Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na schodištích se dějou věci z kolekce Hasselblad
Autor: Couperfield (Občasný) - publikováno 29.11.2009 (01:05:27)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
walsh (Občasný) - 29.11.2009 > no tak ta je sladká !
<reagovat 
sédy (Občasný) - 29.11.2009 >
Body: 3
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.11.2009 > jde z ní děs... jak je zřízená...
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 29.11.2009 >

Ta fotka není zas tak špatná, ale má mizernou kompozici, která její kvality spolehlivě pohřbívá .

Je-li to opravdu foceno Hasselbladem, dlužno podotknout, že autor je zámožný, ale je to jako kdyby nějaký strejc z Horní Dolní jezdil v závodním autě. Závodníka to z něj neudělá.

Pokud to bylo focena na čtverec, nemuselo by se to vůbec ořezávat. No nic, autor fotí tak jak umí.


Body: 3
<reagovat 
Couperfield (Občasný) - 29.11.2009 > mně se takhle líbí a je pro mě lákavá, pro jsem ji pověsil. Ano je zmalovaná až ohavně, o to také šlo, udělat z kultivované milé dívky něco jako šlapku, podívat se na ni jinak. A kompozičně jsem s ní spokojený. Není to žádný velký "árt" a upřímně, pane cvakale, rozdílení na zámožné a strejce podle foťáků a aut je tak... perfidní, že nic nižšího jsem tady dlouho nečetl :-)
<reagovat 
losperdos (Občasný) - 29.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 29.11.2009 > germanica> seš si jistá, že hodnotíš tuhle fotku a ne něco, co sis vyfabulovala v hlavě? :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.11.2009 >
Body: 4
<reagovat 
stín mrtvých (Občasný) - 29.11.2009 > tady je vsechno spatne a fascinuje me ten autor jak si to omlouvá to je smesný, taky si myslim ze technika dobrá fotograf slabej... tady jsou hnusný i ty vykachličkovaný schody... a slecna vypadá i odmalovaná jak rezníce a ne jak tady pise autor... milá kultivováná dívka... co tu obhajujes byl jsem na tvém webu ty by jsi rado velký fotograf ale ani to jídlo co tam mas není poradne "urobené" podivej se na ty orezy... to je dost spatné... toto tehnika a nejaký ten fotoshop-efekt nespraví...
Body: 2
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 30.11.2009 > stín mrtvých> je to prostě věc vkusu. Ošklivé schody jsou prostě ošklivé, takové byly a budou i zítra. Já dělím lidi na ty co fotky dělají a na ty co je komentují. Já je radši dělám, ty je komentuješ. Přijde mi to v pohodě. A navíc, od lidí, co nemají odvahu podrobit kritice svá vlastní díla to považuji přímo za OFF TOPIC, takže si klidně cintej :-)
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 30.11.2009 > je to síla
Body: 5
<reagovat 
wommann (Občasný) - 1.12.2009 >
Body: 4
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.12.2009 > ...jedním okem už skoro usíná, jako by pózovala až příliš dlouho...
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 2.12.2009 > Mima> jo, pózovala asi už 5 hodin, byla to celodenní akce :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 32 33 34 35 36 37 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter