Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Mezi ruskou Mafií 3.
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 28.7.2005 (09:29:16)
další>


p74 (Občasný) - 11.1.2006 > Je to třetí díl, tak do třetice.

aneb proč cokoli, jen ne pušku

Puška jakožto nástroj smrti má mnoho výhod, ale také řadu nevýhod.

Pušku GPS-1 neznám a její existenci jsem neodhalil ani na internetu. Popisu jsou nejblíže:

AW50 - bohužel tato puška to být nemůže, jelikož je velká, těžká a nerozložitelná - nepřipadá v úvahu - pomalá střelba (nabíjení)
BS (Beretta Sniper) - také těžká, ale při odlehčení by připadala v úvahu. Teoreticky ji lze upravit do "skládací" podoby. Bylo by ovšem nutno velmi krátit hlaveň, čímž by vzhledem k ráži značně ztratila na přesnosti
BTE (Brown tactical Elite) - vhodná ale nepřipadá v úvahu - nabíjení
HK PSG - vhodná alternativa - možnost rychlé střelby - zásobníkm 5 nebo 20 nábojů (proč by si bral 5???) - možná úprava na "rozkládací", velká váha, nutno zkrátit hlaveň
Mosin nagant - no splňuje... uvádím ji spíše proto, že je ruská a má 5 nábojů. Jinak je lehká, ovšem celopažbená, střelba možná pouze po ranách - ruční závěr - ovšem je to kvér starý jako metuzalém. Pažba by šla, ale že by někdo dělal celý zámek???? - určitě ne.
Robar QR 2 - opět opakovačka - ale je moderní, lehká a variabilní - zde by se o přestavbě na samočřinný mechanismus dalo uvažovat.
SG 550 - pokud už v tuto chvíli pušku, pak toto je dobrá vloba - předělat na rozkládací, upravit hlaveň - má 20-30 nábojů a lze ji použít jako pomalý samopal...
Stoner SR25 - to stejné jako SG - navíc lehčí a menší
SVD Dragunov - je ruská a je to SKVĚLÁ puška - úpravy by s trochou fantazie šly provést - lehká, rychlá, hodně nábojů - nevýhoda - chtěl bych vidět magora, kterému se podaří zkrátit hlaveň
Walter WA2000 - Tuhle bych bral já - sice německá, ale - krátká, protože je to bullpup systém, šla by udělat rozkládací, má sice jen 6 nábojů bezu zásobníku, ale co už... je těžká, ale určitě by šla odlehčit - zde bohužel vadí systém bullpup - ztráta přesnosti (jak velká nedokáži odhadnout)

Vy jste dle mého názoru svým označením myslela zbraň H&K PSG-1 - německou lehkou odstřelovací pušku. Neměl by být problém vytvořit skládací verzi, ale hapruje těch 5 ran - tuším, že standardní zásobník jich má 15. Navíc, tato puška je ideál na vzdálenosti 600-800m, tudíž by zkrácenou hlavní solidně ztrácela - budeme-li uvažovat střelbu na 50 a méně (hale nad 50m se říká hangár:-) ), pak je to ovšem jedno.

Tak a teď proč ne pušku:

Vzdálenost na kterou střílíte (střílí Seiben) je pro pušku s optikou směšná - to by trefil i blb s osmi dioptriemi.
Všechny pušky jsou značně neskladné, a to jak pro přenos, tak při používání.
Pušky mívají značný hendikep v omezenosti zásobníku a rychlosti střelby.
Pušky dělají značný kravál (pro paniku dobré, ale..viz dále) a s tlumičem jsou jižb velmi velké.
Kde máte největší kiksy: 1. pronesl ji v saku a navíc s vojenskou vestou....holý nesmysl
2. položil ji na zem: puška se nikdy, opakuji, nikdy, nepokládá a už vůbec ne na zem - pokud by někdo vešel, tak nestihne nic - pušky se opírají na stranu střelcovi ruky, kterou střílí - zásadně!
3. vložil zásobník - proč si do kapsy nedal další...
4. směr zvuku výstřelu - šel by poznat, tomu věřte - pokud ne, pak je hala velmi malá a má nízký strop a lidi jsou tupá smetánka - no a jsme v rusku, že. V tom stejném rusku, kde se lidé střílejí na pásech a jsme u mafiánského bosse, ke kterému chodí na dýchánky jiní mafiánští bossové...mám pokračovat?)
5. Zásahy bosse - oko - správně, hruď? - klika jako blázen - máte zbraň se zkrácenou hlavní - po zásahu do hlavy by to s ním smýklo tak rychle, že je druhá rána nemýřená, ale zase ne tak rychle, aby to dostal jednou do oka a podruhé do hrudi při dvojvýstřelu (dvě rány automatem-což pro změnu nekoresponduje s puškou)
6. druhá strřelba - ano ano - od pasu do hrudi je jediná volba, kterou měl - kvůli jistotě - ale co neprůstřelné vesty - už to tady tuším bylo...? Pravda i kdyby ji měl, tak H&K nezastaví, a kdyby zastavila, tak by týpek šel do bezvědomí (tlakový úder)
7. hodil pušku na sedadlo - no spíš by ji hodil pod zadní sedadla - jistota je jistota - vedle řidiče je řekněme na očích
8. z vesty vytáhl pistoli.... pod sakem pušku i pistoli? auvajs:-) no a navíc, když ji měl, tak proč ji nepoužíval už při útěku... asi to chtěl mít zajímavější...Totiž: puška = tři náboje, pistole minimálně 7 (desert eagle - zbytečnost), spíš 12. Puška, při manipulaci v uzavřených prostorech značně zpomaluje - navíc možnost střelby jen "dopředu" - zpětné rázy, váha zbraně, obouruční použití a tak... Zatímco pistole - jednoruční - v drughé může být bez problému puška, pokud si nevzal nosný popruh, střelba do stran - navíc je člověk z boku menší cíl - to věd+ěl už May ve Vinetuovi:-)- další + - střelba na více cílů - lze rychle mířit - bez otočení těla až do phlu 90°. Obří + - pistole je zbraň velmi variabilní - některé typy lze dovybavit tlumičem+ramenní opěrkou+optikou - a máme malou pušku.... navíc při druhé střelbě by hodně rychle zbytek poznal kde jste (při použití Vaší pušky)...

Návrat: no budiž, ale co kdyby je třeba zabil... otvírá si tak jako tak sám... Měl by klid... Hnidopich mi řekl, že je to blbost - ale připomnělo mi to, že vy jste na ně také zapomněla...nejsou nikde, jen u brány?

Toť asi vše. Měl bych dva nápady jako inspiraci, jestli je zájem, napíši je....

s pozdravem čtenář (a trochu i hnidopich)

PS: Všimla jste si jak čtenář velkoryse přehlédl Váš přehmat u názvu zbraně? Tak to by nešlo! Milá dámo, ten kvérje byl a bude vždy PSG-1 a nikoli GPS. Kdybyste to nevěděla tak GPS je navigační systém, tedy ta hovadina co ukazuje směr. Vhodné třeba kdybyste netrefila u Miškina na záchod:-) S pozdravem Hnidopich:-)

PS2: Omluvte prosím naše chyby. Spěchali jsme a píšeme mezi prací. S pozdravem čtenář a hnidopich.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli p74
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter