Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Snění z kolekce Madmanova galerie
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 16.9.2001 (00:55:32)
další v kolekci>

   



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 16.9.2001 > Prostě paráda.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 16.9.2001 > Jo, to nemá chybu.
Body: 5
<reagovat 
3022 (Občasný) - 16.9.2001 > Nevím ,nevidím na tom nic zvláštního...
<reagovat 
Čtenář - 16.9.2001 > 3088: To snad není možný. Další takovej debil. Ty idiote, myslíš že to, že na něčem nevidíš nic zvláštního znamená že ta věc je špatná? Nauč se dívat magore!
K foce: Já už asi přestanu Tvoje fotky komentovat, Madmane. Ve většině případech se jim nedá nic vytknout. Tohle je navíc v Tvém případě vyjímečný pokus který oceňuji.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 16.9.2001 > Klobouk dolu Madmane, super!
Body: 5
<reagovat 
No Surprises (Občasný) - 16.9.2001 > Pěkné... a teď nemluvím jen o modelu :)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 16.9.2001 > Tenhle hamburger bude asi z pocitace, ze jo? Kdyby z fotaku, tak ses frajer.
Ten vyraz zamysleni s ocima v sloup se mi moc nezda, ale jinak to je moc pekny, zvlast vyplet zidle!
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 16.9.2001 > Ten hamburger bude asi z foťáku. Teda pokud nemám sklerózu :-)). Ve fotošopu toho moc neumím ...
<reagovat 
tijaden (Občasný) - 17.9.2001 > Naozaj zaujimavé. Dva zábery na jednom políčku? Len by som chcel vediet či si to tak nozaj chcel alebo iba náhodou nepretočil film. Alebo to je inou technikou nemám s fotením skúsenosti. Pekné.
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 17.9.2001 > No, můj Canon tohle taky umí, ale moje ruce to nezvládaj.
Made smekám, opět dokonalé.
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 17.9.2001 > Tak tohle udělat ve foťáku, seš machr, Made, fakt hodně dobrý ... ty výrazy obou dívek jsou zvláštní, ale ten propletenec je opravdu parádní.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 17.9.2001 > nelíbí se mi tam ta židle .... jinak je to dostz dobrý ...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 17.9.2001 > Dobře, dobře, seš dobrej Madmana, všichni to víme :-) Můžeš se mi pochlubit čím fotíš a na co?
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 17.9.2001 > odpovím, madmane, za tebe...pokud můžu...určitě.......fotí bambusovou 3 tisíce let starou tyčí a místo filmu používá čerstvou sobí kůži...a je to....pěkná fotka (made, chceš poslat nový kůže ze Švédska?)...
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 18.9.2001 > tak nějak jak říkal lin .... tohle je nafoceno aparátem Ljubitěl 2 na svitkový film FOMA 200asa, expozice 2x 1s
<reagovat 
keram (Občasný) - 19.9.2001 > Co dodat. Snad jenom, jestli ta modelka je ta, o ktery si myslim, že to je. Jinak díky za technickou radu (expozice, matriál)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.9.2001 > Ty jo, Ty seš borec Madmane, nádhera!
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 23.9.2001 > hele mám rád tví modëlky, tak jak nemůžu mít rád tvý fotky, zvlášť když tu porád čtu jakej ty seš technickej machr na ty hrátky
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 2.10.2001 > Ta židle to trochu kazí.
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 3.10.2001 > no vidíš, a někomu se a té fotce nejvíc líbí ta židle ... svobod NÁZORU ...TO JE KRÁSA :-))
<reagovat 
Sharllotta (Občasný) - 16.11.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Sharllotta (Občasný) - 16.11.2001 > SNĚNÍ BÝVAJÍ VĚTŠINOU KRÁSNÁ-I TOHLE JE PŘÍJEMNÉ.ČB MAJÍ SVÉ KOUZLO....
<reagovat 
Lather (Občasný) - 1.2.2002 > Úplně úžasný. Mít takovejhle talent aspoň 5 minut.
Body: 5
<reagovat 
Lakys (Občasný) - 24.2.2002 > Docela dobrý.
Body: 1
<reagovat 
faust (Občasný) - 25.2.2002 > Ty holky jsou nádherný, dokonalý. Perfektní zpracování. Mylím, že to snění je o těch holkách, ne o tom, že ony sní. Mám pravdu? Takovej normálně zamotanej mužskej sen. Ještě se budu chvilku koukat. Připadám si jak vogeur schovanej někde v šatně za židlí.
Krásný.
Body: 5
<reagovat 
čtenář art police - 28.10.2002 > vy hovada videli jste tak nekdy nejaky poradny fotky, ktery nejsou vo hovne...?
<reagovat 
boboh (Občasný) - 26.11.2002 > Priatelu ak má človek pri pohlade na fotku chuť zobrať foťák do ruky vybehnúť von zohnať niekoho na foťenie tak tomu sa potom hovorý fotka .....A TOMUTO SA FOTKA HOVORÝ S VĽKÝM F
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 14 14 15 16 17 18 19 20 21 22 25 25 (26) 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter