Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce Totem květnový z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 22.5.2001 (16:18:20), v časopise 23.5.2001
další akce>
Na literárních podvečerech Totemu v Železné je nejlepší to, že jsou pokaždé jiné, takže hned tak nezevšední. Na ten zatím poslední jsem dorazil sice pozdě, ale na rozdíl od dubnového v pohodě. To, že jsem přišel pozdě (přestala mi myšovat myš a pracovat ve Windows bez myši je hrozná lapálie), bylo svým způsobem štěstí. Souvisí to se zajímavým pojetím čtení. Zajímavým, ale... no, omlouvám se, musím to říct. Ten nápad byl sám o sobě vynikající, ale ne zcela domyšlený a hlavně strašlivě dlouhý. Legrácky naprosto přebily a zabily to, na co se vždycky těším - na verše a jejich náladu a působení. Přiznám se, že jsem je vůbec nevnímal, spíš jsem pořád očekával nějakou legraci, které ovšem zas tolik nebylo. Přínosem pojetí bylo - zase jsme u toho - přirozené autoregulování potlesku.
Největší fór má ovšem na svědomí Zuzanka, tedy přesněji řečeno nikoli na svědomí. Na kalhotech, ehm v rozkroku. Míním tím záplatu. Když jsme vešel do ztemnělého sálu, zděsil jsem se. Jak ležela, vlivem světla a nepřivyklých očí temnu jsem spatřil v jejím klíně cosi světle růžového a nebyl jsem si jistý, jestli je to tkáň či tkanina.
    Kapelu, tedy zatím pouze duo Vibra Etherna, jsem znal (a doporučil :-)). Soudě podle potlesku se líbila, takže jsem rád. Ve mně budí jejich hudba stesk a melancholii, takže je nakonec dobře, že jsem působení veršů odolal.
    (Měl jsem původně v úmyslu zajít pak na povečerní mejdan a poklábosit s Totemákama, jenže po Totemu zpívala Yvonne Sanchez a Dan Bárta za doprovodu tria Roberta Balzara, takže zase nic. Ale příště určitě!)
    Básně jsem si četl až doma, oslovil mě Baab (asi proto, že mám stejné pocity):

Chybí mi
Chybí mi všechno a nic
Svět bez hranic
A jedno opuštěné srdce
Abychom šli spolu
Ruku v ruce
Tajemstvím vstříc
Chybí mi všechno a nic



Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 22.5.2001 > Čtení bylo tentokrát originální, úplně jiné než obvykle a musím uznat, že nápad to byl super. Možná by ale neškodilo trochu méně spoléhat na improvizaci. Celkově jsem si ze čtení sice odnášela horší dojem než jindy, ale bylo to spíš tím, že jsem se tentokrát necítila nijak zvlášť fit.
„Plus“ body bych udělila meditujícímu Thomasovi Hudsonovi a hlavně duu Vibra Etherna. Jejich hudba byla jednoduše skvělá a hoši navíc byli pohlední a ještě k tomu Moraváci;)) Proto se ještě jednou omlouvám fešnému houslistovi, že jsem ho tak netaktně sejmula taškou:))))

Gentleman to napsal opět moc hezky a trefně..:)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 22.5.2001 > Marjánko a kolik mi to bodů vynese?? Já jestli se mi to vyplatí, když jsem do toho čtení hodil 80 halířů a vlastně si je odnesl madman, takže je to u vás doma :-).

Hudba byla skvělá, právě proto se dalo Thomasi Hudsonovi říkat meditující......

Dnes jsi to docela zkrátil, ale i tak se mi to líbilo......

S největším fórem večera souhlasím...ta záplata...fakt supr

Jo a ještě chci marjánko body za ty kapky co jsme ti museli tři lidi kapat :-)))

No gentlemane...myslím že bys na poakce chodit měl......na této poakci by jsi mimochodem přišel na to jak Čech vládne nad francouzem tvrdou rukou madmana :-)....chudák francouz...ještě že to ráno nevěděl....teda pokud neměl tu ruku znovu zlomenou :-))))

Marjánko omlouvám se za to že jsem s tebou netančil po stole....přece jenom pohled Mada prozrazoval, že bych nemusel dopadnout nejlíp :-))))) Ale naši secvičenou formaci musíme někde použít....
<reagovat 
SShane (Občasný) - 22.5.2001 > Jako vzdy trefne napsane, radoby vtipky zcela rusily prednesy poezie. Ponekud zda se mi, ze vecery maji sestupnou tendenci. Skoda.
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 22.5.2001 > Čtení se mi tentokrát líbilo.... i když jsem se tak trochu zapotil :-)) ... k hudbě .. jen asi u dvou skladeb se mi zdálo, že se příliš opakuje motiv ... Thome, já biju jenom francouze (pokud se prudké položení ruky na nestabilního ožralu dá nazvat bitím). ... takže příště Vám k tanci zahraju :-))) ..... a teď konečně k textu .... jako vždy přesné .... kdybych věděl, že je pak tak dobrý program, tak bych si ho taky poslechl ....
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.5.2001 > no jo kluci... ale nebyl to Francouz, ale Ital... a heleďte...konečně se někomu líbím a vy na něho hned musíte být zlí;-) to platí především na samildanacha, protože jeho výkřik:"GO TO HELL!" se patrně zapíše do dějin:))))))))
a madmane, mimochodem ještě k té hudbě.... všiml sis, že to klukům nejen ladilo, ale taky slušelo?;-)
thomas: omlouvám se, že jsem si s tebou nezatančila na stole, ale ten vrchní byl ňákej divnej;-) secvičenou formaci můžem použít v propagandě... tam už jsou zvyklí na ledacos:)))))
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 23.5.2001 > Mno já jen pár slov...
Marjánka: Já Ti už asi vážně příště utrhnu uši. Už jen za to jak o mě vykládáš! :c)) A taky za to, jaký nesmysly tady tvrdíš. Několikrát jsem Ti přece říkal, že jsi hend po mně duhý nejkrásnější totemák. :c))))) A upřímně... *c) Nevím jestli je zas až taková čest, když se o Tebe uchází nalitej Ital plácající směsí Francozštiny, angličtiny a češtiny. A co se mě týče: Vlastně mi ani nevadilo to, že se tak sápe na Tebe( to byla Madmanova záležitost), ale to že se nebezpečně blízko pohyboval okolo naší lahve s vínem. Skrátka a vůbec... Překážel.

Madman: Obdivoval jsem jak dlouho jsi vydržel nezasáhnout. :c) Já na Tvém místě bych vybuchl asi o pěknou chvilku dřív. :c)))

Gentleman: Jako vždy výstižné a dobré. Souhlasím s tím, že představení k tomuto čtení bylo dobré, ale rušilo samotné čtení. Obzvláště druhá část, po přestávce byla skoro až kolizní. Co se týče záplaty: Já seděl malinko z boku, takže jsem neviděl do zmíněných míst pořádně a mírně zděšeně jsem měl za to že se jedená o tkáň :c))) Co se týče hudby. Přiznám se že se mi líbila, ale pouze tak 15 minut. Bylo to stále stejné a nezajímavé. Půlhodina byla hodně.

Ještě k povečerní akci. Neměl bys na nich určitě chybět. I ty patří ke čtení a měly by být zaznamenány. :c)))) A propo: Odkud jsi? *c)
Body: 5
<reagovat 
Lili (Občasný) - 23.5.2001 > Tak tedy abych řekla taky pár slov.

Byla jsem tam, vyděla jsem to, ale nezvítězila jsem.

Neobvikle to vezmu od konce.
Sezení v hospůdce bylo na úrovni :-))) Moc jsem se bavila. Něco takového je škoda si nechat ujít.

Hudba se mi líbila! Kluci hráli skvěle a souhlasím s postřehem Marjánky že byli i hezcí :-)))

Jinak k samotnému čtení: Mám pocit že je dobře, že se organizátoři snaží stále o něco nového. Je to jistě těžké uspokojit takovou náročnou bandu jako jsme mi :-)))
Trochu mi vadilo, že tím jak seděli na zemi jsem občas nic moc neviděla.
Taky se člověk opravdu moc nemohl na čtení soustředit. Básně tentokrát opravdu trochu zanikali.

Ale mohu říci že ráda na čtení jezdím a jezdit budu. Líbí se mi a co k tomu více říct? .......... nic!
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 23.5.2001 > Byl to vynikající zážitek, čtení i kapela. U čtení byla jen škoda, že občas bylo čtení básně přerušeno či po ní vedena rozverná diskuse o básni, to mi moc vhodné nepřipadalo, ale i tak jsem odcházel nadšenej:o)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2001 > At jsouklidně diskuze o básni, ale ne uprostřed básně ale na jejích krajích.....:-)
já jsem ti vlzstně nedal známku.....TU MÁŠ
Body: 5
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 23.5.2001 > Jovka, to jsem koukám zase o něco přišla!:-)
O.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.5.2001 > Samil: jaký nesmysl??? čistá průzračná pravda:)))) a to jsem ještě nepopsala tvůj vražedný pohled při vyřknutí té osudné věty a jak jsi potom skoro skřípal zuby, když jsi mého zahraničního ctitele chytil pod krkem:)))))))) ....heleď....teď mě napadá... tys mi ho záviděl, že jo?;-))))
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 23.5.2001 > Marjánko, Tys mě zase odhalila! :c))))
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 23.5.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 23.5.2001 > ...
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 23.5.2001 > taky jsem asi o něco přišla...
<reagovat 
Gentleman (Občasný) - 23.5.2001 > Marjánka: houslistovi to vyřídím, byl z toho celý vedle, i když nevím, aby se to nějak nezkomplikovalo jako s tím Italem, jestli jsem správně pochopil ty vazby... :-))
Samildanach: na to že jsou to Moraváci, tak ty Moravské variace se mi líbí ze všech nejmíň, ale Richard je na ně pyšný a nenechá si je vymluvit :-) Jsem (su) Moravák, jednu dobu nás u baru v neděli bylo
!!! - ale hostuju v Praze.
Lili: Myslel jsem, že tam nejsi. Na chatu se míjíme...
All: jo, chodit, než jsem pochopil, že se někam chodí pravidelně, tak byl květen a i když SShane Bártu nesnáší, já tu skvadru z JARu považuju za hudebně vynikající, takže jsem si ten večer nemohl nechat ujít, přestože na ně chodím 2x do měsíce a pžipadám si jako člověk, který si v hodpodě dává po bedlivém prostudování vždycky smažený sýr.
Jenže přichází léto a festivaly po celé republice, takže pokud nebude nějako posezení totemáků mimo třetí týden v měsíci, ozvu se až v září, neb v červnu budu ve Vizovicích na Valašském frgálu a v červenci na Horňáckých slavnostech ve Velké nad Veličkou a v srpnu mám pocit také něco je. Na uvedené akce vás zvu, stojí za to.
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 23.5.2001 > Byl jsem teprve podruhé na autorském čtení Totemu amile mě to překvapilo. Netušil jsem, že pokaždé je tento večer pojat jinak. Musím souhlasit s ostatními, že program byl opravdu originální a ta záplaty neměla chybu.
Hudba dua "Vibra Etherna" se mi zamlouvala. Ani se nedivím, že Thomas Hudson u ní tak meditovatl.
A ta "afterparty" byla úžasná. A musím dát za pravdu Marjánce, že hláška "go to hell" od Samila byla perlou večera a asi se opravdu zapíše do dějin:-)))))
Už se těším na další autorské čtení. Jen tak dál!
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 23.5.2001 > ,,Go to hell." To je blbost! To jsem nikdy neřekl.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.5.2001 > samile, neříkala ti náhodou někdy maminka, že když budeš lhát, tak se proměníš v běžícího soba???
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 23.5.2001 > Anebo že by byl už tak pod parou z té lahvinky vína????:-))) že si to nepamatuje?:-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2001 > No marjánko pochválení od nadranýho cizince je opravdu hodnotné :-))

To si dovolím jeden citátek ze Sexuální praktiky pozemštanů : " Sameček jde k baru, kde už stojí jemu více podobných samečků. Aby se zalíbil samičkám objednává si tekutinu, která se vyrábí z kvašeného zrna. Po požití kvašeného zrna však místo toho aby se on líbil samičkám, tak se všechny samičky líbí jemu....." :-)))
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 23.5.2001 > Tak to je tedy opravdu dobrý citátek:-)))
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.5.2001 > TH:)))))))))))))))))) když mě nikdo jiný nepochválí, tak i hezké slovo od společensky unaveného turisty potěší;-)))))))) mimochodem... to už by na toto téma mohlo stačit:)
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 24.5.2001 > marjánka: Lhát? Soba? :-O a já furt proč mě rostou tak hustý chlupy z nosu a uší. :c))))

Mimochodem: jsi kecka. Já Tě chválím skoro stále!

<reagovat 
 čtenář Ricarderon - 24.5.2001 > marjánka> Tvou omluvu přijímám a doufám, že mohu doufat, že mi ten úder vynahradíš někde jinde a někdy jindy... :o)
Houslista
Body: 5
<reagovat 
baab (Občasný) - 24.5.2001 > Ahojky lidičkové,
tož teď mě fakt mrzí, že jsem z té hospůdky musel vypadnout dřív než se mi chtělo, hláška GO TO HELL by mě asi dostala do kolen ... snad příště ... ke čtení ... trochu mi vadilo, že název básně a autora se někdy dařilo číst i 5x za sebou díky přerušování, ale na rozdíl od jiných jsem se dokázal na básničky soustředit a věci okolo mě ani tak moc nerozptylovaly ... představa, že by někdo tahal moje dílo z popelnice mne naplňuje úžasným pocitem, že to snad alespoň někdy může být dobrý ... velice mne mrzí, že jsem prozáchodoval kapání kapek Marjánce do očí, či kam všude se to kapalo ... škoda ... k hudbě ... pánové se mi líbili (teda jejich hudba), bylo to pěkně uklidňující a člověk se na to nemusel až tak soustřeďovat ... trochu mne překvapilo, že o proti mé minulé návštěvě tu bylo mnohem méně lidí ... ještě vyřízení pochvaly od mé milované a to je tak všechno, mějte se krásně
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 26.5.2001 > Madman nestartuje okamžitě, on je na tyhle slintaly zvyklej... žejo, Madmane?
<reagovat 
Madman (Občasný) - 27.5.2001 > tak jsem si říkal, že se tu gentleman o názoru na jeho reportáž moc nepřečetl :-)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 27.5.2001 > Opravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbíOpravdu líbí
<reagovat 
Gentleman (Občasný) - 29.5.2001 > Madman: zase jsem se něco dověděl, co jsem neznal...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter