Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Gejša z kolekce Hasselblad
Autor: Couperfield (Občasný) - publikováno 16.12.2009 (17:13:18)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 16.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 16.12.2009 > Po dlouhé době první, která se mi od tebe líbí nejen technicky, ale i esteticky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 16.12.2009 > tak tohle ne
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 16.12.2009 >

V první chvíli jsem myslel, že má na rtu pihu, až pak mě uklidnilo, že to je jenom flek od rajský :-)

Krásná, ostrá fotka. Je vidět, že se vyznáš.


Body: 5
<reagovat 
Wchelonka (Občasný) - 17.12.2009 >

kapřík Koi...moc hezky namalovaná...


Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.12.2009 >
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 17.12.2009 > anae> Děkuju za sampl, příště by mohla i ta moje být lepší :-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 17.12.2009 > Vlastním úplně stejné šaty...Ale ta dívka ušatá se mi v nich nelíbí ani trochu, nevyzařuje, pro mě mrtvý objekt, který je nahastrošen a ty náušnice - to je fakt faux pas, to by skutečná gejša v životě v uších neměla...A ty kýčovité hůlky na rýži, to skutečně nemá působit jako jehlice ve vlně, ale mají vytvářet iluzi tyčinek v kalichu květu...Toto je pro mě necitlivé a prázdné...Pouhé rekvizity, které měly posloužit snímku...
Body: 1
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 17.12.2009 > Janele z Liků> Chápu trošku tvé pocity, původně v nich měla být jiná dívka, ale nevešla se do šatů. Makeup má nedostatky, které vidím až prohlídkou jiných "gejš", ale dívky se zastanu a atmosféry ve fotce taky. Je tam jen asi jiná než bys chtěla vidět :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.12.2009 > Couperfield> Ono totiž nejde něco jen obstojně zahrát, ale taky to prožít, mít v sobě to, co mají gejšy a žel to z té dívky necítím a nejde ani o to, že se typově na gejšu vůbec nehodí a že je na fotce až do očí bijící neznalost filozofie vizáže gejš...Skutečně bych mnohem raději v těch šatech viděla třeba tu, co se do nich nevešla.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 17.12.2009 > uz dlouho jsem se tak nezasmál... ty jses s tou tvou profesionální výbavou zralej fotit akorát tak marmelády do reklamy... bohuzel na víc nemás... plochá esteticnost a prázdnota bez umeleckého ducha a jeste se obhajujes jak by to bylo dobrý, kdyby tam byla jíná holka... musím se válet smíchy... nemá to hloubku ale ani jedna fotka! na tvém webu, který jsem prosel ... to se nedá dohnat kecama a super drahou technikou... i ty jídla jse schopen obycejnou 350D Canonen nafotit líp zacní si brát tu kritiku co ti tu lidi rikaj k srdci a bud k sobe trochu kritickéj, jinak budes stát na míste... tím ze jim budes odpovídat, jak jsi dobrej a jak jsi to myslel to je málo ukaz to bez obhajoby a kecu a stuj si za tím... jinak se nikam ale nikam neposunes... ha,ha,ha,ha Gejsa.... ha, ha, ha, ha,,,,,!!!,, aby jsi nerekl ze nejsem objektivní, tak ti dám 2 body za to ze jsi donutil tu holku k necemu tak plochýmu to se musí docenit....
Body: 2
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 18.12.2009 > stínostín> já fotím marmelády do reklamy rád.
<reagovat 
 čtenář literární agent - 21.3.2010 > Couperfield> vidíš,to je tvá cesta, žencký si nech na potom :0)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (23) 24 25 26 27 28 29 30 32 33 34 35 36 37 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter