Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nespí, je jen mrtvá z kolekce Ilustrace pro Rony Rubinek
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 19.3.2009 (11:51:51)
další v kolekci>
Návrh obálky ke knize "Nespí, je jen mrtvá" zdejší autorky Rony Rubinek


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 19.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 19.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 19.3.2009 > líbí..
Body: 5
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 19.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 19.3.2009 > pněkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 19.3.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anemone (Občasný) - 19.3.2009 > morbidní :)
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 19.3.2009 > anemone> Ty další jsou ještě morbidnější:))))
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 19.3.2009 > Já to hodnoti nemůžu, protože je to pro mě:-)Teď ještě aby to někdy klaplo, viď? To čekání je asi nejhorší..
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 19.3.2009 > Rony Rubinek> Tuhle jsem slyšela v nějakém filmu, že času je nejvíc na světě. To čekání zvládneš:)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 19.3.2009 > Rony Rubinek> Právě proto jí to pochval, dělala to přeci pro tebe. (jinak ti příčtš nakráká)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 19.3.2009 > Lamarski> ...to je sice pravda, ale každej ho má jenom kousek, jako prachů...
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 19.3.2009 > Sallybill> Rony je hodná, chválila mě soustavně:)
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 20.3.2009 > hezká obálka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 20.3.2009 > Petr Měrka> Ď.;)
<reagovat 
Pidi (Občasný) - 20.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 20.3.2009 >

Katu já tě chválím!!:-))Ale jestli mi nakrákáš, tak uvidíš:-)

 


Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 20.3.2009 > Rony Rubinek> Ježiš, však mě znáš:)))))))
<reagovat 
anae (Občasný) - 20.3.2009 > moc dobrý!
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 20.3.2009 > anae> ;)
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 19.3.2009 > Nespi, Jejen Mrtvá - kniha, kterou nečetla ani autorka
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 20.3.2009 > Buran> 

???Autorka knihu četla a opravdu se jí příčí, pokud jí někdo přisuzuje věci, které nedělá. To je holt to naše čecháčství. Někomu něco podsunu, něco přimyslím, trochu pozurážím a jsem frajer..

 

Pro ostatní Burana neznám, komunikuju s ním asi podruhé a ještě mi to nic nedalo.

 

A název knihy je samozřejmě správně ve znění Lamarski. Je zdatná nejen v psaní a v grafice, ale i v češtině.


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 20.3.2009 > Buran> ?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 20.3.2009 > Rony Rubinek> nejsem Čech, frajer také ne - a nikoho neurážím = každý se obslouží sám
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 20.3.2009 > Rony Rubinek> Nereaguj, nemá to cenu:)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 21.3.2009 >

Tím se to ovšem vysvětluje:-) Katu mně je jedno, jak se Buran projevuje, řekl to sám, "každý se obslouží sám", ale nemůže mi podsouvat věci, které si vymyslel. Kvůli potencionálnímu čtenáři musím zareagovat. Jinak je celkem jedno, co kde a kam píše, každý máme nějakou potřebu se projevit, i když nejsme Češi ani frajeři:-)


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 21.3.2009 > Rony Rubinek> Já jsem spíš toho názoru, že ti, co se snaží na sebe takovým způsobem upotat pozornost čekají na reakce a teprve ta tomu dává reklamu:) Jinak by taková nesmyslná poznámka asi vyšuměla.
<reagovat 
čtenář zelenoočka - 22.3.2009 > Není to nejhorší, ale ta šedá linka kolem postavy by mohla být jednobarevná, ne s texturou. Vypadá to trochu divně.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 23.3.2009 > čtenář> S tím se dá pracovat:) Díky za připomínku.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 30.3.2009 > Název: vtipná parafráze známého rčení.
Netušil jsem, že taky výtvarničíš
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > Montrealer> ;) výjimka jen pro kamarádku, jinak pro zábavu
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 24.3.2009 > Sakra holky, přeju i závidím :))
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.3.2009 > jiri-jirik> Děkujeme:) ale věř, že chudák Rony s tím má starostí až nad hlavu a vůbec to není jednoduché, jak jsme si myslely. Ekonomická krize dopadá :))))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 26.3.2009 > Lamarski> Věřím vám, aj tak, že fůra starostí, aj tak, že to chybělo v mé první reakci :))
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.3.2009 > jiri-jirik> jasan, nechtela jsem aby to vyadalo, jak moc makame, ale spis, ze jsme hodne naivky;)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 28.8.2010 > Lamarski> :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter