Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "konec" kill arta z kolekce killgrafika
Autor: kill art (Občasný) - publikováno 15.12.2005 (14:01:40)


Absolute (Občasný) - 15.12.2005 >

Myslím, že je mi příjemné rozuzlení :) já tedy osobně musím přiznat, že mě byl Kill art nesympatický ale né tím, jak byl drzí ale tím jak byl k lidem opovržlivý, zvlášť pak v některých chvílích - viz. publikuji v galeriích po celé Evropě, kdybych jen tušil, že jste to vy bylo by to taky všechno jinak. Teď by mne ale zajímalo jak je to se skutečným názorem některých věcí, viz. Vy si svých prací nevážíte?

 

Asi jsem jiný než ostatní totemáci ale pro mě výraznou osobností nebyl, protože znám takové typy lidí a jeho chování je hrozně jednoduché. Nemyslím, tím právě třeba tu kočku , proč ne? ať si ji zavře do sklepa kdokoliv , je to jeho kočka  a on vezme život. Spíš opravdu tou arogancí a názory, typu tohle je pro totem dobrý .. atd.. nemůžu říct, že bych s tím nesouhlasil ale věřím , že jsou zde lidé, kteří jsou za nějakou přijemnou kritiku rádi. Já tady publikuju hlavně proto, že jsou tu lidé jako byl kill art ale také vy, nebo mishka.

 

Chci bejt taky upřímnej, mě vytočila předělávka ty mý grafiky. Jste člověk kterej ví a zná a o to mě to víc překvapuje, že vám to nebylo nijak proti srsti ale co sranda musí bejt...

 

PS.: please kill arta zavřete do sklepa a pak to teprve vyfoťte

 

s pozdravem

 

Jan Doseděl

 

 


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Absolute
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter