Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce Ledová bouře postihne ČR ve 21:40 na ČT2 z kolekce co? kdy? kde?
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 5.2.2002 (12:03:04)
další akce>
Eliah Wood současný Pán prstenů.
Eliah Wood současný Pán prstenů.
Vyprávění se soustředuje na sousedící rodiny Hoodových a Carverových, jejichž vzájemné vztahy jsou více než propletené. Katalyzátorem drobných a všedních událostí je ledová kalamita, která skutečně nastala v noci po večerním namrzajícím dešti 23. listopadu 1973. V nenápadném, ale vzácně promyšleném a citlivě natočeném snímku tvůrci přesvědčivě zachycují atmosféru newyorského satelitu a jemně, ale nemilosrdně odhalují nudu, pokrytectví, faleš a nevěru, jež se skrývají pod maloměstskou počestností.


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 5.2.2002 > dík za zprávu, juknu!
:)
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 5.2.2002 > už se na to těším, nahraju
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 5.2.2002 > OK

<reagovat 
Matt (Občasný) - 5.2.2002 > Kvuli Eliahovi to možná skouknu...
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 5.2.2002 > Nenapsals´ kdy, už jsem se lekl, že dnes a prošvihl jsem to, teď ale listuju programem a je to čtvrtek 7/2, uff. Už máme zafajfknuto a jistě se mrknu! Dík za echo.
<reagovat 
Kotatkobile (Občasný) - 6.2.2002 > Díky, doufám, že to chytnu... ČT dvojka mě v poslední době chytá taky:-) Hlavně skandinávská nebo nizozemská tvorba... Příběhy, co jdou až do morku kostí...
<reagovat 
Martina (Občasný) - 6.2.2002 > Dík, také skouknu :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 3 (4) 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter