Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Souměrnost protikladu z kolekce Hasselblad
Autor: Couperfield (Občasný) - publikováno 11.12.2009 (17:57:58)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
rohe (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.12.2009 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaz (Občasný) - 12.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.12.2009 > germanica> Co se ti na tom nelíbí, germanico ? Máš zajímavé postřehy, opravdu mě to zajímá.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 12.12.2009 > cvakal> a víš, že ti ani pořádně nevím?

vlastně... jako nápad mi to přijde dobrý, ale... mně osobně dělá problém ta žena "přilepená" ke stropu..asi.

a pak se mi vesměs líbí fotky, co sou barevný. Což je asi dáno mojí přehnanou oblibou k barvám (i když černobílý maj určitě něco do sebe)

když se tak opětovně dívám na ten obraz, vadí mi tam ta tma mezi nima. je jí tam opravdu víc, než asi "zdrávo".

No, možná se mi to teď rozlousklo, díky, cvakale :o)
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 12.12.2009 > germanica> zkoušel jsem ji i barevnou, ale nebylo to ono :-)
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 12.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 11.12.2009 >

Musej´ být tak daleko od sebe? Na monitoru zabírají hodně místa.

Je mi jasné, že není lehké přijít s něčím novým, ale do žádné extáze mě to nepřivádí.


<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 12.12.2009 > cvakal> Tož nemusej´ být. Kdyby byly blíž, nebyly by "na stropě a na dně" a nebyl by to čtverec. A mně se líbil pocit, že y dvě ženy k sobě mají dál než se zdá... že tam je prostor. Proto jsem to tak nechal, čistě kvůli pocitu prostoru. Možná ti to bude připadat nemístné, ale tu fotku jsem neudělal takhle proto aby tebe přivedla do extáze :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.12.2009 > Couperfield> 

No, musím konstatovat, že je opravdu nemístné dělat nějakou fotku proto, aby cvakala nepřivedla do extáze .

Musím ale přesto uznat, že to není špatné, je to takové snové a něžné, jemné. Mně osobně se to líbí nejvíce z toho, co jsem od tebe viděl .


Body: 5
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 12.12.2009 > cvakal> Díky za upřímné komentáře, i když někdy zbytečně "definitivní". Pro mě není totem prostor pro seberealizaci, spíš to sem dávám aby ostatní naznačili, jestli jejich pocity nějak "korelují" s těmi mými, nebo když dělám fotku pro někoho (což je tento případ) a něco zarezonuje, tak jestil je cesta správná. Ty pochyby o prostoru které cítíš jsem cítil taky, o to zajímavější to ale bylo... nechat je zaznít. Pořád se něco učíme a pro mě je třeba disciplína aktu hodně nová a otevřená, prostě to moc nedělám.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 13.12.2009 > Couperfield> 
<reagovat 
wommann (Občasný) - 14.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 (21) 23 24 25 26 27 28 29 30 32 33 34 35 36 37 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter