Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Svoboďák z kolekce Siluety
Autor: Pescatore (Občasný) - publikováno 30.11.2010 (16:45:01)
další ve sbírce>

 

 

Jsi trošku z úhlu, ze všech stran

bezobzor přesunů pokřik pád vah

odskoky nahé v kolejišti

 

Slavnosti hluku

úly snah

náměstí s ledovými klíny

 

tak napolovic z vůně vrah

z druhé obchodník s krémy u dna vín

bronzové zuby rozlitých medovin

oleje vsáklé v chutné sliny

 

Jdeš křehce pod obsah až na zip

mráz pro mou radost

jen si hrát...

 

kdosi mě drží paží z hlíny

neopouští mě 

furt se ptá

 

 

 

 

  



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 30.11.2010 > furt to neni poezie, ale autoterapie
<reagovat 
 čtenář sten-li - 30.11.2010 > čtenář> je mi to eklhaft :(
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 30.11.2010 > náhodou to nejni marný tohleto. možná bych to místy zhutnil, což nemusí mít co do činění ani tak s počtem slov:-)
ty "úly snah" mi přijdou trochu "normálka" a to "furt" mi tam nakonec úplně nesedne. jako kdyby tam spadlo z jiný planety... jestli je to jinej hlas, jinej úhel, aspoň bych ho odrazil nějak graficky :-)

Doporučil 
<reagovat 
sojka (Občasný) - 30.11.2010 > Líbí se mi to. Přijde mi to jak druhé já, před kterým člověk někdy utíká. Ale třeba je to jinak, to je fuk. A moje věc.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 30.11.2010 > Nechutné sliny.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 1.12.2010 > tak napolovic z vůně vrah

z druhé obchodník
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 1.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 1.12.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 30.11.2010 >

No, vona básnířka Viktorka Rybáková, alias agent, se prostě musí zviditelnit tady, kde jinde, no. Vona tu konfrontaci tak ráda!

Hlavněže ona VÍ, co je poezie a kdo proč píše. Chi...to jsou mi náboráři.


<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 30.11.2010 > Pescatore> Jo to je Viktorie Rybáková? Něco jsme od ní čet na netu a většina z toho se mi dost líbila. Nevím proč sem teda něco nevrazí, myslím z vlastní tvorby :-)
<reagovat 
 čtenář literární agent - 30.11.2010 > Pescatore> Nenadávaej mi do básnířek!
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 1.12.2010 > Mlž Svatý> 

Ono je to pohodlný držet se ve stínu a řešit si takhle své mindráky. Za nic nenést odpovědnost a jen sem chodit prskat svá "zjištění a objevy".  

Je to paradox, psát dobrou profesionální poezii, a chodit sem na server pro amatérskou tvorbu vynášet své soudy (jako anonym).


<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 1.12.2010 > Pescatore> hele, se tím nenechej rozhodit, šak vo nic nejde. bych řek, že to ani nemyslí zle. já nejvíc péruju lidi, u kterejch cejtim nějakou blízkost (je to taková dobrá náhražka za pérování sebe :D).
<reagovat 
 čtenář literární agent - 1.12.2010 > Pescatore> Ty mě fakt vždycky pobavíš! Profesionální poezie, co to je? Já Poezii vůbec nerozumím! Já ji cítím, a prskám, když nedostanu svuj čtenářskej zážitek! upíráš mi snad právo? A odpovědnost? Klanim se, velevážené EGO! :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.12.2010 > čtenář> osiko, proč zase reješ? už je to kolikátý konflikt, že tě to furt baví....
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 1.12.2010 > čtenář> mno, já bych řek, že tady najdeš spoustu děl, nad kterejma si můžeš zaprskat daleko prskavějc :-) profesionální poezie je sice poněkud protimluv, záleží na ouhlu pohledu, ale myslím, že je nabíledni, co tím chtěl básník Pescatore říci...
konec hlušiny ostrejch debat a šup sem s rudou díla radš! :-))) a krásnej den voběma et cetera! :-)
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 1.12.2010 > Mlž Svatý> No, ona to dost dlouho byla blízká bytost. Je mi smutno, čím tu žije. Stačí si pročíst spektrum jejich reakcí tady, o důvodech ani nemluvě. No, ale asi musí... co se dá dělat. Ať si to užije.
<reagovat 
 čtenář osika - 1.12.2010 > stanislav> konflikt mám jen s těma, kdo zřejmě přeceňujou svoje schopnosti a neunesou negativní názor, což je mi pro legraci!
<reagovat 
 čtenář literární agent - 1.12.2010 > Mlž Svatý> Reaguju jen na ty, které mám v oblibě, a pak na ty,
kteří prskají, chybí mi vánoční prskavky :)
<reagovat 
čtenář literární agent - 1.12.2010 > PS: A proč tedy vlastně nepíše pod svým jménem,
Pavle Sobku? Snad se nestydíš? :0), nicky jsou mnohem
zábavnější, že?
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 1.12.2010 > čtenář> č.l.a. - Kdybys tu byla "přítomna déle", víš že jsem své jméno tady napsal mockrát, u obou svých nicků. Dokonce jsem napsal i proč je používám, chi.  Nemám jako ty problémy se hrou na anonyma. U tebe ale vůbec nejde o problém nicku, u tebe je v podprahu ke mně, a to je mi jako autorovi k pláči, tady. Zbytečně útočíš jen abys ty jedy nějak shodila jinam.
<reagovat 
 čtenář literární agent - 2.12.2010 > Pescatore> Zanech paranoi! Žádný jed vůči tobě necítím, jen mám brutálnější humor, a nejsem tvá matka, bych tě jen chválila :)
<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 2.12.2010 > ako babicky na vianocnych trhoch ozaj smiesny
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 2.12.2010 > Už sem tam nebyl  ani nepamatuju. Ta báseň stačila-znovu nemusím
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 2.12.2010 > jsem po tom čtení tak nějak rozmlácenej, jako bych tím náměstím i prošel. :))) - tahle iluze se povedla. - a zvláštní je, že jsem se dočkal i "svých" veršů, čímž myslím závěrečné trojverší - jako by mě ta ruka fakt i podepřela-zachytila. - tahle iluze se taky povedla. - snad bys nemusel být tak úpěnlivě realistický :))) - ("klín" teda zastudil - brr - to je mordor!)
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 2.12.2010 > whispermoonlite> Díky za pohled, whispere. Jsem rád za tvůj kritický přístup tady... i jinde na totemu - ke všem. Vážím si toho, neb se jako jeden z mála (podle mě) zabýváš střevy básně, aniž bys je pouze zlostně trhal a řval si u toho jako barbar.  Ale ani v tom nelze bránit.
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 2.12.2010 > Pescatore> barbar je kořením na pečínce civilizace. :)) - díky za zpětnou vazbu.
<reagovat 
 čtenář literární agent - 2.12.2010 > whispermoonlite> aspoň někdo mi rozumí!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 7 8 9 11 12 13 (14) 15 16 18 19 20 21 22 23 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter