Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Zaječí pás (věnováno touze) z kolekce Dotyky věcí, které opouštím
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 29.4.2008 (10:16:58)
další ve sbírce>


 Janele z Liků (Občasný) - 29.4.2008 > čtenář> Já na sobě dělám různé čichavičné pokusy, oňufávám věci, dotýkám se jich se zavřenýma očima a zkouším si vymýšlet, čím vším a koho by mohly být. Jsem zvědavá, jaká svědectví ještě vydá přítelova skříň. Fascinuje mě, jak každý člověk voní jinak, vyprané věci jako ručníky, utěrky, ubrusy, osobní předměty, oblečení...Marně pátrám po jedné vůni, kterou jsem cítila na dvou lidech, na jednom muži ve vlaku a na ženě při nákupu v obchodě, ta vůně je magická, nějaký orientální parfém, vanilka, dřevo, do toho nějaký citrus, má to na mě blahodárné duševní účinky...Zkoušela jsem si ji vyrobit, nosila jsem v batohu pytlíky s vanilkovým cukrem.-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 1 (2) 3 6 7 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter