Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rukojmí z kolekce Recenze
Autor: weitinger (Občasný) - publikováno 30.3.2007 (15:51:58)
následující v kolekci>

Viděl jsem to včera a nezbývá než konstatovat, že to byla bída. Po všech stránkách.

 

Děj v každém okamžiku předvídatelný, stokrát omletá zápletka o speciálním agentovi, kterak mu lumpové ohrožují rozpadající se rodinku. Jasně, on Bruce to vyřeší. I bez cizí pomoci. Tady mohl scénárista přizvat ke spolupráci tu velitelku zásahu. K čemu tam byla, nevím doteď. Napínavé to nebylo ani omylem, mladí grázlové byli dost amatérští, nepřesvědčiví, staří grázlové kupodivu nebyli odhaleni. Tak se ani divák nedozvěděl, kampak tentokrát sahá korupce po americku.

 

Zda ve filmu hrála hudba nebo zda se předvedl stříhač, kameraman, či jiný filmový odborář, posuzovat nebudu, poněvadž bych opakoval slova z počátku článku. Takže se aspoň zmíním o jediném plus, které mi uvízlo v paměti. Domek pod strží byl pěkný.

 

Hodnocení: 2*

 

Tohle není kritika, ale varování.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Miloš - 22.4.2007 > Varúj!

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter