Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Píseň pro tančícího anděla z kolekce vzpomínám
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 14.9.2006 (03:54:26)
následující v kolekci>

Píseň pro tančícího anděla.

 

Kilometry mě od ní vzdalují, řeky, cesty, hory. Jak dlouho už to je? Měsíc? Dva? A za chvíli to bude ještě víc. Tam se narodila, odtamtud pocházela. Zamilovala jsem si tu hudbu, slova a ten pocit, kterým mě provázela. Píseň.

                          

Nechce se mi to počítat.

 

Kdo to vůbec byl? Co to bylo zač?(ten člověk, co pálil si od sluncem rozpáleného písku nohy, místo mě a tiše byl šťasten)

Kdo mi to provedl?

Písek? Nebo to moře. Možná ten smích(Jejich smích, smích nástrojů) Klid.

Třeba kouzlo, drogy. Ať to třeba způsobil bůh, není to důležité, byla to romantika, bez velkých věcí, činů a slov. Pro mě to však mělo obrovský význam.

 

18.6 2006

Jsem nic pro tento svět, mnoho pro mě a málo pro okolí. Malá, ztracená ve velkém životě. Ukrývající se v koutech se strachem z neexistující zdi, která mě svazuje.

Můžu se jmenovat jakkoli, stářím převyšovat kdekoho nebo zas být  mladá, krásná nebo ošklivá, bydlet tam nebo tady.

 Všechno přijde, tak proč říkat, co jsem teď, když za chvilku nemusím ani být.

 

Opustila jsem místo, kde jsem vedla válku s klecí na zámek a ztraceným klíčem. Mříže ihned zmizely a já jsem se nadechla. Cítila jsem, jak se postupně vzdaluji od své tíže.

 

 

Hodiny vzdálená od toho hnusu.

 

Tam to bylo jiné. Svěží a čisté. Plné barev. Ráj.

Asi jsem se smála, znavená, odloučená od těch, jež nenávidím. Teď obklopená pohrdáním a povýšeností, kterou jsem se proplétala lehkým krokem, protože jsem se konečně necítila sama.

 

Tiše jsem sedávala ve tmě v okně. Shlížela jsem na světlo v městě. Nebývala jsem tam sama. Bývávala jsem s Nikým.

Mizel mi svět před očima pod spalujícím ohněm barvící mi tělo a tvář. Řídila jsem se jakýmsi očarovaným tancem. Bez starostí. S něčím, co jsem buď nikdy nepoznala nebo už dávno zapomněla. Co na tom záleželo.

 

Písek, tanec, moře a hudba.

 

Hlavně ta píseň.

 

Tanec. Píseň. Tanec, ale hlavně ta píseň.

 

Ukládající všechno velké, co se nezdá.

 

Zbyla jen vzpomínka, pocit a píseň,

 

Kterou jsem po návratu pojmenovala jako Píseň pro tančícího anděla

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sibyla (Občasný) - 14.9.2006 > Nádhera. :-) Velmi poetické, snové, procítěné. .:-)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cappie (Občasný) - 14.9.2006 > Ty tvoje úvahy mě vždycky dostanou. Já nevím, možná se to skrývá v každém z nás, ale většinu nenapadne to hledat. Někteří zase hledají, ale na špatném místě. A nebo nám všem zbývá jen Tě obdivovat? Nevím jak to zní, vím, že vždycky napíšu nějakou blbost. Vždy se snažím napsat něco, co by nějak znělo, ale já........jsem já. Ráda si Tě čtu. Pokračuj :-))
Body: 5
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 14.9.2006 > Cappie> jee dekuju:)
<reagovat 
 Cappie (Občasný) - 17.9.2006 > Lola> Ty neděkuj, to já. Že jsem zas měla něco hezkého na přečtení :-) mimochodem máš skvěly obrázek to Lola
<reagovat 
Kyra (Občasný) - 24.2.2007 >

jen se nad tím zamyslet....píšeš fakt pekně.....jasem to ted nejak přerušila..ale chci sweek t omu vrátit..ted to proste nešlo....a docela mě to mrzelo....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cami (Občasný) - 28.7.2007 > Každý kdo píše, tím odevzává kus sebe, svůj názor, pocit.To jaký je.Myslím, že každý hledá tu tvou prrůzračnost a tohu po čistotě...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter