Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Psychiatrie z kolekce Ilustrace pro Rony Rubinek
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 5.6.2009 (18:46:28)
Část textů na zdi, jsou názvy kapitol.


Poznámky k tomuto příspěvku
Sallybill (Občasný) - 5.6.2009 >   To musí být drsný čtení.
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.6.2009 > Sallybill> Má to zajímavou zápletku, ale temné to je vlastně od začátku do konce.
<reagovat 
zelenoočka (Občasný) - 5.6.2009 > Jako ilustrace dobrý
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.6.2009 > zelenoočka> ď:)
<reagovat 
Side (Občasný) - 5.6.2009 > Dříve se malovali domečky s komínkem a dneska i přibylo něco moderního:-), asik anténa:-), nebo internet:-). Moc pěkný a vydařený a líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.6.2009 > Side> Díky, měla to být jen obyčejná pouliční lampa, aby jako osvítili vchod a bylo z vrátnice vidět na dvůr, kdyby někdo zdrhal;)
<reagovat 
huwik (Občasný) - 5.6.2009 >

fajn :o) líbí se mi barevná kombinace a pak taky ten člověk za tím sklem působí zajímavě :o)

PS: konečně tu někdo vložil grafiku po dlouhé době :o)


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.6.2009 > huwik> Díky, ta kombinace dvou barev je na přání vydavatele - chce při tisku šetřit;)

<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.6.2009 > huwik> Ještě poznámečku, ten člověk za sklem, to jsem já vyfocená samospouští za našimi prosklenými dveřmi do kuchyně:))))
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 5.6.2009 > Lamarski> ahaaa. takže je to jeden z dalších návrhů na obal knihy? :o)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 5.6.2009 > huwik> Na začátku to byly ilustrace dovnitř, jen jedna, ta první, je obálka. Takže bud budou v rámci krize, šetřit ještě víc a zůstane jen u obálky, nebo ke každé kapitole přibydou další. Teď je stopstav. Kniha má vyjít na konci roku. Takže uvidíme:)
<reagovat 
Aine (Občasný) - 6.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 7.6.2009 > Aine> ;)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.6.2009 > ilustrační...zajímavě zpracované téma...možná mi trochu vadí středová kompozice...
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 8.6.2009 > Mima> Díky za názor, když se na to dívám teď s odstupem, tak by to asi nebylo špatné trochu posunout, uvidíme;)

<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.6.2009 > "... -přijde

mi to upravdu velice dobré;... -i ty ilustrace další; -hodnotím samozřejmě pouze jako "téměř" "úplný" laik; ... .
."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 12.6.2009 > Zeanddrich E.> Děkuji, jsem také laik, jen jsem chtěla pomoct kamarádce:)
<reagovat 
Levity (Občasný) - 23.6.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 23.6.2009 > Levity> děkuji:)
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 23.6.2009 > K těm textům dole eště lípni zo dvě složenky :))
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 23.6.2009 > jiri-jirik> a bude to jak z reálu:)))))ď.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.8.2009 > mi to příde dobrý hodně
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.8.2009 > Stanislav> Díky;)
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 17.7.2009 > Moc děkuju!  Dokonale to sedne! Veronika
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.8.2009 > Rony Rubinek> To já děkuji:)))))
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 1.9.2010 > Dost dobrý...(a dost děsivý)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter