Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Lesbické psycho z kolekce Ilustrace pro Rony Rubinek
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 30.3.2009 (12:43:14)
další v kolekci>
Pacientky psychiatrické léčebny si krátí volné chvíle tzv. erototerapie:)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 30.3.2009 > proč se drží právě za ruce?
Body: 5
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 30.3.2009 > Věza> Páč teprve začaly.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > Věza> To víš, náznaky jsou rajcovnější:))))
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 30.3.2009 >  Moc pěkně zachycená terapie. Musim zjistit, jestli by mě taky nepřijali na ozdravný pobyt.
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > Sallybill> :)))))
<reagovat 
Aine (Občasný) - 30.3.2009 > fajn, pěkná práce
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > Aine> ď.;)
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.3.2009 > o o o :-)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > anae> Pro ty holky je to spíš ůůůůů;)
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 30.3.2009 >
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 30.3.2009 > :o)
Body: 5
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 30.3.2009 > dobré to je!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > Petr Měrka> To je tvůj styl že:))))) ď.
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 30.3.2009 > Lamarski> ano, jsem taky taková pacientka.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 30.3.2009 >
Body: 2
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 30.3.2009 > Čas by si tam krátily asi těžko tímto způsobem, vztahy jsou tam zakázané, stejně tak v komunitní léčbě závislostí. Hned by je vyhodily. A zrcadla na pokojích v psychiatrické léčebně, to jsi vzala kde?
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > Janele z Liků> V té knize jsou dvě lesbičky, zbytek jsem si vymyslela. Nemusíš se hned čílit, proboha, je to jen obrázek:) Nenapadlo tě, že zrcadlo může být jen symbol zrcadlení?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 31.3.2009 > Lamarski> reagovala jsem právě na ten popisek pod grafikou, že je to zhola nemožné, zdá se mi to takové efektní, ohodnotila jsem již
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 31.3.2009 > Janele z Liků> Byl to jen vtip, neberu ty obrázky zas tak vážně. Nicméně s těmi zrcadly máš sice pravdu, ale praxe je jiná včetně těch vztahů. Chodila jsem např. za kamarádkou na psych. odd. do Motola. Byla mezi anorektičkama a bulimičkama a normálně tam měly schované zrcadlo, aby viděly jak tloustnou... takže zhola nemožné není nic. Hodnocení je tvá věc:)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 30.3.2009 >

hmmm

ja som mala neprijemne spomienky z nemocnice na tuto temu...

niektore si chcu kratit aj s tymi co si nechcu kratit

ilustracia dobra

 


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.3.2009 > maxima gali> To mě mrzí, nerada bych tě tímhle tématem ranila. Jen jsem takhle zpodobnila vztah v příběhu.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 1.4.2009 > Lamarski> 

vsak beriem, k pribehu ronky rubinky

 


<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 1.4.2009 > Dobrý, mě se to líbí. A reakce znalých jasně říkají, že je to reálné :))
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.4.2009 > jiri-jirik> ;))) ď. nerozmazávejme již:)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 5.4.2009 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.4.2009 > Rony Rubinek> ;)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 10.4.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 10.6.2009 > Zajímavé asociace... :-), žena ženě rozumí :-)
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter