Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "konec" kill arta z kolekce killgrafika
Autor: kill art (Občasný) - publikováno 15.12.2005 (14:01:40)

undefined

Tak to je  konec mého experimentu který jsem před nedávnem započal...  již dříve jsem určitou dobu publikoval pod svým vlastním jménem Pavel Surma, ale protože většina z Vás publikuje pod anonymním "nickem" tak mě zajímalo jaký je rozdíl tvořit a publikovat tímto způsobem a zároven do jaké míry  to ovlivní chování a názory...  jestli jsem se někoho jako "kill art" nějak dotkl tak se za to touto cestou omlouvám... snažil jsem se být drzý ale zaroven i upřimný, někdy však i provokativní... jen v jednom případě jsem na otázku odpověděl vymýšleným příběhem a to v případě kočky ve sklepě... nezavřel jsem ji tam nevím jak umřela... viz.( http://www.totem.cz/enda.php?a=118547 ) jen jsem chtěl podpořit určitou chladnokrevnost s jakou "kill art" ke svému  příběhu v grafice přistupuje... názory k tématu publikování anonymě a pod svým jménem jsou tu vítány...

na závěr trochu reklamy na mou skutečnou tvorbu: www.pavel-surma.com



Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 15.12.2005 > hehe, kill art se mi líbil, taky sem koketovala s myšlenkou hrát si na něco jiného. O tvé pravé osobě sem se dozvěděla až včera :)
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 15.12.2005 > milý princi Drsoňi, neodcházej!!!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.12.2005 >
<reagovat 
delikt (Občasný) - 15.12.2005 > no, jestli je to zas bulšit, pak dost dobrej.. :))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.12.2005 >

nevím, já tu své jméno mám napsané, byť vystupuju pod přezdívkou... mít přezdívku (návíc třeba několik let) to už fakt není anonymita.

 

jinak pamatuju na tu míchu..:)

 

 

a má to znamenat, že pavel surma končí s totemem?


<reagovat 
 surma (Občasný) - 15.12.2005 > drfaust> ne úplně... jen kill arta jsem pohřbil...
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 15.12.2005 > mi kill art prirostl k srdci, budu nosit par dni cernou smutecni pasku! ;)

kill art umel, byl lehce pridrzly, ale tak sprave, provokativne, on na to mel! slo videt, ze je uprimny a ne zly a mstivy a tak jsem ho brala jako vyraznou totemovskou osobnost, byt tu dlouho nebyl!

bude mi chybet... Pavle, prosim, vzkaz mu to! :)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 15.12.2005 > Mishka> vzkážu mu to jak ho budem doprovázet na poslední cestě...
možná že tu dám i fotky s pohřbu...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.12.2005 > a tak to jo :)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 15.12.2005 > no, mohlo mě to napadnout u těch kreseb --- ale nenapadlo :)
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 15.12.2005 > Dobré. :-)
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 15.12.2005 > celé mi to přijde jako reklama na entitu a kdyby ne na entitu tak je to jen taková činost "prostě aby se něco dělo"...ale jestli nějak sesumíruješ vše, k čemu došels v tomhle experimentu a opatříš to i z toho plynoucím závěrem, rád si to přečtu

hlavně jsi to nezvládal tu hru...výkřikama typu "ty nevíš kdo sem!"...a moc průhlednýma provokacema

pro mě tvoje přechodná existence nebyla žádný přínos

kvanta humbuku...
Body: 1
<reagovat 
 surma (Občasný) - 15.12.2005 > al-ash>  to je tvůj názor ja ti ho neberu, asi mi nebudeš věřit ale ta přehnáná arogance kdo jsem! byl velice důmyslný kalkul a nechtěl jsem si vymýšlet tak jsem obětoval sebe... v tomto jsem to zvládl líp než jsem si myslel, ale určitě byli situace u kterých jsem se nechal unést a pak jsem je korigoval... a na otázku "aby se něco dělo" ... ano jinak je to pro mne nudné, bodovat a být bodován, já nechodím na pokec, tak se řekněme tento deficit transormuje takhle... což je možné... na vše ti neodpovím
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 15.12.2005 >

a fanýs je kdo???

 

docela jsem nad tím killartem přemýšlel  (ještě když jsem to nevěděl ) a vždycky mně napadlo ,že takový hňup  se přece nemůže ani umět nalogovat.

takže jsem měl podezření na levotu.

  je nad čím přemýšlet....i nad sebou.


<reagovat 
surma (Občasný) - 15.12.2005 > a co jsem se z toho nějak dověděl? že se mi komunikovalo nějak lepé... že kdybych to věděl tak bych to udělal hned jak jsem přišel poprvé na totem... nějak se nedovedu zbavit dojmu že když jsem pod svým jmeném tak jsem nějaký jednostraný takový který chce prosadit určitou lini či profil... už jen to že mi Absolute začnal vykat mě nějak ukazuje že ta figurka Kill Art měla něco do sebe a také to že se pro totem hodí více spontální tvorba než ty mé věci ... protože to je takový tok nebo proud kde se můžeš svézt... a dost těžko mu můžež přité jizdě diktovat kudy má téci to by si si ji neužil ...
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 15.12.2005 > pavel surma> 

jo jestli můžu dodat tak to je zase moje , vykal jsem protože jsem tím chtěl dát najevo jakousi úctu, kterou bych ke kill artoj nikdy neměl, třeba co se týče nějaký rady, proto jsem se s ním nepouštěl ani do nějakejch debat a že mě to svádělo :))

myslím, že je ale lepší nick protože lidi pak neotravujou něčím co můžou někde vysledovat.


Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 15.12.2005 >

myslím si  že se to povedlo zvlášť proto, že je tu jaká si komunita určitejch lidí a ty různě reagujou na nově příchozí. Nevím znám jiný weby , teda ty český weby podobný totemu a tam je to chcíplý.


<reagovat 
fanýs (Občasný) - 16.12.2005 > Kill arta jsem si v duchu zařadil do stejné skupiny jako Vás, jen mi připadal mladší a hloupější. Občas mne překvapil, když z něj probleskly Vaše nepopiratelné znalosti a schopnosti.
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 15.12.2005 >

Myslím, že je mi příjemné rozuzlení :) já tedy osobně musím přiznat, že mě byl Kill art nesympatický ale né tím, jak byl drzí ale tím jak byl k lidem opovržlivý, zvlášť pak v některých chvílích - viz. publikuji v galeriích po celé Evropě, kdybych jen tušil, že jste to vy bylo by to taky všechno jinak. Teď by mne ale zajímalo jak je to se skutečným názorem některých věcí, viz. Vy si svých prací nevážíte?

 

Asi jsem jiný než ostatní totemáci ale pro mě výraznou osobností nebyl, protože znám takové typy lidí a jeho chování je hrozně jednoduché. Nemyslím, tím právě třeba tu kočku , proč ne? ať si ji zavře do sklepa kdokoliv , je to jeho kočka  a on vezme život. Spíš opravdu tou arogancí a názory, typu tohle je pro totem dobrý .. atd.. nemůžu říct, že bych s tím nesouhlasil ale věřím , že jsou zde lidé, kteří jsou za nějakou přijemnou kritiku rádi. Já tady publikuju hlavně proto, že jsou tu lidé jako byl kill art ale také vy, nebo mishka.

 

Chci bejt taky upřímnej, mě vytočila předělávka ty mý grafiky. Jste člověk kterej ví a zná a o to mě to víc překvapuje, že vám to nebylo nijak proti srsti ale co sranda musí bejt...

 

PS.: please kill arta zavřete do sklepa a pak to teprve vyfoťte

 

s pozdravem

 

Jan Doseděl

 

 


<reagovat 
 surma (Občasný) - 15.12.2005 > Absolute> myslím že si klidně můžem tykat jestli nejsi proti... já si na to nepotrpím pokud to není nutné...
co se tvé grafiky týče, tak jsem opravdu myslel že to nevezmeš tak diplomaticky klobouk dolů... trochu mě k tomu navedl Hunter, protože hodně stojí na tom aby se věci nekradli, tak jsem si řekl že rozjedu nějakým způsobem i toto téma nejlépe když nějak šikovně ukradnu co má uspěch a ten motýl mi sedl.. ještě jednou se omlouvám...
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 15.12.2005 > pavel surma> 

jasný v pohodě! Já sem diplomat i v životě ale pomalu se učím, že nic není zadarmo a je spousta lidí co by si na druhejch kapsu namastila a vůbec.. určitě víš jak to tu chodí. Jo hunter si na to potrpí hodně, četl jsem dost na jeho stránkách, sice třeba ty letáčky na nějaký malý techno akcičky nebo systémy by mě asi moc nevadily ale chápu to, má na to jako autor právo. Zajímalo by mě , opravdu by se ti to líbilo bez toho obličeje ? :) 

Třeba spousta lidí to bere na lehkou váhu ale já kromě svýho volnýho času do toho dávám i kousek ze sebe, nedávno když jsem dělal konkurz do jedný firmy , kde jsem se ucházel o místo byla jedna z věcí napsat částku, kterou bych ohodnotil svojí práci. Rozhodně je vysoká ale to je právě ono, já zastávám to, že penězi se to vyčíslit nedá, peníze jsou jen odměna v materiálním světě. Pokud bych šel do něčeho naplno a odměnou by bylo uspokojení, seberealizace a dobrej pocit z dobře odvedený práce bylo by to fajn, jenže to mě v životě moc neuživí. Teď mě to sice taky neživí ale jednou.. kdo ví...

zatím jsem rád když se někomu mé práce líbí, je to hnací motor a s čistým svědomí můžu říct, že je to lepší než to co bych dělal jinak se svym volnym časem mezi kámošema. Vyhulit tři špeky jít na pivo a pak čumět na dývýdý a jít na kutě a další den, to samý, every day

nemusíš se omlouvat, takhle to chápu. Horší by byloé pokud by to byl případ nějakýho kill jedince :))) tím jsem chtěl říct,že spousta lidí je sobeckejch a závistivejch a nemůžu se ubránit pocitu, že naše republika soutěží o prvenctví v závidění si :))

 

měj se fajn!

 


<reagovat 
 surma (Občasný) - 16.12.2005 > Absolute> to že si lídé záviděj je normální a hlavně čím jsou starší a frustrovanější ze svého života... tak je hlad větší... já ani mezi lidi moc nechodím, proto jsem se stáhl do ustrání a jednou za rok tady udělám akci - setkání vytvarníků viz www.namlatě.com a to se snažím aby tu byli "normální lidi" ale i blázny strpím... kravatáky a závistivce zrovna nemusím... co se tvorby týče tak kdyby mě život a vztah k tvorě nenaučil restaurovat pískovec a sochy, tak samotnou vlastní tvorbou bych se neuživil, to bych musel začat dělat prasárny a podřídit se zakonům marketingu a tržního hospodářství... tomu se uspěšně bráním už víc jak 20 let nějakou dobu jsem si myslel že bych se mohl živit vlastní tvorbou... ale to je nemožné opravdově tvořit můžeš jen pro sebe a pár zpřízněných duší, které jsou rozseté po celém světě někteří se s tvou tvorbou ani nesetkajím i když ted přes internet je to o moc lepší ale lidí hledaj spíš jen fascinaci obrázků a někdy neví ani jak působí originál 1m x1,5m nebo co je v tom všechno za práci... kdo hledá hodnoty v životě ten se vyhne tomu že musí rozpoznával hodnoty i jinde... nechci být ten kdo brečí, že mé obrazy jsou nedoceněné protože v konkurenci trendů neobstojí, naopak vidím to střizlivě ono je dobře že neoslovují masu lidí... co se motýla týče tak bych to neviděl tak dramaticky chtěl jsem jen naznačit že kritické věci jsou mi bližší myslím si že by ta lebka v tom obličeji měla být více vypracována a výraznější ale to je můj úhel pohledu,protože citím k umělému odrazu štěstí který se zrcadlí v tomto světě nedůvěru... radši mám hmatelnou bolest, než nekonkrétní iluzorní nápoj štěstí... ale to jsem odbočil od tvého výtvoru ono je jedno jestli s motýlem nebo bez je duležité že jdeš co jdeš a ne se flákaš po hospodách, ale i to nezavrhuji vše je zkušenost někdo si ji užije a něco si z ní vezme a jiný u ní zůstane až do konce... každý máme jinou kapacitu a tak je to dobře... v tvých věcí se odraží ta energie co do nich dávaš a proto jsou dobré mají hloubku... a vše chce čas ty obsahuješ a reprezentuješ momentální stav zkušeností a počase když člověk hodně tvoří tak se dostane do malé krize, protože to bude jako by stagnovat, ale to se musí přečkat... zkušenosti pěti let života zbíráme dlouho a to se dá během půl roku v tvorbě lechce vyčerpat, ale znovu technicky se můžeš za toho půl roku dostat tam kam by se druhý dostal za pět let... ta to teorie je dost duležitá, když jsem nani přišel dělalo se mi daleko lepé a volněji...
zatím... at se daří..
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 16.12.2005 > pavel surma> 

plně souhlasím se vším, nevím co bych navíc dodával. Snad jen, že se bojím toho budoucna. Lidé už zase začaly stavět babylónské věže a jednou to musí spadnout.

btw. ohledně toho motýla mě zajímalo to jestli se názory kill arta nějak lišily od tvých, dík za vyčerpávající odpověď

 

ať se ti taky daří!


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter