Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Až já se vysním.. z kolekce Poezie
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 8.6.2008 (00:17:02)
další>


 Bajata (Občasný) - 10.6.2008 > Buran> 

Naprosto souhlasím.. A nejen začínající autor by měl být k sobě kritický. Ale problém je v tom, že ...každý autor si myslí, že předkládá jen to dobré. Na rozdíl od různých kritiků, kteří vytvořili kroužek tupých, sociálních katů líbivosti, kterým ani vlastní ... nesmrdí. A tito katové velice často hulvátským a neomaleným způsobem řeknou pouhé ,,H N U S ,, aniž by vysvětlili, v čem ten hnus spočívá. A začínající autorečku ( nechci napsat blbečku) vyznej se..chceš li být dobrým autorem, jako já jsem kritikem, bojuj. Život je boj.

Jenomže...uvědomují si tito odborní kritici, že právě začínající autoři mnohdy vůbec nechtějí bojovat..ALE  NAOPAK ??? Chtějí se vypovídat ze své bezradnosti, ze zklamání a bojů, které svádějí sami se sebou ??? Že  HLEDAJÍ  POROZUMĚNÍ A POMOC ??? Že dávají všanc širokému okolí na milost a nemilost své myšlenky, pocity a nejhlubší nitro ??? Ano, možná to neladí poeticky, literárně, nebo to není téma, které se zrovna NOSÍ, ale jsem přesvědčený, že jim je třeba pomoci, nasměrovat a ne říci pouhé    HNUS. Kdyby to nebyl ,,hnus..,, nebyly by na Totemu, ale někde zcela jinde. Jenomže...a to je důležité..jsou lidé, kterým právě tento ,,HNUS,, něco říká, připomíná a povzbuzuje do dalšího boje, kterým je právě život. Jak jste sám napsal. Nevím, jaký postoj k této odpovědi zaujmete, ale řeknuli, že rád uvítám vaši kritiku, i zápornou, myslím to naprosto vážně. A zavítáteli i bez kritiky, jste vždy vítán, ... I když často vaší poezii nerozumím. Nepoznám, co chcete říci. Jenomže.. a to je mnohem důležitější, jsou tací, kteří to poznají, kterým se to líbí. A o tom to je.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (10) 10 11 12 13 14 15 16 17
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter