Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Havlíčkovy sady z kolekce milovaná
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 12.2.2011 (00:45:06)
další v kolekci>


cvakal (Občasný) - 12.2.2011 >

Když uvidíš pěknou babu s "pěknejma džbánama", Co budeš fotit? Kotníky nebo ko.y? Bezelstně ses přiznal, že ti šlo o lavičky a klidně´s tam fláknul dominantní zděný objekt a stromy, lavičky jsou odstrčeny někam mimo :-(.

Lavičky jsou do půlkruhu, bezva formace. Měl´s to zabrat tak, aby tam byly pokud možno jen lavičky v kruhové výseči a ten vybetonovaný/asfaltovaný povrch. Osamělost z toho přímo kape, asi´s ji tam viděl, ale nějak se ti to nevešlo do foťáku :-(.

Je to bezvadně osvětlené, ale prošvihnul´s "rozhodující okamžik" :-(. Zkus se tam vrátit a vyfotit to znovu, ale toto světlo už tam nikdy nebude.

Dám ti přátelskou radu, Periskopa se nikdy na nic neptej. Jedna Totemačka, nám oběma dobře známá, se ho jednou patolízalsky na něco ptala, ale odpovědi se nedočkala. Periskop fotkám rozumí, většinou s jeho výroky souhlasím, ale nikdy jsem od něj nečetl nic nijak zvlášť konkrétního. Vždycky se drží pouze v obecné rovině.

Dobrá rada nad zlato. Když něco fotíš, soustřeď se na to, co vidíš, co tě zaujalo, na všechno ostatní zapomeň .


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 14 15 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter