Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Nehynoucí láska z kolekce Recenze
Autor: weitinger (Občasný) - publikováno 16.4.2007 (23:21:41)
následující v kolekci>

Film určitě není zamýšlen, jako chronologie života geniálního skladatele, pár nesouladů s oficiálně platným životopisem by se našlo, viz. například konspirační teorie o neznámé milence, která nedá spát beethovenologům po celém světě. Ovšem takhle nějak si lze představit zfilmovaný poutavý příběh umělce, pocity vedoucí k tvorbě ojedinělé, naprosto famózní a po všech směrech nadčasové hudby, životní dráhu nevšedního člověka.

Začnu hudbou. Hodnocení je tentokrát velmi jednoduché, těžko najít kaz na melodiích, které jsou pro mnoho generací vrcholem hudby vůbec. K výběru není, co dodat.

Gary Oldman. Měl jsem pocit, že umí zahrát pouze padouchy, má jich na kontě přehršle. Tahle role je zahraná bravurně. Je přesvědčivý, každou vteřinu filmu na plátně a neokouká se. Skvěle mu sekundují ostatní, např. švagrová, ze které se ke konci vyklube ona pověstná nesmrtená milenka, líbil se mi též holanďan Jeroen Krabbé v roli jakéhosi manažera Schindlera.

Nezbývá mi než konstatovat: pojďte do kina na film Bernarda Rose a přeneste se do doby počátku devatenáctého století, kdy v Evropě řádil Napoleon a hudbě udával tón Ludvig van Beethoven.

Hodnocení: 4*



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter