Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Solitér z kolekce FŽN06
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 4.9.2006 (10:12:58)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Nikkarin (Občasný) - 4.9.2006 > Barevná je lepší...moc hezká barva nebe a prima mraky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nicollette mongolská (Občasný) - 4.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > TheThing> chlapik byl jeste tmavsi, uz jsem ho vyladila.. kdyz byl svetlejsi, zase se ztracel v mori a takhle to bylo pro me nejprijatelnejsi.. mraky jsou pro me fajn dramaticke a jsem spokojena, ze tam netrci primo soliter v nudnem/nezajimavem zbytku fotky... dik
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.9.2006 > Mishka> vyhladila, brrrrrrrrrrr..
<reagovat 
jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > No, nevím, nevím. Určitě vzhledem k názvu není důvod jásat nad prokreslenou oblohou, která má m. j. poněkud podivně nazelenalý nádech (aspoň kontrolu histogramu jednotlivých kanálů by to chtělo). Snímek je tedy roztříštěný (je toho na něm příliš mnoho) a dokonce není ani zcela zřejmé, co je míněno solitérem. Předpokládám, že muž (nikoliv hromada před ním - z hlediska pohledu), který je navíc poněkud nevhodně umístěn doprostřed. Vhodným výřezem by se dalo z dané kompozice vytěžit podstatně víc.
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > jezekp> i prvni fotka je tonovana, zdalo se mi to dost zrejme, ze barvy jsou tlumene a vice zelenomodre...
trosku me zarazilo s jakou jistotou a suverejnosti davas jeden bod.. kdyz kouknu na Tve fotky, je to velka slabota a nezda se mi, ze bys zrovna Ty kdy resil veci, ktere mi tu sypes z rukavu...
<reagovat 
 jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > Mishka> Hm, tvoje reakce je docela zajímavá. Přeješ-li si pět bodů, mohu to bez problému změnit (pokud to jde, to jsem zatím nezkoumal), není to nijak důležité, pouhé číslo, popř. pokud to půjde, bodování zruším. Domníval jsem se však a proto jsem svůj stručný komentář psal, že tě zajímá názor někoho jiného. Zdá se však, že tomu tak není. O moje fotografie tady přece nejde, svůj kritický názor připiš k nim, pokud chceš. Na tom, co jsem k této tvé fotografii uvedl, trvám (je to můj názor). Teprve teď vidím, že není možné napsat komentář a nebodovat přitom, takže sorry, teď neboduji, jen systém mě k tomu nutí.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > jezekp> Tvuj koment byl ok, nizke body taky beru, ale jeden bod je pro naprosty odpad, na technicky i obsahove uplne nepouzitelne fotky... alespon tak ja toto bodovani vnimam a kdyz kouknu, ze jsi zatim napsal za par mesicu dva komentare a jen jednou bodoval a zrovna tuto mou fotku a to za jeden bod, zda se mi to zvlastni... technicky bodovat neni treba! ani prvne ani u dalsiho komentu ke stejnemu prispevku. ale to asi vis, u prvniho komentu Jursky park jsi taky body nedaval ;)
<reagovat 
jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > Už jsem nechtěl, ale přece jen si neodpustím malý dodatek. Doufám, že nevadí. Sice říkáš, že to nestojí na mracích, že´s fotila chlapíka a podle něj se to i jmenuje. Tvé vysvětlení však je v rozporu s tvojí fotografií. Obloha, mraky, to vše zabírá asi tak 4/5 celé fotografie. A chlapík je docela maličký, téměř zanedbatelný. Bez ohledu na název, ta fotografie stojí a padá s mraky, s oblohou. Bohužel, fotografie příběh nevypráví, je statická, ten příběh máš a znáš jen ty a mně jej tvoje fotografie nesděluje. Je možné, že je chyba na mé straně, ale soudím, že ne. Velmi podstatný ořez (jak jsem již naznačil) by sice ten příběh nedodal, ale podstatně by se změnila (a zlepšila) kompozice, která by tak více souzněla s názvem, který jsi zvolila.
<reagovat 
m_c (Občasný) - 4.9.2006 > čb je rozhodně lepčí. barva tady není potřeba, si myslím.
Body: 5
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 4.9.2006 >

zajimave komenty:o) osobne bych zrusila mraky - vubec se nepovedly a tusim, ze jich neni skoda ve prospech pribehu. Predpokladam, ze Mishka vi, ze tyhle mraky jsou uplne .... o nicem... protoze, jinak by je vubec neupravovala a nedavala fotce nadech. Po orezu mi zbyla velmi prijemna fotka s opustenym muzem na plazi, ktery je otoceny zady a tim nam divakum dava najevo, ze jsme mu vsichni ukradeni, protoze on je sam. Po orezu se mi to libi vic a tusim i pribeh...snad:o)


<reagovat 
čtenář dearsun - 4.9.2006 > ta barevna je moc dobra. hlavne vzdusnost se mi moc libi.a atmosfera.a ta se neda zadnyma povrchnostma nahradit.
<reagovat 
dearsun (Občasný) - 4.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Darline (Občasný) - 4.9.2006 > Moc pěkné, pán snad trochu v temnotě, nebe snad trochu přepálené ale to by ani nevadilo. Určitě barevná verze, čb je krapet nepřehledná, alespoň pro mne (v dolní oblasti slabý kontrast). Atmosféra parádní bez špekulací 5b.
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 4.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
x.soldier (Občasný) - 4.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 4.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 5.9.2006 > Hodně diskutabilní, mně se ale ta barevná celkem líbí. Pokud jsi tím chtěla vyjádřit samotu, tak se ti to celkem povedlo.
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 4.9.2006 >

Hm... pro me dvojka hodne silna, ikdyz si myslim, ze z toho citim vic nez jsi tam dala...

Je z toho patrne, ze Tebe fascinovaly mraky, me vic soliter...

Kompozice nema chybu...


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > Zuzzz> kdyby me fascinovaly mraky a stalo to na nich, nefotim chlapika a nejmenuje se to jak se to jmenuje! ;)
mraky jsou pridavek, ktery mi tam sedi.
a nemuzes vedet, jestli citis vic, nez tam je...
ja tohohle chlapka pozorovala na poloprazdne plazi dlouho a jeho chovani, vypovidalo "jeho pribeh" a ja si v hlave taky jela nejake sve asociace, takze tezko soudit, kdo za tim citi vice... ;) kazdopadne dik!
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 4.9.2006 > Mishka> 

Tak ses asi jen prilis velkej estet... :-)... asi bych obetovala mraky a zduraznila atmosferu osameni... no nic, ve vztahu k cizimu prispevku jsme obcas vsichni desne chytry... :-)


<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2006 > Mishka> simulace sebereflexe..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > Zuzzz> ja samozrejme nacvakala tento motiv nekolikrat, vcetne vetsiho detailu pana a bez mraku nahore, ale bylo to pro me o dve tridy niz nez takto... se mi libi, jak je tam malickej, "ztracen" v prostoru s "dohledem" zhury...
kolikrat si nejsem jista, jestli je rez nejlepsi, nekdo poradi a je to pak lepsi, tady jsem toho zkousela vice a toto mi vyslo jako favorit. proste vyjimecne to vidim asi jedina s temi mraky zajimavejsi a zbytek se shodne na tom, ze to snimku uskodilo...





<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 4.9.2006 > Mishka> Hm... prvni je lepsi, jen tomu cosi chybi, neco, co by umocnilo atmosferu osamoceni...
<reagovat 
jezekp (Občasný) - 4.9.2006 > Tak jo, uz jsem se lekl, že tvoje reakce vypovídá o něčem jiném, teď už tomu rozumím. Pokud jde o bodování, tak to jsem dělal po pěti letech (!) poprvé, stupnice je tedy příliš úzká, příště raději bodovat nebudu, komentář mnohem více vypovídá, než pouhé číslo. Jinak jsem mrknul na tvé příspěvky tady, a musím říct, že mimo zrovna téhle fotografie tu máš řadu zajímavých a působivých věcí (grafika, výtvarno), a tak jako bys autoremn téhle fotky ani nebyla ty (mrknul jsem ale jen na první stranu tvých příspěvků). Ta fotka je imho opravdu "špatná". Jestli si ten odstín dodávala sama dodatečně, pak není zřejmé proč a jeví se to být samoúčelné, obsahu to rozhodně neprospívá. Pokud sneseš ještě jeden koment, tak já bych odstranil oblohu (úplně) a ve zbytku vedle ještě podstatného ořezu zprava bych tak změnil kompozici, kde se by se dobře uplatnilo pravidlo zlatého řezu. Ale ani tak ... nic moc. Navíc fotit lidi zezadu není vždy vhodné. No a pokud chceš, mrkni spíše na moje fotky na mém webu, mám tam i návštěvní knihu, z níž mažu jen spam a vulgární příspěvky. Kritiku, zejména konstruktivní velmi vítám. Tož tak, nic osobního ...
<reagovat 
 Čtenář - 4.9.2006 > jezekp> Proboha jen se nikdo nehadejte s Mishkhou, za ta leta uz by jste vsichni mohli vedet ze ona neni schopna prijmout jakoukoli kritiku, obzvlaste pokud se tyka jejich "umeleckych veledel". Moc poneti o foceni sice nema, ale nepriznala by to ani sama sobe.
<reagovat 
 Čtenář - 4.9.2006 > čtenář> Stourat do paranoidniho maniodepresivniho cloveka je dosti nevhodne, radeji hodne bodujte a chvalte:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > čtenář> milacku, jeste nezapomen na schizofrenii a zacinajici demenci, na tu jsem obzvlast hrda!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2006 > Mishka> jaksis zapomela ze ja se dycky podepisuju, kravko!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.9.2006 > Mishka> mimodek ony neduhy popsane ctenarem sou vlastni spis inteligentnim bytostem takze misto takovejhle megasupr diagnoz porad radsi napisu ze jsi.. ..ruralni..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 4 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter