Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci PRO VŠECHNY TOTEMÁKY...A HLAVNĚ REDAKCI z kolekce MOUDROSTI DRUHÝCH
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 12.4.2011 (10:39:31)
následující v kolekci>
Nedávno jsem narazil na příspěvek, který mi vyrazil dech. Bylo v něm mnoho smutku, bolesti a beznaděje.
Začala konverzace, při níž zase začlo svítit slunce.
Stejně tak kdysi tady na totemu mi pomohli lidé, které řadím mezi poklady, které jsem v životě našel.
Proč tohle píšu??? posuďte sami. NA POČÁTKU BYL SMUTEK.

((Citace zprávy, kterou jsem dostal dneska:))

,,AHOJ, PRÁVĚ JSEM SI DALA TATRANKU A JDU SI PRO KAFE.
HELE, NETRAP SE TÍM, ONO BUDE DOBŘE. PRÝ SE NEMÁME UTÁPĚT V MINULOSTI, ALE ANI MĚ TO ZATÍM NEJDE-ALE VÍM,ŽE TO JEDNOU DOKÁŽU JÍ ZCELA USTŘIHNOUT. :-)
NA SVĚTĚ JE KRÁSNĚ, VČERA JSEM SI KOUPILA NOVÝ BLÁZNIVÝ BOTY, A PŘIŠLA DOMŮ HODNĚ VEČER,
PÁN NA PLACENÉM PARKOVIŠTI MI ZVEDNUL ZÁVORU A ANI NECHTĚL DOPLATEK PARKOVNÉHO- UDĚLALO MI TO RADOST :-)
SVĚT JE O MALIČKOSTECH, O DETAILECH, O TOM, NAUČIT SE NACHÁZET A PROŽÍVAT RADOST.
NAKONEC, O TOM JE I TENTO SERVER. JSEM VŽDY RÁDA, KDYŽ TU OBJEVÍM KOUSEK LIDSKOSTI."


((konec citace))

..a zase svítí slunce. :-), mám radost o kterou se chci podělit s těmi, kdo o to stojí. :-)
juchůůůů :-)


Poznámky k tomuto příspěvku
ich (Občasný) - 12.4.2011 > Seš moc hodnej člověk s velkym srdcem..........
Doporučil 
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 12.4.2011 > krásné, nezbývá než souhlasit a sdílet s tebou radost :)
i na mém nebi přátelství přibylo díky totemu několik vzácných a hodně zářivých hvězd
Doporučil 
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 12.4.2011 > No, ale u nás tady dneska prší. Ale na druhou stranu tam přímo křičí ptáci a je to takový jarní. Moje maminka vždycky říkala, že na jaře nám musí každému koupit něco nového, aby nás beránek nepokakal, tak nové boty? Proč ne.. :) Je přeci předjaří! A žijeme :)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 12.4.2011 > Jupíííííí...moc díky za komentář. Oběma.

,,ABY NÁS BERÁNEK NEPOKAKAL" to je krásný :-))

i nové přátelství zářivých hvězd. :-))

Carisimo, máš určitě nádherně báječnou maminku :-)
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 12.4.2011 > Ahoj Baji,
zastavila jsem se pro zákusek do Tvé kavárničky... Dostala jsem ho i s třešinkou a šlehačkou na jeho vrchu. :o)
Jsem moc ráda, že tu jsou lidé, kteří umí druhé podpořit a neparazitují na nich, že jsou tu lidé citliví a vnímaví a ne jen arogantní.... no, budu slušná, nebudu dopovídat svou myšlenku, dosaď si tam dle libosti cokoliv vhodného... Jsem moc ráda, že jsem Tě mohla poznat, protože ty máš, jak už psala wisteca, velké srdce. Jsi jeden z těch, kteří mne motivují k tomu, abych se na svět dívala s otevřenýma očima a otevřeným srdcem... :o) Přeji krásný den i mezi kapkami deště, jestli u vás také prší :o)
Doporučil 
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 12.4.2011 > Přeji Ti radost
Doporučil 
<reagovat 
martinik (Občasný) - 13.4.2011 > nám motýlům proti bezohlednosti bezohledných pomáhá stát se neviditelnými. Vám lidem nezbývá než mít velká srdce, tak si v nich od těch jak říkáte pitomců nenechte zabírat místo.
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 14.4.2011 > :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.4.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 19.4.2011 > To máš kliku....zkus se přestat krotit.
A nasrávat po stránce tvorby. :-)

Joooo....a zase se stav...rád tě vidím bublat :-)
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 16.4.2011 >

Zítra a zítra a zítra
vkrádá se zvolna každým dnem
do poslední slabiky strnulého času
a všechny naše včerejšky jen svítí bláznům na cestu,
na jejímž konci je prach smrti. Pryč, pryč pomíjivá svíčko!
Vždyť život není než putující stín, ubohý herec,
jenž se naparuje a prská na prknech pro tu svou hodinu
a dál ho neslyšet: je to jen povídačka
vyprávěná idiotem, plná halasu a zběsilosti,
jež neznamená nic.

 

:-P


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.4.2011 > Uther Pendragon> ,,Však řekl bych: Co je bez halasu?
Snad najdeš cosi bez zběsilosti???

Což pomíjivá svíčka světla nedává...byť jen krátký čas??
Dnes, zítrta zas a zas??? všem BLÁZNŮM světa na pospas???

Což povídačka lásku nedává??? naději a vzlet???
je vážně dobré dál ji neslyšet???

Myslíš že vážně marný tento svíčky Knot???


Jsme všichni stejní, jak tento svět...

zběsilost, halas...

prostě IDIOT.

Mám rád tu svíčku. Mám rád Cyrana.
Veliký jemu život přines bol. Pro mnohé kolem...

byl jen IDIOT.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 18.4.2011 > Bajata> Ale jo furt, tatranky jsou fajn. Takové ty slovenské.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.4.2011 > Uther Pendragon> :-), jsi fajn parťák. ((myšleno po stránce tvorby. Jinak tě neznám ))
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 18.4.2011 > Bajata> Jsem samotářský a nasrávací, hlavně po stránce tvorby, jen se krotím alespoň v internetových projevech. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.4.2011 > Uther Pendragon> Přestaň být nasrávací po stránce tvorby a zkus se nekrotit v internetových projevech. :-)
Líbí se mi když bubláš :-)
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 19.4.2011 > Uther Pendragon> samota a nasrání... obrana před světem?
a nekroť se zbytečně jinak tě ta zlost sežere zevnitř - ven s projevy, na totemu se to vstřebá (vem si příklad z ostatních rozčilovačů) - pokud se ale nebojíš reakcí.
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 4.6.2011 > každý má svou obranu proti světu někdo mlčí někdo křičí a někdy je lepší promluvit než pak vybouchnout,,,ale člověk nikdy neví co udělat aby to bylo správně...jak se říká mlčeti zlato
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter