Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Přístavní z kolekce FŽN06
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 3.9.2006 (12:37:51)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Nikkarin (Občasný) - 3.9.2006 > Jsem nadšenej z té oblohy....mraky jsou super a celkově prima záběr. Hodně mi to připomnělo i Moneta těma lodičkama a tak.
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 3.9.2006 > Zbytočne veľa priestoru hore a ľavý dolný roh pritmavý..
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > Takze... :-)
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 3.9.2006 > je to hrozně fajn, to nebe vypadá jako by bylo kulatý*
Doporučil 
<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 3.9.2006 >

čistě technicky vzato škoda toho přílíš tmavého DLR , trošku víc šumu, možná bych řezal zhora - pak by možná ale nevynikl ten pěkný barevný přechod na nebi  ale pocitově výborné.Jinak já už taky nevím jestli je to pokus o provokaci nebo je to míněno vážně.Souhlasím osobně s názorem Surmy ,nevidím nic degradujícího fotit klasické náměty přestože jsou okoukané.Pro mne osobně je poměrně důležitá taky technická kvalita fota .Příjde mi opravdu podivné když se tady občas hlásá že jsou naprosto nepodstatné věci jako ořez ,kompozice či výsledné zpracování.Takové to "rádoby umění "které se tu poslední dobou prezentuje mi spíše přijde jako snaha schovat vlastní neumětelství pod pláštík Totemu který je  bohužel občas na některých ostatních" nepodstatných fotogaleriích" jako Digineff či Fotoaparát.cz občas uváděn jako příklad galerie, kde se nehodnotí podle kvality ale podle různých " bratříčkujících " se společenství.


Body: 4
<reagovat 
surma (Občasný) - 3.9.2006 > myslím si že kdo chodí s fotákem jen těžko odolá tu scenerii nevyfotit... a hlavně dnes když má každej digitál a nemusí se rozhodovat nebo šetřit místo na filmu jak dřív... tak proč to necvaknout... sám co jsem koupil trochu lepší foták a objektiv cvakám daleko víc jako předtím a to má za následek, že udělám daleko víc fotek které bych dřív nedělal a pak je na Vás jak to pojmete nebo ohodnotíte...? já už jsem fotky tohoto druhu začal publikovat po jiným nickem a mám klid...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > surma> diky za support, si clovek pak pripada trosku mensi hnup, ze ma rad prirodu a krajinkove "kalendarove" fotky.. ;)

taky zvazuju dalsi identitu... lidi uz nehodnoti dilko, ale autora...


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > surma> Tomu rikam zbabelost... :-)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > Mishka> Jasne ja taky miluju prirodu, tak si asi taky vytvorim dalsi identitu... at je nas tu vic... a at se nemusim stydet za to, ze tu publikuju hovadiny... jen vic zapadu slunce, je toho tu malo...:-)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > Kýč jak bič... Ale nadzvedla jsi me ze zidle... :-) Jako provokaci bych to brala, ale takhle to myslim nebylo mineny...
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 3.9.2006 > Zuzzz> to ti musí úplně zkazit den když jsi u moře a vstaneš brzo ráno a náhodou zahlédneš východ slunce nad mořem nebo naopak večer západ slunce, nedej bože když uvidíš při plavbě na moři malý písečný ostrov s osamocenou palmou, obklopený přesaturovaným modrým mořem;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > al-ash> :)) ja dva tydny zavirala oci, abych prave nic takoveho nevidela... zadny zapad/vychod slunce, zadne vetrne priboje, nedejboze hezkou travnatou krajinu se stromy... nic, aby se me romanticke srdce milovnika prirody mohlo nechutne rozpinat a zachvet se, protoze se to nenosi a mozna se za to chodi i do pekla.. to se musim jeste optat! ;)
"umelec" preci nemuze mit rad takovy kyc jako je zapad slunce, nedejboze aby to vyfotil!
snazila jsem koukat a fotit jen kdejaky b*rdel v rohu ulice, rozmazane veci v dilnach, "useknute" casti tel.. samozrejme vse s maximalnim sumem a barev minimum... ale ta svine priroda furt ty sve kycovite odsouzenihodne hnusy cpala do oka i hledacku... ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > Mishka> 

Jste oba vedle... samozrejme, ze je to krasny... Ale neco jineho je realita a priroda sama a neco jineho je to vyfotit. Priroda neni nikdy sama o sobe kycovita a cloveka samozrejme dojima a vyvolavam v nem nejruznejsi emoce... miluju prirodu, obdivuju jeji krasy a rozplyvam se nad zapadem slunce (vychod bohuzel nestiham :-)...

Ale ja od veci tady, cekam asi neco vic... ze mi ukazou neco, ceho jsem si nikdy driv nevsimla... neco co je jaksi "za realitou", neco co je dal, nez jsem treba ja schopna dohlednout...

Nekolik lidi mi ukazovalo fotky z letosni dovolene a snad vsichni tam meli nadherne zapady slunce... jasne, proc ne, at si je foti... klidne si to fot i ty, ale co od nas tady cekas? Ze pred tim padneme na zadek v neme uzasu?

Ty prece vis, ze je to krasny... ale co nam tim chces rict? Tohle prece zname vsichni...


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > TheThing> Ve stejny cas podobna reakce... mas recht!
<reagovat 
 čtenář mishka - 3.9.2006 > Zuzzz> proc mluvis porad o zapadu slunce?!
ja vidim zajimave vecni/nocni nebe, mesic, majak a desitky malych lodicek... zadne zapadajici slunce!
ale toto vlastne znate vsichni a je to asi Tvuj kazdodenni vecerni pohled z okna, tak proc se rozepisovat.. pro me to tak bezny pohled neni... tecka.
nemam dnes naladu vice polemizovat ze zbytkem Tvych mouder.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > TheThing> Jasne... jsem zvedava, jak zareaguje autorka  :-)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > čtenář> 

Hm... asi jsem to hned zbytecne hodila do jednoho pytle s podobnyma fotkama vecerniho nebe a nevsimla si zajimavych detailu...

Jsem na tyhle veci asi trochu alergicka... takze moje reakce byla zbytecne prehnana...


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > TheThing> 

165 cm... ale ostatni sedi  :-)


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > TheThing> Mam... :-)
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 3.9.2006 > Potenciál se zdá v těch siluetách.
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 4.9.2006 >

Tyhle fotky mám rád, ale většinou to nikdo neocení...

Nechci být šťoura, ale není tam vadný pixel-artefakt horizontálně uprostřed a 1/3 vlevo?


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > iKerim> :) dle Tve definice jsem nelokalizovala mozny vadny pixlik.. :) dik
<reagovat 
 iKerim (Občasný) - 4.9.2006 > Mishka> Tako to bude srpek měsíce  ...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > iKerim> ano, tem tam je, jen mi ta lokalizace vychazela jinde :)
<reagovat 
afro (Občasný) - 3.9.2006 > Je to dobré... ale od tebe jsem zvyklý na více invence...
<reagovat 
 čtenář mishka - 3.9.2006 > afro> je mi jasne, ze Mishka s timto zaberem tady nema sanci... "cizinec" asi ano, ja ne...

zacla jsem byt unavena ze vsech tech vyumelkovanych fotek tady... zacina to byt na jedno brdo, samy "radoby.art" a pritom je to tak prvoplanove a umele a s jeste prumernym vysledkem...

zacly me tu zase vice bavit "obycejne" fotky "obycejnych" veci a lidi... radeji tu dam dovolenkovy kyc nez zrnite barevne rozamzane cosi, co si hraje na umeni...

dik
<reagovat 
 afro (Občasný) - 3.9.2006 > čtenář> 

Mimochodem, vzpomněl jsem si na sérku z Alp a to je klasika jako toto, ale jelikož mám hory raději než moře tak jsem to kvitoval...

 

Já ty nový trendy celkem vítám - je to šance bejt slavnej...


<reagovat 
 čtenář TheThing - 3.9.2006 > čtenář> fotky obyčejných věcí :) http://www.totem.cz/enda1.php?a=148422
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.9.2006 > čtenář> 

Tohle je ale taky prvoplanove a navic s podprumernym vysledkem...

Tohle bych rozhodne neoznacovala za "obycejnou" fotku, je to prilis efektni... vtiravy...


<reagovat 
 seth (Občasný) - 3.9.2006 > čtenář> taky bych řek
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 3.9.2006 > čtenář> 

s tím uměním tady souhlas dokážu si už teď vsadit na vítěze nefota  taky si myslím že se svýma fotkama uspěju.

fotku bych já taky asi ořezala ale má skvělou atmošku a vypadá že jsi měla super dovču a na ostatní se vyser.

 


<reagovat 
 Čtenář - 3.9.2006 > afro> "nové trendy" a "slavnej"? To právě vůbec, je to ohrané až hanba, jen na Totem do dotáhlo až teď a zahltilo ho to jako morová epidemie... ;)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 3.9.2006 > afro> s těmi to trendy budeš slavnej jen na chvíli.... do té doby než někdo jinej nevymyslí větší píčovinku a to se děje každou minutou... je to vše vyblblost doby a medií ty se museji pořád krmit blbostma, aby zaujmuli diváka a tak i zaplacenou reklamu je to pořád dokola... nenechte se na to nachytat souhlas s Mishkou... proto tak trošku podvědomě funguje i Totem...
Body: 5
<reagovat 
 afro (Občasný) - 3.9.2006 > čtenář> Nové trendy - obecně...
<reagovat 
 afro (Občasný) - 5.9.2006 > surma> Chápu tvoje poznámky... ale bylo to myšleno jako vtip... žádné ambice ve fotografii nemám...
<reagovat 
 surma (Občasný) - 3.9.2006 > TheThing> ty hledáš... a experimentuješ... to musíš vědět sám jestli něco děláš a věnuješ se tomu až po uši!!! nebo jen hledáš jak na sebe upozornit na to ti já neodpovím...
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 3.9.2006 > TheThing>  ty?jak jsi na to přišel?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 (4) 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter