Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Praha ženským objektivem
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 8.12.2006 (13:24:05)

(článek, publikovaný v týdeníku Naše rodina)

 

Pražská Němka Grete Popperová (1897 - 1976) patřila ve 30. letech minulého století k uznávaným amatérským fotografkám. Bez její účasti se neobešel téměř žádný předválečný salon amatérské fotografie. Přesto máme o jejím životě máme jen kusé zprávy; od války už navíc svá díla nikdy veřejně nevystavovala. Její prvorepublikové snímky jsou však i po sedmdesáti letech velmi působivé, jak ukazuje současná výstava v pražském Obecním domě.

K nejzajímavějším vystaveným fotografiím patří Popperové pražské momentky. Z oken pojišťovací firmy, kde pracovala jako sekretářka, fotila ruch na Václavském náměstí – ve sněhu, v dešti, za různých ročních dob. Objektivem zachytila pražské kavárničky i Karlův most z neobvyklého úhlu pohledu. Dobu opravdu nenávratně minulou pak připomenou její snímky bruslařů a hokejistů, prohánějících se v Praze po Vltavě. Působivé fotografie si přivezla také z ciziny – ať už jsou to chvíle odpočinku na lehátkách u moře, alpské louky nebo štít Matterhornu. Nebála se pohrávat si ani s detaily, jakými byly odrazy světla v kapkách na pouliční dlažbě.

Popperová se ovšem věnovala i ateliérové fotografii. Její kompozice ženských rukou, které svírají rukavice nebo drží mísu s hrozny vína, důmyslně využívají světla a stínu a připomenou snímky fotografčina vrstevníka Josefa Sudka. Třetím objektem jejího zájmu byly portréty – ať už snímala slavného houslistu Jana Kubelíka nebo slovenské venkovanky, dokázala jim dát punc osobitosti a svébytnou krásu. Česká veřejnost může být opravdu ráda, že se pozůstalost této mimořádné fotografky víceméně náhodou zachovala až do dnešních dnů.

Výstava je otevřena až do 7. ledna.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Občasný) - 8.12.2006 >

Na výstavu se určitě zajdu podívat.

 

Jinak problém tvých textů je, že téměř nežijou. Mám pocit, že používáš zavedený mustry, zavedený slovní obraty, klišé, fráze... když něco popisuješ, popíšeš to tím nejjednodušším, nejprofláklejším způsobem. Možná by stálo za to nějaký textz vzít a zkusit se nad ním zamyslet, popřípadě ho celý přepsat.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.12.2006 > ztratila> 

Jsem jako obvykle opačnýho názoru:o)))) Nejlepčí texty jsou ty co se nad nima až tak hodně nepřemejšlí:o)

 

Jinak jestli mi to vyjde tak na výstavu zajdu taky:o)


<reagovat 
Adina (Občasný) - 10.12.2006 > Praha první poloviny devatenáctého století mě zajímá a po vánocích by to snad mohlo vyjít:o)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 10.12.2006 >

To je názor proti názoru. Já si nemyslím, že text, kterej překypuje frázema a floskulema, kdy zavřeš oči a můžeš opakovat tisíckrát zopakované, je známkou toho, že autor umí zacházet s jazykem.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.12.2006 > ztratila> 

No já tu poznámku nemyslela konkrétně k tomuhle textu:o))))))))

A stoprocentně VÍM že to Oplatka z žádnejch letáků neopisuje páč to vím, ale to je fuk:o)


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 10.12.2006 > Navíc mám u takových textů velice často pocit, že Oplatčin autorskej přínos je nulovej, že jen opisuje z různých promomateriálů, příbalových letků a tak.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.12.2006 > ztratila> 

Já si teda fakt myslím, že promoletáky jsou tentononc docela přešroubovaná věc a rozhodně by se už neměly brát a přepisovat a šroubovat eště víc:o)) Ale to je jenom taková poznámka mimo mísu a nevztahuje se k textu. Takže jsou má slova vlastně jen šumem:o))))

Akáty šumí když padá déšť...Tralala lalala mě dneska hrabe. Fááák:o)))


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 10.12.2006 > :))
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 15.12.2006 > Nikdy nic neopisuju. To by bylo opravdu pod mou úroveň, nikdy mě to ani nenapadlo. Mysli si o mých textech, co chceš, ale tohle pravda není.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 15.12.2006 > Vždyť říkám, že ne
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 15.12.2006 > netvrdím, že to přímo opisuješ. Ale vypadá to tak, to je ten kámen úrazu.
<reagovat 
čtenář Aleš - 18.12.2006 > Já bych viděl problém v tom, že ty samé články píše Oplatka do dvou zcela rozdílných časopisů. Mám za to, že důchodkyně Horáčková z Dolní Lhoty si v Naší rodině raději přečte přímočarý článek. Bez zbytečného šperkování a složité práce s jazykem. Tady na Totemu je jiný okruh čtenářů a raději by trochu jiný styl. Snad třeba zkusit dát do každého z těchto časopisů jinou verzi. Nevim. Řekl bych, že těžko to samé může mít úspěch jak v Naší rodině, tak na Totemu. To asi fakt nejde ani při nejlepčí vůli.

<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 18.12.2006 > Ahoj, vítám Tě zpátky! Asi sis všiml, že u filmových recenzí vždycky vytvářím speciálně pro Totem delší verzi, zevrubnější. Pokud jde o výstavu, rozhodla jsem se, že sem budu dávat také své články z Naší rodiny, protože kulturní rubrika tady není moc obesílaná a já chci, aby si tu těch zajímavých výstav někdo všiml. Jestli bude čas, začnu možná také vytvářet dvě verze, uvidím.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 18.12.2006 > Ztratilo, přímo jsi mě tady obvinila, že opisuju. Stačí, když se podíváš o pár řádků výš. Takovému zcela nepravdivému nařčení se samozřejmě musím bránit.
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 18.12.2006 >

Omlouvám, vyjádřila jsem se nesrozumitelně. Já nevím, jak ty věci tvoříš, nestojím ti za zadkem. A podle toho, jak se projevuješ, zdá se, že si na tom dáváš hodně záležet a že si za tím hodně stojíš. Nemyslím si o tobě, že jsi křívák, nebo líná. Ale často se ukazuje - například v posledním čísle časopisu - že si stojíš za prací, která je velice špatná. Na Alešových slovech je jistě hodně, přesto si myslím, že srozumitelné články pro většinového čtenáře nemusejí být nutně tupé. V téměř všech tvých článcích mi chybí jakejsi talent, esprit, švih, osobní názor - prostě všechno to, co donutí čtenáře, aby si tvoje články nacházel a rád je četl a něčím byl jimi obohacen. Ty to bereš jako jakousi formu osobního útoku - ale já to tak vůbec nemyslím. Nechci tě nijak deptat, ani ponižovat, fakt ne - ale tohle by tu zaznít mělo, myslím, že pokud nejsi úplně hloupá, posune tě to někam dál, snad.


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 18.12.2006 > Dobře, tak jsi mi to hezky vypsala, a teď už bys mohla přestat. Myslíš si, že moje články jsou špatné, já si myslím pravý opak, neshodneme se, člověk se zkrátka nemůže zalíbit každému. Nevidím důvod, abys mne nadále stírala pod téměř každým mým příspěvkem. Tvůj názor už dobře znám, tak buď tak hodná a věnuj se teď jiným autorům Totemu.
<reagovat 
Cid (Občasný) - 19.12.2006 > Já bych nikdy nevěřil, že opisuješ. To je blbost. Je to věcné, možná suché. Na druhou stranu je to jen faktická pozvánka a o to jde. Vzhledem ke nevěcné kritice nemohu jinak. Prostě se neudržím.

Pa

Jirka
Body: 5
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 21.12.2006 > ňaf ňaf, mrtví psi štěkají, karavana jde dál. bylo jsem dneska ve foto škoda v jungmannově ulici. dívalo jsem se dobře, ale ženské objektivy tam neměli. a co je to vlastně ženský? možná je to chvilkové, ale většinou se mi vybavují zvláštní spojení... ženská logika, ženský lékař. šaty třeba jsou dámské. A možná i rozumím, jaks to myslela. ale o tom pak ani slovo v článku. takže proč takový titulek?
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 4.1.2007 > Jak bych to podle Tebe měla myslet? Prostě objektivem, za kterým stála žena. O tom je celý článek. O co by mělo jít víc?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 4.1.2007 > Oplatka> No a, tak za ním stála žena. Jsi šovinistická bestie!
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 4.1.2007 > Nejdřív se podívej do slovníku, než začneš používat cizí slova...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 5.1.2007 > Oplatka> Promiň, zkrátím to tedy a povím jen česky: článek kundou.
<reagovat 
čtenář Aleš - 5.1.2007 > Tak to je výstižný. Mě to taky docela fascinuje, jak jsi Oplatko celá pryč z toho, Že Grete Popper byla žena a ne muž. Bych řek, že o pohlaví toho, kdo stojí za objektivem vůbec nejde. Jo kdyby třeba za objektivem stála opice, nebo cvičený lachtan, to už by bylo zajímavé. Ale vám feministkám přijde zajímavé právě to pohlaví. Prostě šovinismus, feminismus, rasismus,...Všechno stejná kravina. Nemá to žádnou logiku, ale je to pouze o emocích. Podle mého postřehu se k feminismu většinou hlásí ty, co mají nějaké komplexy.

<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 8.1.2007 > Ale mě přece nic nefascinuje, já to dala jenom do názvu, aby to znělo hezky, nic jsem tím nesledovala! Proč si takhle vymýšlíš? Proč jsi na mne takhle zlej a urážíš mě, nic jsem ti přece neudělala? Jsi to vůbec ty? Tyhle omezený, hloupý názory, prezentovaný hrubým a zraňujícím způsobem? Proč to děláš, chceš si něco dokazovat? Tím, že budeš srážet druhého, a ještě ve stylizaci nejhloupějšího nevzdělance? Navíc úplně bez souvislostí, protože se tady o tom vůbec nemluvilo. Pořádně jsem se v tobě zklamala.
<reagovat 
 čtenář Aleš - 9.1.2007 > Oplatka> 
Jsem svůj předchozí příspěvek nemyslel osobně, ale obecně. Jako můj náhled na naznačené téma. Prostě jsem napsal do diskuse to, co si myslím. Doufám že sedmnáct let po totáči a 62 po válce se za názory nestřílí. Nicméně sám jsem si zpětně říkal, že bylo docela zbytečný to sem takhle psat a spíš mě to mrzelo, že zrovna u Tvého článku jsem toto napsal. Tak se omluvuju.

<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.1.2007 > Oplatka> 

Já jsem o tom mluvilo. A ty jsi na to reagovala. Takže se o tom mluvilo. Takže čtenář Aleš nestřílí vedle a mimo. Za to zraňování se sice omlouvám, přesto ale na svých slovech nebudu nic měnit. "já to dala jenom do názvu, aby to znělo hezky, nic jsem tím nesledovala". Jenže holka... název není "jenom název", název je jedním z nejdůležitějších klíčů k textu. Příště o výstavě můžeš napsat jen pár sad libozvučně seřazených hlásek... aby to znělo hezky.

 

Tak promiň. Ani mně jsi nic neudělala... jen prezentuješ, byť ne hrubě (nevzdělaně ovšem ano), omezené a hloupé "názory". Vždycky mě to rozžhaví doběla.


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 9.1.2007 > Aleši, co to sem zase pleteš? Střílení? Co to má společného s tím, že tě tvoje dobrá kamarádka poprosí, abys nebyl hrubej a nemluvil hloupě? Opravdu tě nepoznávám. Jako by tě nakazila ta nepříjemná atmosféra tady.
<reagovat 
utilita (Občasný) - 10.1.2007 >

Oplatko, ty máš jeden fatální problém: veškerou - jakkoli vyřčenou - kritiku vnímáš pouze jako osobní útok. Nejsi ochotna argumenty protistrany uvažovat věcně. Zkus se třeba někdy vykašlat na to KDO a JAK ti co vytýká, ale na to CO ti vytýká. Opravdu by tě to mohlo někam posunout. Minimálně by byla pozitivní snaha zlepšovat se, makat na sobě. Nebo máš pocit, žes dokonalá? - Pokud takhle reaguješ dejme tomu na Alešovy poznámky, vůbec nechápu, jak můžeš fungovat v nějaké práci.


<reagovat 
čtenář Aleš - 11.1.2007 > No a nejlepší Oplatko je jak se s oblibou označuješ za vzdělaného člověka s určitým stupněm inteligence. To ti neberu. Stejně ale rozhodující je sociální inteligence. A ta je u tebe tak na úrovni šestiletého dítěte, které posuzuje okolí podle toho, jak jsou druzí na něj "hodní" či "zlí". Vím, že je to tvrdé, ale je to tak. Jak tady už zaznělo - vždy se dá na sobě zamakat, tak s tím můžeš něco udělat. Přeber si to jak chceš. Tolik hlas z Vysočiny.

<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 9.1.2007 > Myslíš si, že novináři, kteří vymýšlí několik názvů do týdne, nad každým z nich složitě uvažují? Název by prostě mělo být něco pádného, přiléhavého a aby to aspoň trochu dobře znělo. Už jsem jich pár desítek vymyslela. Myslím, že jsi hyperkritický, hledáš chyby někde, kde nejsou.
Opravdu si nemyslím, že bych nevzdělaně prezentovala omezené a hloupé názory. Pokud si něco takového myslíš, podlož to prosím solidními argumenty. Pro vzdělaného člověka s určitým stupněm inteligence je něco takového dosti ponižující a nemůže to jenom tak přejít. Můžu přejít tvůj vulgarismus, přestože myslím, že něco takového sem opravdu nepatří, bavíme se přece na jisté úrovni. Ale pokud mne tu - podle mého bez jakýchkoli solidních argumentů - takto snižuješ, ráda bych slyšela, co tě k tomu vede. Slušně, prosím.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 10.1.2007 > Oplatka> Argument o titulku byl docela dobrý. Ten titulek je totiž levej z několika důvodů: jednak je v něm ten nesmysl o "ženském objektivu", jednak ta Praha v něm zmíněná – inu, podle textu to nevypadá, že by šlo jen o pražská foto, hovoříš o cizině o interérech, portrétech... Někde tam tedy renonc bude.

Titulek je magnet: přitahuje, odpuzuje. A samozřejmě – nešťastník, který si zvolil řemeslo novináře, by měl nad každým titulkem přemýšlet. Do hloubky. Zvlášť když v tom není silný. Titulek je vstupní brána a – jak už jsem řeklo – první klíč. Tenhle možná zní, určitě ale není přiléhavý.

Až ty se naučíš argumenty poslouchat, můžu tě jimi zásobit. Obávám se ale, že jsi splachovací... kariéra novinářky ve Vaší rodině tě bóže dočista zaslepila. Na druhou stranu... buď ráda, že nepracuješ v deníku, kde by za tebe nadpisy vymýšlel titulkář.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 18.1.2007 > černé maso> 

Hele maso a víš co je nejlepčí? Že Grete Poperová byl chlap. Fakt, tranvestit.

Na ženu si hrál proto, že uctíval její posvátnost. Stejně jako taková ta Sandra co byl slovák co šéfoval arbitráži....Že byl stíhanej za podvody jsou kecy který si vymyslela machistická katolická církev až dodatečně.

Tak taky Poper uctíval posvátnost ženy. Objektiv si seřezával pilkou na železo do tvaru kosočtverce. Škoda to nedělá protože nesmí. Protože jí podplácí Vatikán.


<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 19.1.2007 > Adina> Ano, to je skutečně nejlepší.
<reagovat 
 čtenář Aleš - 19.1.2007 > Adina> Teda Adino! Všichni tady jsme se toto snažili ututlat a přesvědčit ostatní že Popper byl žena. A ty to teď tady na něj prásklas.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 23.1.2007 > Utilita: Já si nemyslím, že bych měla nějaký fatální problém. Pokud je tady na mě někdo hrubej a vulgární, tak to osobní útok je. Také nevím, jak jsi přišla na to, že bych si měla myslet, že jsem dokonalá. To si přece může jen úplně hloupý a nafoukaný člověk! Kdyby ses podívala na mé příspěvky (zejména ty starší, kdy se ke mně většina lidí chovala slušně), viděla bys, že na slušně vyslovené věcné argumenty dovedu reagovat v naprosto běžné diskusí - stejně jako v redakci tištěného časopisu, kde je mi samozřejmě také neustále něco vytýkáno, vyhazováno, opravováno... Na to jsem zvyklá. Ale hrubost některých čtenářů tady, po které mívám někdy, otevřeně se přiznávám, psychické problémy, protože řada lidí tady druhého ráda sráží a povyšuje se nad něj (což je jev na Totemu dosti nový, vyskytuji se tu pravidelně 6 let a donedávna jsem to prakticky nezažila), mě prostě nedokáže nechat klidnou. Připadá mi, že někteří lidé si tady chtějí především dokazovat, jak všemu rozumí a jak to dokážou lidem natřít. Já si pouze myslím, že tu jedinou věc, na kterou jsem se leta poctivě připravovala studiem a teď se ji snažím co nejlépe prakticky vykonávat, aspoň trochu umím. Připadá Ti to, jako že si o sobě moc myslím? Ty si jistě také myslíš, že je nějaká věc na světě, kterou dobře ovládáš.
Ale se snahou zlepšovat se máš úplnou pravdu. Vždycky je v čem se zlepšit, toho jsem si vědoma a o to se snažím.
Otevřela jsem se Ti, tak doufám, že mě v mé upřímnosti trochu pochopíš.
Ještě poznámku: S Alešem jde o trochu jinou věc, protože mne dobře osobně zná, a proto mne jeho reakce nepříjemně překvapila.
<reagovat 
utilita (Občasný) - 25.1.2007 > Já myslím, že Aleš má pravdu. Ty tu máš k dispozici spoustu podnětů, v čem se zlepšit, na čem pracovat. Tak by možná bylo dobrý se přestat zabejvat tím, jak moc ti kdo ubližuje a jak intenzivně je na tebe zlej a začít na sobě makat. Na to, žes to šest let studovala je to podle mě fakt slabý.
<reagovat 
sojka (Občasný) - 26.1.2007 > A mně to kupodivu nějak stačí, nevím, co by se mělo více psát do časopisu, který nese název Naše rodina. Když si koupím Vlastu nebo podobně naladěný plátek, očekávám tam recept na nedělní buchtu, návod jak zatočit s rýmou a rozhovor s Miss aerobic. Nevím, zda by pomohlo čtenářkám, kdyby se třeba dozvěděly, že dotyčná fotografka měla sexuální poměr se svou domovnicí a preferovala optiku Carl-Zeiss Jena.


Titulek mě také nijak zvlášť nedráždí, jsou to ustálená slovní spojení, ta o ženských pohledech, o poezii ženskýma očima, ženský objektiv je v pohodě. Myslím, že mám normální inteligenci na to, abych pochopila jak to autorka článku myslela, aniž by měla za pedelí Olgu Sommerovou.

Co mě více, či méně pobavilo, je názor v kritice pod tím, ten od cenného psaní. Jakýsi rozbor maloměstských žen kolem čtyřicítky:-) Trošku mi to připomnělo Halinku Pawlovskou a její dělení typů žen v jedné knize. Tam breptala cosi o chudinkách z kraje uhlí, které mají po pětatřicítce, nosí blůzu s volánky a na chodbě mají poličku s chodskou keramikou.

Jinak k Oplatce, ten článek nenadchne ani neurazí. Na literární cenu to není, ale účel to splní.

Peace:-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 27.1.2007 > sojka> Ano, drahá sojko. Jenže já nečtu Naši rodinu. Nejšpíšby měani nenapadlo ji otevřít. Čtu Totem. Ale jinak se v názoru nelišíme. Tohle jsem řeklo nakonec taky.

Ano, ustálená slovní spojení. Ve valné většině případ stejně prázdná jako ten titulek.

Ano, maloměstské ženy jsem nedotáhlo. Rozhodně jsem tím nemělo na mysli všechny ženy z malého města. Jen jistou... jak to o půl druhé v noci pregnantně... kulturně afektovanou (?) vrstvičku. Jo, keramika, jo z Maříže. Kdo ji nemá, je v prdeli. Atd. atd. Nepochybuju, že v kraji uhlí žijou ženy s ějakou (i když proč právě chodskou?) keramikou na římsách... a tak bych řeklo, že snad Halina nemyslela, že by tam byly takové všechny...

Jestli bylo účelem říct, že je výstava fotek zejména z okna, ta to účel splnilo. estli mělo být účelem povědět mi, proč bych na ni mělo jít, nesplnilo.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 26.1.2007 > sojka> Hele a před chvílí tady byl kolek. Ale mě je fuk co jsi za ptáčka :)))))))))))))
<reagovat 
sojka (Občasný) - 27.1.2007 > Mně spíš šlo o to, milé psaní, zda od toho, tedy od té pozvánky, upoutávky, či co, neočekáváš příliš mnoho. Vždyť je tam všechno, jak se jmenovala, co fotila a to, že někde má výstavu. To myslím stačí. Není rozhodující to, že já si kupuju Vlastu nebo Reflex. A pokud tě to zajímá, v případě nouze přečtu i kuchařku po babičce.

Jedno vím ale jistě, já na tu výstavu určitě nedorazím, páč jsem daleko:-)


Ale myslím, že je zbytečné kolem tohohle článečku dělat nějaký další rozruch.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 27.1.2007 > sojka> Ano... ta poslední věta, to je mně vysvobození. Dyk já už se několikrát zařeklo...

(Ale chápu, že na malém městě stačí vědět, že je výstava. My z Prah a Paříží ovšem potřebujeme vědět víc, protože jinak by se to nedalo uběhat.)
<reagovat 
 sojka (Občasný) - 27.1.2007 > Něco ve stylu: Hello, pane Malej, kam to valej? Do cirkusu Barnum & Balley!
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 27.1.2007 > sojka> Ju, to by šlo -- ale asi budu muset udělat pozvánku na nějakou jinou výstavku, tuhle už jsem prošvihlo (pozvánka nenalákala ;)... a kompilovat to jenom z nějakých promo materjálů a toho, co napsali jiní... toho mám dost v práci.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 23.1.2007 > Jak myslíš. Splachovací rozhodně nejsem, můžu tě ujistit, že tvoje slova mě dost hluboce zasáhla, protože mi přišlo, že v podstatě sráží veškeré mé schopnosti a všechno, co jsem dokázala. Věř tomu nebo ne, ale dlouho jsem se z toho, cos mi napsal, vzpamatovávala, bolelo to, i v souvislosti s tím, co mi napsal Aleš, což býval můj "mimointernetový" kamarád, který si mne sem chodil číst.
Argumenty, kterým by se dalo naslouchat, jsi mi tady ale opravdu nepředložil. (Zato pro hrubou vulgární urážku jsi nešel daleko...)Neměla jsem opravdu čemu naslouchat. Až teď jsi mi napsal něco, z čehož mohu něco dalšího vyvodit. Pokud ti titulek nepřipadá nejlepší, v pořádku, je to tvůj názor, já ho za tak špatný nepovažuju, ale samozřejmě se vždycky dá pracovat na zlepšení. S tím myslím můžeme prozatím skončit.
Ráda bych opustila silná slova. Je možné, že se tady ještě někdy setkáme (ačkoli nevím, jakou budeš mít zrovna přezdívku) a chtěla bych vést férové diskuse. S tím se zatím loučím, ať se ti daří.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 24.1.2007 > Oplatka> Jak myslíš. Já si teda myslím, že jsem od začátku říkalo dost.
Neznám časopis Jejich rodina – a je docela možné, že novinářskou práci děláš právě tak, jak ji tenhle časopis potřebuje. Znám třeba novináře, dělal v časopise Aha! – fašista, slizoun, honimír, hovado a pologramot. A samozřejmě píše tak, že to jeho publiku zrovna hoví. Podle toho, jak píšeš ty, je Vaše rodina časopis pro čtyřicetileté dámy spíš z malých měst. Zaplať pámbu za ně. Některé mají doma obrázek od místního patlala, jiné občas uroní veršík... většinou jsou ale nepříliš chytré.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 26.1.2007 > cenné psaní> 

Můj milý kolku za litr....nepotřebuješ něco jako duchovní brýle? Já problém čtyřicítek na malým městě spatřuji spíše v jistém sociálním útlaku tohoto segmentu. Pochopíš až dospěješ, mé dítě:o))

 

A kdybys někdy potřebovalo změřit dioptryje, přijď. Jsem pro tuto práci osvícena. A taky vím, že když tu pod tímto Popperovským příspěvkem vyslovíš jméno  posvátné ženy ( mimochodem máš to špatně napsaný, pochází to ze staré chetitštiny a píše se to kuntha) tak na dlouho ty rozptylky potřebovat nebudeš.

Salám a laikum:)


<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 27.1.2007 > Adina> Ale já přece nemluvilo o všech maloměstských ženách.

Píšu kunda a myslím tím kundu.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.1.2007 > cenné psaní> Jen jestli není, milé psaní, spíše problém v tom, že samo nevíš co píšeš:o))))))))))))))))))))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 28.1.2007 > Adina> jo
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.1.2007 > cenné psaní> jo je taky docela abstraktní pojem :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter