Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci MOUDROSTI DRUHÝCH z kolekce MOUDROSTI DRUHÝCH
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 17.7.2010 (17:13:40)
další v kolekci>
Poté, co jsem při rozhovorech vyzpovídal stovky bohatých a slavných lidí, je mi zřejmé, že peníze ani sláva nečiní lidi automaticky šťastnými.
Štěstí musí přicházet zevnitř. Raději budu mít milion úsměvů v srdci, než milion dolarů v kapse.

ROBIN LEACH
( televizní komentátor a spisovatel )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
( Úvod k příběhům jedné z knih )

Známe vše, co potřebujeme, abychom dokázali ukončit zbytečné citové strádání mnoha lidí.
Vysoká sebedůvěra a osobní efektivita jsou na dosah každému, kdo je ochoten věnovat svůj čas jejich získání.
Ducha živé události lze jen těžko převést do psaného slova. Příběhy, které se chystáme vyprávět, musely být pětkrát přepsány, aby i na papíře působily stejně jako mluvené slovo.
Až je budete číst, prosíme vás, abyste zapoměli na všechno, co jste se kdy naučili v kursech rychločtení. Zpomalte. Naslouchejte slovům ve svém srdci i ve své mysli. Vychutnávejte si příběhy jeden po druhém. Dovolte jim, aby se vás dotýkaly.
Ptejte se sami sebe: Co ve mě ten příběh probouzí? Čím se týká mého života? Jaký pocit nebo čin probouzí v mém nitru? Navažte s každým příběhem osobní vztah.

Některé k vám budou promlouvat hlasitěji než ostatní. Některé pro vás budou znamenat něco hlubšího. Jiné vás rozpláčí. Nad dalšími se budete smát.
Při některých vás zalije příjemné teplo. Jiné vás zasáhnou přímo mezi oči.
Žádná správná reakce neexistuje!!!

Existuje jen VAŠE reakce.

Dovolte jí, aby se ve vás mohla rozvinout a zase opadnout.
Nespěchejte, dejte si na čas.
Těšte se z četby. Vychutnejte si ji. Vložte se do ní celou svou bytostí.

Při našich seminářích a setkáních věnujeme hodně času hledání smyslu a významu každého příběhu a diskuzím o nich.
Příběhy lze chápat různě a je také více způsobů, jak jejich principy a ponaučení využít v každodenním životě.
Nesnažte se příběhy jen přečíst. Dopřejte jim čas abyste je mohli strávit a přijmout.
Pokud se vám bude chtít vyprávět některý z nich někomu jinému, udělejte to.
Když vám některý příběh někoho připomene, zavolejte toho člověka a povězte mu o tom.
Nechte příběhy působit a dovolte jim, aby vás k něčemu pohnuly. Jejich účelem je poskytnout vám inspiraci a motivovat vás.
Doufáme, že z jejich četby budete mít alespoň takovou radost, jakou jsme my měli z jejich psaní.

( autoři )


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 18.7.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 20.7.2010 > Líbí se mi způsob podání.. opravdu hezky napsáno
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter