Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Mešita před svítáním z kolekce So ya so
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 14.3.2005 (13:19:03)
následující v kolekci>







undefined
Egypt 02/2005Olympus Camedia E-100RS






Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > dvě téčka (Tomash a Toono) mě včera inspirovala k dřívějšímu předložení několika mazanců/mazanic...
<reagovat 
xmark (Občasný) - 14.3.2005 > Oops, tohle mě nebere...
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 14.3.2005 > eee
Body: 2
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 14.3.2005 > Jo jo... takovyhle fotky muzu... taky mam par podobnych v zasobe, ale nestiham...
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > Zuzzz> :) s Gongeyem nas vcera napadla stejna vec (diky tem psum)... tematicke dny... kdo bude chtit se prida.. posledni dva dny jsem se rada pridala k nejakemu nastrelenemu tematu.. a vykopala tak fotky, na ktere by asi ani nedoslo.. takze rozmazanky jiste jeste prijdou vhod ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> Hm... to je dobrej napad, taky bych se pridala, jenze mam vsechny fotky doma v albumech... jedine, ze by se tema vyhlasilo den predem :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > Zuzzz> muze bejt. taky by se temata mohla predem vyhlasit na kazdy den v tydnu. takze clovek by mel vzdy nekolik dni si s danym nametem pohrat...
ale certvi, jestli by nam to redakce nezatrhla, ze jim v tom delame b*rdel ;) nevim, muzeme zkusit...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> :-) tak jo tak jo :-) mozna bych alespon mela motivaci zacit opet publikovat :-) Mas nejaky napad na zitrejsi tema? :-)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> 

:o ) počkej počkej, já bych klidně udělal tématický jen každý čtvrtek, nebo jednou každého 10.20.30-tého, nebo tak, aby byl čas, nic hektického, jen takové zpestření.

 

no a k fotce, dopoledne jsem ti chtěl napsat, že je lepší než od toona (jak jinak :o) že má jakýsi smysl a horší než od tomashe, ale je to blbost. je to taková příjemná "jakoby grafička", klidně ji vidím na zdi.


Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > gongey> :) k těm tématům... 365 dní jistě ne, ale byla by to jen motivace pro ty, co neví na jaké téma tvořit či pro co do šuplíku sáhnout... kdo by chtěl, měl by záchytný bod, kdo by něchtěl jel by si tradičně svou cestou...
ale jeden den v týdnu by mohl bý dobrý. asi ideální.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > Zuzzz> :) no, nechci dávat nějaké téma, protože už bych vycházela z toho, co mám publikovatelného doma.
tak jsem otevřela první noviny, co mám v bookmarku (www.mojenoviny.cz) a hlavní zpráva měla být motivací... takže Myslivci, resp. bych to nechala na obšírné LOVCI... že by první téma?
ale nechala bych to aspoň třeba na středu... což by se mi osobně libilo i jako zaběhlý tématický den.. zpestření uprostřed týdne :)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> čím méně, tím více lidí by se chytalo najednou, což by nemuselo být špatný. jednou týdně je to myslím nejkratší interval. uvidíme co na to ostatní. :o )))
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> To jo no... tenhle napad se mi zamlouva, mam toho v supliku docela dost, ale nejak nemam motivaci, a kdyz se rozhodnu publikovat nejaky cyklus, tak stejne nejsem schopna to dokoncit, protoze me to prestane bavit.
Takze bysme mohli domluvit nejaky den v tydnu a vyhlasit nejaky tema, jestli nekoho neco napadne...
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> Jo jo, tak jo, to je dobry... jen me jeste napada, ze by to chtelo mozna vyvesit nekam, aby si toho vsimlo co nejvic lidi, mozna kontaktovat redakci...
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.3.2005 > jediny co se mi na tom paci je ta oranzova barva - mas u me bezvyznamne plus, tak si ho uzi
<reagovat 
Neda (Občasný) - 15.3.2005 > Sorry, ale nelíbí
Body: 2
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.3.2005 > joooooooooooooooo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 1 3 4 5 6 7 8 9 11 12 13 14 16 (17) 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter