Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Mezi ruskou Mafií 3.
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 28.7.2005 (09:29:16)
další>


p74 (Občasný) - 9.1.2006 > Dobrý den.

Čtenář: Milá slečno jsem v pasti. Hnidopich mě nenávidí a já prostě nevím co napsat. Musel jsem si přečíst poznámky jiných, kde jsem hledal ospravedlnění pro svůj názor. Potěšilo mě, že se vyjádřili uživatelé na jejichž názor dám, jenže potom jsem si přečetl jejich texty a uviděl body a doporučení. A dostal jsem strach. Ale ani to mi nezabrání napsat to, co napsat musím. Příčí se na prstech, ale musím, mám-li kdy ještě psát svůj názor na Vaše texty.

Tohle je špatné. A vzhledem k prvním dvěma kapitolám a respektu k Vašemu psaní (který jste si jimi získala) je tahle kapitolka strašně špatná. Slabé slovo. Tohle je prostě katastrofa. - Víte jak je mi teď zle, že jsem to musel napsat?

A proč? Máte fajn styl psaní, umíte napsat skvělé postřehy a momenty, držíte linku příběhu, zvládáte výměny osob, děj má švih, text je čtivý a nezadrhává. Dáváte si práci s detaily a realitou. Všechno tohle umíte a potom svou kapitolu prošpikujete nesmysly až bolí u srdce. Proč? Snad zkrat - to byla voda na hnidopichův mlýn. My se kvůli Vám s hnidopichem pohádali. Zakázal jsem mu cokoli připsat a tak mě teď nenávidí.

Dnes tedy jen od čtenáře. I tak mám pocit, jakobych začal sepisovat pohřební řeč. Vlastní.

Začátek až do použít pečlivě promyšlený plán: Jen detaily - strážnou budkou. Myslím, že strážní je nesklonné. - vstupní? - vstupní branou si představuji bránu pro pěší.
- jeden větší detail: To pokleknutí strážného: Popis aktivity a jakés takés ostražitosti je na svém místě, ale poklekl a svítil baterkou pod auto? Proč? Díval se jestli nekape olej? (pardon) Jediné co mě napadlo, že může hledat, je bomba. No budiž - avšak jediný logický důvod, proč by tam bomba mohla být je, že někdo cizí chce Miškinovi způsobit škodu (spíše udělat ostudu) a použije k tomu auto jeho hosta - takové, řekněme, nepravděpodobné. No prostě mi to nějak skřípe...stejně jako až absurdní "debilita" strážců - bezdůvodná - prostě totální vymatlanci. Ale tohle všechno je spíš našeptáváním hnidopicha a dá se to přehlédnout.

Od přestože už tohle po Takové uvažování už si dávno odpustil:
- výborné myšlenkové pochody, fajn atmosféra, další velmi povedený krok k postupnému vykreslení Seibienovy osobnosti.
- tohoto nebo toho pána? - opět mrcha hnidopich
A teď začínají opravdové kopance: Důkladně připravil vs. používá pušku.... Puška - největší kiks (a velmi zásadní), který jste nezvládla... Kdyby se totiž důkladně připravil, vzal by si cokoli, jen ne pušku.

"Pak by jistě přijal taková...." Výborné zdůraznění logické návaznosti vražd - začínáme tou těžší až po ty lehké - pěkné šachy. Moc povedené a vhodně vložené. - napadla mě otázka k hloupým strážím - kdy propadají stráže letargii, stávají se méně obezřetnými? Po nějakých silných opatřeních, která nakonec vypadala zbytečně (nic se nestalo). Co takhle - Obrovský večírek (přísně střežený) minulý týden, plný významných osobností (aspoň jedna :-) )a teď nějaká párty pro "podřízené" - třeba narozky manželky... - uvažování neprofes. strážného - nezaútočili předtím, nezaútočí ani teď - dám si panáka - vodka je dobrá - ještě jeden mě nezabije - hej kámo dáš si taky? - a už chlastaj oba:-)

- příprava - ochranka neodhalila - parčáda.
- Seibien u brány: Tohle se moc nepovedlo - (zavřel jsem oči, nasedl do mercedesu a zastavil před branou - poslední co bych udělal jako nájemný vrah -resp. jako kdokoli a zvlášťě nájemný vrah - je, že bych zatáhl ruční brzdu. Člověk má jen dvě ruce a ruční brzda i šaltrpáka se ovládá tou pravou. Pokud jsem nájemný vrah, mám stále připravenou únikovou cestu, v tomto případě zpátečku (přede mnou je brána ale i jinak by byl útěk dopředu asi hloupost ne?). Jak ale mám zároveň shazovat ruční brzdu a řadit? Krom toho - zpátečka se lépe řadí z neutrálu...
- ...další nedostatek Miškinovy ochranky. Muž byl silně opilý... Muž byl silně opilý je tam navíc - "opilost" říkáte "nedostatkem ochranky" (pochybuji, že jste myslela její problémy s ústní hygienou) a "silnou" říkáte v následující větě o viditelné kontrole kroku...
- celkově pěkně napsaná pasáž se zajímavými momenty a detaily, ale s chybami

Od Zaparkoval po okénka v mezipatře opravdu jsou:
Ach jo - Tak on zaparkoval a už je v hale. Jako byste zapomněla na svou lásku k detailu a momentům. V průběhu celého textu několikrát zdůrazníte, že je venku kosa jako prase a panáček se přesune od auta jen tak v saku... A přesune se ke zbohatlíkům.... Vleze tam jako do chlíva. Žádný sluha u dveří, žádný lokaj pro kabát (zbohatlíci si na tohle vážně nepotrpí...a neříká se tomu snobství...)- žádní lidé, kteří by si ho mohli zapamatovat. A: kabát + lidé kteří nemají být = výbušnina v kabátě, plyn v kabátě... Jako doprovodný efekt je stupňování paniky a odvrácení pozornosti od zadních dveří....

Pokračovat budu zítra, už mě bolí ruce a na pušku sílu fakt nemám - omlouvám se a omlouvám se i za obsah

p74
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli p74
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter