Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí akce Motýlek - dnes prima 22:30 z kolekce co? kdy? kde?
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 6.2.2002 (10:01:24)
Originální název: Papillon.
Krátký popis: Henri Charriére (1906-1973) byl odsouzen na doživotí a deportován do nechvalně proslulé věznice na Ďábelských ostrovech ve Francouzské Guayaně, kde si odpykávali trest nejhorší zločinci. Tamní podmínky byly nelidské, režim tvrdý a naděje na únik prakticky neexistovala. Charriére, podle tetování přezdívaný Motýlek, však odmítl rezignovat. Myšlenka na útěk byla to jediné, co ho udržovalo při životě. Získal pro ni i dalšího vězně, slabošského, intelektuálně založeného Degu, jenž se do trestnice dostal za padělání peněz. Několik nezdařených pokusů Motýlkovi vyneslo přísnou samotku a kruté zacházení, přesto bojoval dál. Nakonec se mu skutečně podařilo uprchnout, ačkoli to bylo dosud považováno za nemožné. Na svobodě potom napsal autobiografický román, který ho rázem proslavil. Po světovém bestselleru sáhli i hollywoodští producenti.
Rok výroby: 1973.
Délka (min): 150.
Země: Francie, USA.
Režie: Franklin J. Schaffner.
Scenář: Henri Charriere, Dalton Trumbo, Lorenzo Semple Jr..
Hrají: Steve McQueen (Henri Charriere), Dustin Hoffman (Louis Dega), Victor Jory, Don Gordon (Julot), Anthony Zerbe, Robert Deman (Maturette), Woodrow Parfrey (Clusiot).


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.2.2002 > Dobrej film i knížka...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 3 4 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter