Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci bez názvu aneb kouzlo světla z kolekce trocha mého těla
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 29.10.2005 (00:20:44)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 29.10.2005 > Zaujalo, to se mi líbí.. není to myslím úplně ono.. možná ne úplně nejšťastnější úhel a to rozvržení, ale i přesto dost pěkné.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.10.2005 > protěž> díky :)
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 29.10.2005 > pekna
Body: 4
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 29.10.2005 > O tomhle obrázku jsem hodně přemýšlela. Vadí mi barvy, ne že bych přestala mít ráda zrzavou, ale tady jsou na okrajích ty barevné přechody velice nehezké. Kromě toho mi připadá, že pozornost má zaujmout to pruhování, a vadí mi všechno, co mě rozptyluje. Nechala bych rezavou ale všechny jiné barvy bych zrušila. Přikládám svou představu do diskuse (barvu vlasů jsem ti poněkud zmršila, netrefila jsem ji, já bych samozřejmě dala přednost té své nahnědlé černobílé, té jsem se ještě nenabažila)


<reagovat 
 Pavel Richard (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> presne!
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> tak ze začátku ti chci poděkovat za čas, který si té fotce věnovala.
hlavním motivem mělo být pruhování a oko. Sou to dva motivy, já s tím mám problém, moc motivů.
Dále můj problém je barevnost, umím spíš dělat s uhlem a tuží.
A na zmršenou barvu vlasů se vyser, jde přece o fotku a její celek a kdyby to bylo potřeba, tak jdou v počítači přebarvit aj na modro :)
Nad tvým komentářem i těma verzema se zamyslím a snad se to někdy naučím :)
díky
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> Tady ty úpravy jsou podle mě myslím vydařené.. vypadá to na první pohled líp .. akorát pro mě jsou to teď "jiné" fotky.. pěkné, ale jiné, protože už v nich není to, co mě na původní zaujalo.. něco v té barevnosti a v tom výrazu, určitá rozzářenost.. teď ten výraz té fotky na mě působí lehce zasmušile, tam mi přišel jiný.. aby tam zůstal, ale zároveň se při pohledu na tom nevynořilo v divákovi jakési "ale" a pocit, že to něco postrádá, by to myslím chtělo zachovat to původní, akorát volit třeba trochu jiný ořez i to rozvržení, aby ta fotka nebyla taková podivně přiškrcená, uzavřená (což u tady těch upravených variant už ale není) .. ono je určitě lepší dát vždy těm snímkům větší "prostor" a fotit s představou určitého ořezu... takto mě to zaujalo, ale není to úplně ono.. v těch upravených je to "ono", ale už tam není to, co mě na původní zaujalo..
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.10.2005 > protěž> Určitě jsou teď trochu jiné, já nedokážu vlézt do Balcarky, takže zdůrazňuju a potlačuju takové věci, které připadají důležité mně. A že je to zasmušilé, to určitě, ony všechny moje fotky jsou zasmušilé, tak do té zasmušilosti strkám i cizí, zasmušilost je mi blízká :)))
Ale já neříkám, že takhle je to správně, to bych si nikdy netroufla, i když se občas spustí u některé mé fotky lavina doporučení, nejsem rozhodně žádná autorita a sama stále tápu. I já se tím učím, když mi autor třeba řekne, že jsem úplně nebo částečně zničila jeho původní záměr. Nebo někdo jiný, nezaujatý.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.10.2005 > Balcarka> I namodro jsem to zkoušela, taky to není špatné :)))
Čímž chci říci, že ta fotka má v sobě něco, co mě zaujalo ale nevěděla jsem, co na ni vlastně říci.
Myslíš, že jsem těmi úpravami potlačila oko jako druhý motiv? Já myslím, že ne, ale něco jsem ti jistě potlačila a ty s tím nemusíš souhlasit, to je pochopitelné.
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> 

jojo, já neříkám, že říkáš.. to jsou jen moje pocity z toho.. záměr autorky a jak to vidí ona neznám vůbec :o)


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> no já nevím přece jenom to oko mělo jinou barvu než všechmńo ostatní a tím vynikalo, nevím jestli je to dobře nebo špatně, ale je to jinak
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> myslím jsi potlačila výraz v obličeji ... hlavně ústa.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.10.2005 > Balcarka> Dala by se zachovat barva oka, já to nemám moc ráda, ale třeba by to tak bylo vážně lepší. Každopádně si to můžeš zkusit, já už ti dám pokoj :))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.10.2005 > buryzon> Možná trochu jo, zkoumám to, div mi oči nevypadnou, nejdřív jsem si říkala, že je to blbost, ale asi máš pravdu. Je to takové sterilnější, ta jednobarevná varianta.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> říkáš to jak kdyby mě to mělo otravovat :)
a já už s tímhle nic dělat nebudu, protože už sem to viděla tak často, že vůbec nevím :)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.10.2005 > Janahe> to je oříšek, co? :))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.10.2005 > Balcarka> Tak počkej měsíc, a pak se k tomu vrať. Já jsem ze svých výtvorů taky často ťumpachová, jenže když je podle svého návodu odložím, tak na ně zapomenu :))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.10.2005 > Balcarka> Ale mně se líbí, když se o tom debatuje. O každé fotce bych pochopitelně nedebatovala. :)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 30.10.2005 > mě to oslovuje...
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 31.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 31.10.2005 > jo to jsou ty vlasy..:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.11.2005 > drfaust> nechápu, co je s vlasy?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.11.2005 > jako že červená je fajnová... už tu byly, ne? takže to znamená něco jako, jo fajnová červená, vzpomínám si.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.11.2005 > drfaust> ja fták, jo jo byly tady ty vlasy, to víš má oblíbené barva je červená,tak pak to tak vypadá :)
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 7.12.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 22.1.2006 > Jo jo, světlo dělá ve vlasech pěkný vlnky, oko je motiv jasnej (a nejpatrnější v originále), prostě hezký, klišé roletového efektu si odmyslíme a zůstává vymakaná reklama na ženu - pro nás zvrhlý fajnšmekry.
:-)
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 22.1.2006 > Kostka> reklama na ženu :))
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 30.3.2006 > nakrajené slunce
hm, surr
Body: 5
<reagovat 
Estel (Občasný) - 6.4.2006 > Výborné, výborné...jen kdyby se to oko tvářilo o odstín zeleněji...mé srdce by zaplesalo...
Body: 5
<reagovat 
jafa (Občasný) - 24.5.2006 > reklama na sebejistotu
jen škoda (pro mě), že levý dolní roh je tak ostrý
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 24.5.2006 > jafa> 

působí to sebejistě? :)

díky


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter