Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci BÁJEČNÍ AUTOŘI - 1 z kolekce MOUDROSTI DRUHÝCH
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 18.1.2011 (15:47:50)
další v kolekci>
Na stránky Totemu jsem zavítal před pár lety z toho důvodu, že jsem chtěl zveřejnit ,, poezii " či lépe ,,básně" které mě napadaly.
Na mnohé se dnes dívám s jistým úsměvem. Ale tehdy, tehdy jsem si myslel že jsou dokonalé. Snad je tomu tak se vším co jsem dosud napsal a možná napíšu. Nevím.

Stejně tak si myslím, že podobně je na tom mnoho dalších autorů. Setkávám se tu s hezkými, krásnými i dokonalými věcmi. Ať je to poezie, fotografie, grafika, kresby a spousta dalších.
Jsou tu ale také mnohé zvláštní věci. Na první pohled velmi nedokonalé, až si člověk říká .....ale nevidím do nitra člověka, co ho k tomu vedlo a jaké měl myšlenky, pocity, co prožil a proč to píše. Nebo jim nerozumím.
Pak se tu nacházejí věci vulgární až pornografické, Ale ne umělecky pornografické. Podle mého se spíše jedná o jistou úchylku autora.

No a třetí kategorie jsou věci urážlivé. Se snahou ponížit druhého člověka, jeho práci, myšlení.
Ty považuji za nejhorší. Ale je celkem možné, že ten, kdo se takto vůči druhým chová, za něco bojuje. Možná je to inteligentní člověk, který by opravdu chtěl aby na Totemu byly jen dokonalé věci. Otázkou zůstává, jestli chce dokonalost pouze pro sebe, své věci a své zaměření.
Jestli je schopný pochopit druhého člověka, jeho cítění a myšlení.
Jestli si uvědomuje, že kdokoliv jiný, který se ubírá jiným směrem, ((napsal podle něho hloupost)), může prožívat veliké životní trauma, které potřebuje ventilovat. Nemá odvahu navštívit lékaře, psychologa, ale potřebuje se například ze všeho vypsat. Vypsat se a doufá, že najde pochopení, spřízněnou duši, která je na tom zcela stejně.
Pokud však takový člověk najde jako odpověď nechutné a urážející vulgarismy, může to mít tragické následky.

Sám nevím za co takoví lidé bojují a proč používají takové prostředky. Nikdy mi to žádný z nich nevysvětlil.
Nebo jsem to z jejich vulgarismů nepochopil.
Proto bych je chtěl poprosit, zdali by mohli přestat se svým způsobem vyjadřování a pokusili se o jinou formu boje za zlepšení úrovně Totemu. Nebo čehokoliv jiného, za co bojují. Popřípadě rozumně vysvětlili za co a proč tak bojují.

Pokud toho nejsou schopni, či nechtějí a přináší jim to jakési ,,uspokojení", pak se obracím na všechny, které takovým způsobem osloví, aby si toho nevšímali. Najděte si jiné autory kteří nejsou vulgární a něco umí. Na ně se obracejte o radu , s prosbou o pomoc, atd. Takových autorů je tu naprostá většina a věřte mi...STOJÍ ZA TO JE POZNAT !!!

Hodně štěstí vám všem kteří publikujete či jen navštěvujete Totem.


Poznámky k tomuto příspěvku
.duke. (Občasný) - 18.1.2011 > docela dobrý hemzy, tyjo. docela se těším, až tu nějaký to péčko objevím. nejsu tu dlouho. nalákals mě, dík.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 18.1.2011 > Ahoj, pokud hledáš hezký, umělecký fotky nebo jiný příspěvky tohodle formátu, určitě najdeš.

Pokud tě přitahují úchylácké hnusárny co nemají s hezkou a uměleckou pornografií nic společného, najdeš taky. Takže...vyhledej si co tě přitahuje.
Hodně štěstí.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 3.2.2011 > "... :); ... .

."
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 27.2.2011 >
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 28.3.2011 > když můžu přidat svůj názor, je za tím obrana, obrana velmi křehké a citlivé umělecké duše, kterou si dotyční chrání jako když růže se chrání ostny. Tady to jsou ale tak malé a něžné růžičky, že ty ostny jsou proti nim holt obří a trčí do světa a útočí bez upozornění na vše, co se byť jen mihne kolem. bojí se vnitřních zranění, protože většinou už hodně raněni byli a více by dle nich asi neunesli. místo toho, aby získavali vnitřní sílu a naučili se stát rovně i v nečase, schoulí se do malinkaté kuličky a vybaví se ostny jako ježek. jenže zapomínají, že pak jsou vězni sebe sama a strašně, šíleně sami, víc než kdokoliv z nás tady. prostě dle hesla, nejlepší obrana je útok. třeba na to někdy přijdou, že je to na nic...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter