Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci alá mistr z kolekce trocha mého těla
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 12.11.2005 (01:05:41)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 12.11.2005 > Barevně se mi to líbí, struktura taky, fleky miluju, ale něco mě ruší. Ta písmena nahoře?  Asi jo, dělají tam takový drobný vzoreček, který mi neladí se zbytkem fotky. Já bych to pod nima ořízla.
Body: 5
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 12.11.2005 > Ta písmena jsou ohraničená velikostí obrázku, proto vypadají jak podivná mozaika. Ale jinak výborné.
Body: 5
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 12.11.2005 > fajn
Body: 5
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 12.11.2005 > to jo, moc libi..
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 12.11.2005 > Bezva. To se ti teda povedlo.
<reagovat 
Eleana (Občasný) - 13.11.2005 > výborné
Body: 5
<reagovat 
celej on (Občasný) - 13.11.2005 > kvůli těm písmenkam super.., mě se tam toiž líbí.
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 13.11.2005 > DondedoG> seš první
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 14.11.2005 > Balcarka> stává se
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 12.11.2005 > dost dobrý plakát, i když místo gigera by se daly vymyslet i jména které se k obrázku hodí ještě víc
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 12.11.2005 > al-ash> jo? mě se k to mu hodil Giger, jaké by si navrhoval? Mě nikdo jiný nenapadá...
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 12.11.2005 >

jinak zajímavé


Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 12.11.2005 > buryzon> proč zrovna fanýs? Co s ním furt máte?
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 13.11.2005 > Balcarka> druhý den je to jinak
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 13.11.2005 > buryzon> co ta změna?
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 15.11.2005 > Balcarka> 


<reagovat 
hermit (Občasný) - 14.11.2005 > ke gigerovi se to hodí, nemám rád gigera, ale takhle tohle tvé díl jako celek působí dobře.
Body: 4
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.11.2005 > hermit> co já budu muset udělat, abych od tebe dostala 5bodů ? Pořád jenom 4, to už je nuda :)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 14.11.2005 > Balcarka> 

chyba není na tvém vysílači, ale na míře souznění; jinak řečeno, vlny jsou kvalitní, ale v jiné řece, než ve které se brouzdám :-)

 

 


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 14.11.2005 > hermit> to je ale nefér, nemyslíš?
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 15.11.2005 > Balcarka> nefér? proč? třeba jsi udělala dobrou věc, ale se mnou nic neudělala, samozřejmě je to subjektivní hodnocení, ale já to poznám u sebe podle míry nadšení, když se mi zrychlí tep:-), tak je to dobrý dílo. tak to ale dělá myslím každý. já jen neupírám třeba téhle tvé věci, že se může mnohým líbit, mě nepřijde špatná, ale víc nadšení pro ni ze sebe asi nevydoluju. no, tak.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 15.11.2005 > hermit> já se opravdu nemůžu trefovat každému do vkusu
<reagovat 
hermit (Občasný) - 15.11.2005 >

ale jak se dívám na tenhle tvůj obrázek, je to tady ještě trochu jinak: ono to na mě působí, vzbuzuje to ve mě úzkost, stejně jako gigerovy obrázky, ale já bych se nenaučil mít ten obrázek rád, jako nemám rád gigera. on se ke gigerovi hodí, myslím, ale na druhou stranu u mě by dopadl líp, kdyby tam nebyla ta naznačená souvislost (odvozenost?) s gigerem.

(a třeba se pletu a je to úplně jinak.)


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 15.11.2005 > hermit> 

no já nevím, ale příjde mi na hlavu postavené, když vidím něco, co je dobré (tím teď nemyslím ten můj výtvor), ale je to třeba fialové, tak proto tomu nedám 5, protože já fialovou nerada. To bych tedy radši nebodovala, když už se nemůžu přenést přes tu fialovou. Ještě tam bude vyobrazen čapek, tak tomu dám tuplem míň bodů. A co když ta věc bude červená, já červenou ráda, tak tomu dám 5 ikdyž to není zas tak dobré. Tohle prostě nechápu.

Když tak tedy raději neboduj...


<reagovat 
 hermit (Občasný) - 15.11.2005 > Balcarka> 

nemáš pravdu, hodnotím dílo jako celek, jak dopadá na mě, proč by ses měla zavděčovat něčímu vkusu? to přece neděláš, ty sloužíš jen svému vkusu a tak to budeš dělat i dál, je to tak dobře.

 

ono vůbec s jakýmkoli hodnocením je vždycky nějakej svár, zvlášť když není úplně stoprocentně pozitivní, já vím. budu bodovat, když budu chtít. ;-))

 


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 15.11.2005 > hermit> 

stejně si za tím stojím a příjde mi to pomatené. Vím, že sme oba pochopili, co ten druhý chtěl říct, schodnout se neschodnem, proto nemá smysl v tom pokračovat.

 

ale kdybych byla svině napíšu:

nemáš pravdu, hodnotím dílo jako celek (s gigerem), jak dopadá na mě (blbě, protože je tam giger), proč by ses měla zavděčovat něčímu vkusu? (nemám rád gigera i kdyby ses přetrhla) to přece neděláš (příště už tam nebude!), ty sloužíš jen svému vkusu (a máš ráda gigera, troubo) a tak to budeš dělat i dál (s gigerem, nuda), je to tak dobře.(a já ti dám vždycky 4)

 

ten odstavec neber vážně, jen rejpu


<reagovat 
toono (Stálý) - 20.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 12.11.2005 > bez pismenek pekne, s pismenkama nechapu - to nejak navazuje na Gigerovu tvorbu???
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 12.11.2005 > zabicka> jo, parafráze jeho barevnosti a trochu stylu, navíc má spoustu věcí, kde je jen část ženského obličeje a překryté oči
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 12.11.2005 > Balcarka> dovolim si nesouhlasit, tohle je sice pekne (bez pismenek) ale k Gigerovi to ma asi tak daleko jako koza k mesici
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 12.11.2005 > zabicka> je to jen parafráze, ale budiž tvůj názor beru a hodně mě rozesmálo to přirovnání :)
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 18.1.2006 > Balcarka> Kdežpak jako k měsíci. Jako k podprsence. Fajn - moc fajn věc, nechápu, co jsem dělal a kam čučel, že jsem ji přehlédl.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Maytow (Občasný) - 2.2.2006 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
H009 (Občasný) - 25.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 10.5.2006 > Kdybyc to tam nebylo napsaný, tak by mi spojitost s Gigerem asi nedošla...ale v pohodě...je to dobrý
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter