Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Popraskaná z kolekce FŽN06
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 13.9.2006 (09:22:51)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 13.9.2006 > malinko přeostřený, komprese tomu nepřidá, ale dost dobrý, a barvy. .o )
Body: 5
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 13.9.2006 > nevím proč, ale nedýchá to na mě moc dobře...ty barvy mi přijdou umělé..
<reagovat 
kafka (Občasný) - 13.9.2006 > profesionální kýč :-)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 13.9.2006 > vadí mi ten rastr, ale možná ho vidím jen na svým monitoru, jinak mi ta fotka vůbec nevadí, naopak. coby fotka je to fotka myslím tzv. normální, ale to, co bylo řped objektivem, je paráda, samozřejmě. co se mě týče, asi bych tu scenérii jinak v tom formátu rozložil, linie horizontu je na můj vkus moc nízko, dal bych ji výš a zvýraznil bych strukturu břehu. leč nejsa autor, umlkám. ;-)
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > hermit> :)) jj, je to o tom, ze kazdy mame "jine oko" a videli bychom nejlepsi kompo pro sebe tak ci tak (co Ti zrovna ja o tom budu povidat, ze?! ;).
rast tam zadny umele pridavan neni, je to zrno a komprese.. :( dík!
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 >

jeden den něco do typofota, jeden den možná přiblížení nefotografii a dnes něco pro odpůrce "kalendářových fotek" ! ;)

 


<reagovat 
 Vitovan (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> Kalendářovka to úplně není, přidala jsi tam nějakou strukturu nebo je to přeostřené - nad obzorem to dělá nehezké flíčky až šum. Bez toho by to bylo fajn
<reagovat 
  RD (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> Neni od Tebe hezke, ze vubec nemyslis na priznivce "kalendářových fotek". Navic je jich nespocetne vic nez odpurcu, mysli taky na body. Minus tricet, v tomto pripade.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > Vitovan> zadna struktura na to placnuta neni... castecne sum a castecne komprese = stahovala jsem z puvodni idealni velikosti 250kB teto fotky na nutnych 150kB a to je trochu znat...dik!
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.9.2006 > Zdar M.
Kalendárovka to naozaj nie je kvôli TK, to zrno som tiež odhadoval na prácu v PS, farby aj kompo páči, škoda, že si nemala lepšiu oblohu, zdá sa mi, že to padá do ľava!!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > Karhaj(Sinner)> jak jsem ted psala Zabce, pojem "kalendarove foto" se na Tecku pouziva bezne a casto a netyka se kvality, ale obsahu! ;)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 13.9.2006 >

osobne sem priznivcem kalendarovych fotek, a tohle neni kalendarova fotka. Treba Ladislav Kamarad ma uplne skvele kalendarofky... http://www.horolezec.cz/fotogalerie.htm Kdybych takovehle kalendarofky umela - achjo to bych se mela!

 

Tohle bych radila spis do kategorie obycajna fotka vycvaknuta nevhodne upravena - tech umim taky dost:o)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > zabicka> se predved, hvezdo! ;) prostor mas, rada se podivam! takovych planych reci uz tu bylo!

Kamarada znam a je skvely! ale nezda se mi uplne vhodne predhazovat zname vyborne profiky na hristi zname Totem!
to bys pod kazdou basnicku mohla dat odkaz na Hrabete, Halase ci jine profi basnicke oblibence, pod maluvky svetozname malire... ech...

<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> 

teeda, ses posledni dobou nejaka nabrousena, driv si snasela kritiku lip. Tu nedavam svoje fotky davam je na fotoforech jinde..... asi proto aby se mi to moc nepletlo :o) Vzhledem k tomu ze fotim klasicky na film a neumim zmensovat kvalitne fotky na par kilo, tak sem prestala davat fotky na net. Dokonce je tu ani nehodnotim... vetsinou ;o) Na tve mile prani zkusim prihodit odkaz  http://new.photoserver.cz/photo.asp?ID=17518. A jeste jeden tentokrat na cizi stranky (abych uvedla nejaky priklad "neznameho" autora) jednoho cestovatele-fotografa, osobne ho sice neznam, ale vetsina jeho fotek se mi dost libi. http://new.photoserver.cz/photo.asp?ID=18894

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > zabicka> jsem uz alergicka na nejake reci a posledni dny jsi se taky uplne se mnou neparala (nizke hodnoceni se neda napadnout, ale jakou formou...proste Ty si rada rypnes a ja to rypnuti "zachytim" ;)... takze pak reaguji taky ostreji.

fotky mas fajn, ale taky jsi amatersky nadsenec jako ja! ;) Kamarad to taky neni! ;)
tady slo o to, ze pojem "kalendarova fotka" je prilepen na jakekoliv libive foto krajinky. pouziva se to odjakziva na Totemu (i jinde jsem to videla) a neznamena to hned, ze je to tak super, ze je to hodno kalendare. tady dost lidi i tema nejlepsima krajinkama opovrhuje a pojem "kalendarove foto" je pro ne urazka nejvetsi. ;)

jinak ocenuju, ze ses dala vsanc a uvedla adresu, jdu si to projit v klidu a vse... me takove fotky proste uklidnuji a jak se "klisoidne" rika "pohladi na dusi" ;)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> 

vidis to - ja mam naopak pojem kalendrofka jako velmi oblibeny, libi se mi jednoduche veci, nekomplikovane a tak. I me se dotkne kritika, neumim se nad ni povznest, ale vim, ze je obcas nutna. U tebe sem mela pocit, ze snizujes vlastni latku. Doufala jsem, ze si na tom s prijimanim kritiky lip jak ja. Photoserver je docela maly prijemny fotoserver. Lidi tam radi poradi, neni to jen o bodech. Zkus se tam prihlasit - uvidis sama.

 

Jinak dekuju  sem amater stejne jako ty, vsak sem psala, ze vycvakofka obycajna  je mi dobre znama .


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > zabicka> no, je kritika a kritika. pokud do toho komentator zapoji uz sve emoce a chce pravdepodobne planovane "placnout", reaguji vetsinou podobne... ale to uz je fuk..

ja osobne si "vycvakofku obycajnu" predstavuju uplne jinak! ani jako Tve ani jako me fotky. ;)
predpokladam, ze po te fotce vedome "jdes", hledas zajimave misto, zajimavy pohled, resis kompo atd.
vycvak je pro me nezajimave foto bez rozmyslu...

Fotoserver znam, resp. uz jsem tam kdysi nakoukla. Zatim potrebu tam publikovat nemam. Vyhovuje mi v tomhle Totem, ze tu muzu nacpat jeden den grafiku, druhy fotku, maluvku.. i kdyz je pravda, ze posledni dobou mi tady nesedi dost veci a resim, ze si dam na nejakou dobu na Tecku pohov... jiste to potesi nejednoho zdejsiho stamgasta ;)

<reagovat 
jezekp (Občasný) - 13.9.2006 > Bych jen tak doplnil, že pokud fotografie potřebuje dodatečné vysvětlení, aby ji divák "správně" pochopil (jak to ten autor vlastně myslel, co mi tím chce sdělit, atd.), tak je vždycky něco (něco málo či něco více) špatně. Prostě a jednoduše, buď to tam je anebo není. Ani sebepodrobnější dodatečné vysvětlení už nemá schopnost cokoliv změnit. Fotografie je tu a je taková, jaká je. Tož tak.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > jezekp> moc nevim, o cem mluvis... obsah nikdo nemusel vysvetlovat a divaci asi nemeli co spatne pochopit ci nepochopit ;)
<reagovat 
 jezekp (Občasný) - 13.9.2006 > Mishka> No, vidíš, a to je vlastně dobře, že nevíš. Když jsem tu svoji poznámku dopsal, ptal jsem se chvíli sám sebe, jestli jsem náhodou na Tebe už zase nebyl nějak moc "vostrej". Asi nebyl. Ono to beztak není osobní. Ta moje poznámka je spíše obecného charakteru a mám ostatně pocit i u některých mých vlastních fotografií, že by jim "slušela" rovněž ... :-). O čemž se kdokoliv může přesvědčit při návštěvě mých galerií fotografií na http://jezekp.com
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 13.9.2006 > To je kalendářovkla s duší, takovou bych si někam na stěnu dala i na podstatně déle než na měsíc
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > Janahe> tak to je mi poklona, diky! ;)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.9.2006 > Dolní polovina, jen kousíček nad obzor, se mi líbí.Horní polovina, kousíček pod obzor, také. Takže bych z toho udělala dvě panoramatické,samotným o sobě by jim bylo líp.Trochu nepravděpodobná voda, nejen barvou, ale i konzistencí, trochu jakoby "přesolená".Tak to vidím já.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > Mima> dva v jednom! :)) barvy jsou posunute vsechny k odstinu zelene, jsem to chtela trosku "zchladit" :) dik
<reagovat 
numeno (Občasný) - 14.9.2006 > s poznamkami ohladom kompresie suhlasim, inak si myslim, ze pekne foto, moze byt
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 15.9.2006 >

Motiv perfektní, kvalita se mi nelíbí...


<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 14.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.9.2006 > JJAARROO> vítej! ;) děkujíí!
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 17.9.2006 > krásné prostředí!!!fotka trochu horší, přijde mi přeostřená a nelíbí se mi nebe... škoda, že není lepší TK, moc dobré barvy
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 4 5 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter