 senses...
Body: 5
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 9.6.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter