Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zde odstřihnout! z kolekce trocha mého těla
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 30.10.2005 (04:04:35)
následující v kolekci>
 
 
 
Jen pro legraci aneb další hra světla
 

Po kliku je původní pozadí, nevěděla sem které tam mám dát.

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 30.10.2005 > Pozadí bych volila tohle tmavé, to původní ruší. Do série hra světla je to bezva, doufám, že budou ještě jiné, aby to byla pořádná série. Ale perforace je vadná, na krajích schází, to by se blbě trhalo, jestli by se ta fotka neměla oříznout k perforaci?

<reagovat 
fanýs (Občasný) - 30.10.2005 > Konečně se našlo řešení milostných trojúhelníků. Dejte si to patentovat.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.10.2005 > pro legraci jo..jinak mi tam vadí ty sluchátka.Jsou nějak navíc.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 30.10.2005 > nic moc
<reagovat 
ejakulacija (Občasný) - 30.10.2005 > nic moc
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > ejakulacija> já nic od té fotky nečekám, není vůbec promakaná a ještě nezaostřená a to pozadí a tak, jak sem psala jenom tak jako vtip, není to ani zařazeno v žádné sekci. :)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 30.10.2005 > Jakto vtip je to prima.
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 30.10.2005 > co poslouchás?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > Dredatej_kluk> hmm, tenkrát sem myslím poslouchala zremixované Chemical brothers :)
<reagovat 
sergej (Občasný) - 30.10.2005 > tady vlastně všichni vidí že portréty jsou hodně těžké a vůbec práce s lidma
<reagovat 
celej on (Občasný) - 30.10.2005 > ses rozjela:)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 30.10.2005 > Jo, tak to má nápad :)
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.10.2005 > Lamarski> wow, tak to sem nečekala, díky :)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.10.2005 > Balcarka> Není zač, ohodnotit uměleckou kvalitu neumím, ale nápady jsou neohodnotitelné :)))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 31.10.2005 > mně to připomíná momentku z technopárty.))
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 31.10.2005 > Ztratila> moje soukromá domácí techno party :)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 31.10.2005 > víš co? podle mě bezva nápad a základní amtérie, ale pohrál bych si jeěště s kompozicí, kontrastem, sytostí barev, etc....
Body: 3
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 31.10.2005 > skvělý
Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 19.3.2006 >

ručně, nebo nůžkama?

ručně to půjde asi dost těžko, ale řešení se vždycky najde:)


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.3.2006 > ireversible> ty můžeš i ručně :)
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 30.3.2006 > zazipováno:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.3.2006 > Nemocný> sranda :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter