Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Novinářská z kolekce ...
Autor: zemla (Občasný) - publikováno 2.8.2011 (22:38:21)
další v kolekci>
Lumír Žemla - Novinářská.

Když projde hrazdou ucha bol, tak se zmíta po schodech točitých v bolestech očitých, svědkův výmol tlač v mozku bolí ruce, v noze kostku drtí zprávy z naší čtvrti. Novinový stánek zahalen rouchem dobromyslných a tiskem páchnoucích papírů černé v bílý prapor. Tu koupil si ten výplach zdrsněný barvou, když vedle budky stojí kanál... Nevím, když doma kytaru máš...?

Zahrát by sis měl, aby vůkol rudém právu okolní svět zvěl, žes dobrý trubadůr, co svou ženskost v poli obdělal a nabral cestu kanálem pod studnou s živou vodou...ne, tys raději ty hlupče četl kobylince v bílém cestou smáčeném rouše.

Tu pán v budce zakouká se...co to pane, vy s tou rourou bílou v kapse zamotanou, proč kanál pozoruješ a nic neříkáš, noviny si pomač... Ó běda, pane, co to děje se na čele tvém? Tu tiskneš hlavu v zem, když kolena podlomená čtením tmavých chodeb...což se nestaráš, co v městě tvém zrálo a právem se událo?

Již nevíš, jak stánek novinový rourou bílou omotaný, se do nich vnořuje, umíráš chlapče. Slyšíš zdáli, to ty noviny ho zabily, když uzrály do stádia kolapsu, už si neustál ten děs.....tak proč čteš? I zemřels pane, ty cos vědět chtěl vše, co světa bol trápí kol domů hliněných a sprch studených.

:-)


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 2.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 2.8.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 3.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 3.8.2011 > Nádhera
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 3.8.2011 > Musím přiznat, že mě tvé vysvětlení velmi zaskočilo, ale zároveň zaujalo. Myslel jsem si, že výtvarný projev je originální, doplněný fotkami (tedy jaksi udělaná koláž) a textem. Mrzí mě, že ti šlo o to vytvořit "kýč", který upozorňuje na "konzumnost dnešního života", protože kdyby byla celkově tvorba původní, tak by to mělo dost silnou polohu - mě právě třeba ty kočky vzadu, ta líbeznost s textem bavila. Jako kontrasnt, humor i hloubka. Ale možná jsem se spletl v celku, ten text, pro mě, nějakou hodnotu má, a přišel mi zajímavý - ale tvůj komentář mi celek toho dílka trochu deklasoval. Myslel jsem, že ti jde o něco jiného. To o je ode mě všechno, jen se děsim, jak periskop povyroste. Už tak je jeho rozměr nedozírný, teď přeskočí galaxii. Ale to nemá s tebou nic společného. Déčko nechávám, jako "doporučení" k zamyšlení, určitě to stojí za to - jako hra s prefabrikáty, doplněno textem, jako k diskuzi na téma "kýč nebo osobitá zpověď". Já si teď nejsem jistým ani jedním, ani druhým. Uvidíme, jestli budou ještě nějaké zajímavé kometáře.
Doporučil 
<reagovat 
 zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Šílená svině> ;-) díky...jsem rád, že působí tak i tak, vzbuzuje pocity. Pokud se podíváš na mou tvorbu, tak mnoho dílek může působit kýčovitě...u někoho zase osobitě atd atd. Jsem stále otevřená kniha hledající cestu. Ještě jednou díky, za tvé komentáře!
<reagovat 
zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Díky za tuto diskuzi.
za 1. ano umístění do sekce fotografie, není až tak uplně vhodné...ale něco z foto tam je ne? ;-D
za 2. o to vytvořit kýč šlo především, je to taková dnešní odpověď na kýčovitost mezi lidmi, rádoby umění ala obraz z IKEA, nakonec kýč v podobě zpravodajství a vzniká absolutní kýč dnešního malého člověka. Prosím berte to jako výpověď a odpověď na dnešní konzumní absolutně kýčovitou společnost. A hlavně má jen pobavit...asi tak ;-)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.8.2011 > zemla> no hurá, konečně je tu autor a místo aby nás poslal za ty kecy do háje, ještě se chová slušně...

teď vážně, na kategorie už kašlu, ale jedna věc by mě zajímala... nemáš pocit, že ten text (nemluvě o smajlíku na konci, ten je na zabití), odvádí pozornost od hlavního díla... přijde mi totiž, že se nejedná o součást původního záměru... ale dodatečný přílepek, skoro jako by ses bál, že ten tvůj úmysl nebude ze samotné koláže patrný???
<reagovat 
 zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> ne, koláž vznikala až po napsání textu...ten vznikl, během chvilky při tel hovoru známého s někým...to je jedno a už nijak neupravována. Ani jsem to nechtěl nějak zveřejňovat, ale nakonec jsem si řekl, že to přece jen do obrazové podoby dám. Ten smajlík...na zabití?..to nevím, ale je to takové rádoby konzumní nucení...teď se přece musíš smát :-), jako když píšeš sms. Jinak za kecy do háje jsem nikoho nikdy neposílal, spíše se mi líbí, že někdo o tom chce diskutovat! Takže mně to spíše těší.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 3.8.2011 > okay, díky za dovysvětlení... ad smajlík, v kontextu asi ano... v tomto ohledu jsem tě teda šeredně podcenil, za což si klnu... hezkej večer!
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 3.8.2011 > je fajn, že z tvého hlediska text s výtvarnem skvěle koresponduje, mě to vážně těší a zároveň vůbec nezajímá... natož abych o tvém, pouze na pocitu založeném, hodnocení diskutoval...
zkus si ještě jednou přečíst moji poznámku... píšu tam něco o textu? dílo je publikovné jako "abstraktní fotografie"... já jsem zmínil skutečnost, že se o fotografii nejedná (což je fakt, nikoliv jakýsi pocit, nevím, co bys chtěl věcnějšího)... a že navíc dotyčné dílo považuji za kýč... text mě popravdě (jsem já to ale buran) vůbec nezajímá... navíc se rozhodně necítím povolán jakýkoliv text hodnotit... a to je právě ono, pokud by to bylo v multimédiích nebo v literatuře nebudu si dílka vůbec všímat... pokud autor ovšem předkládá svoji práci jako fotografii, nelze se snad divit, že ji takto hodnotím... takže nejde o přečůrávání, pokud nemáš nějaký věcný argument, kterým mě přesvědčíš, že to nahoře je fotografie či že se nejedná o ukázkový kýč (protože pouze a jenom toto bylo obsahem mé poznámky)... sem s ním... pokud ne, nechápu opravdu o čem je řeč... a nezlob se, pokud nemáš po ruce zmíněné argumenty, nebudu už v tomhle povídání pokračovat, přijde mi to fakt celkem zbytečné...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Periskope, zastav své rozbujelé ego, a příště pošli avizo. Zase seš vedle - ale objektivně. Je úplně jedno, v jaké kategorii se dílo nachází. Kategorie nejsou od toho, aby člověku sdělovaly, na co se má dívat a na co ne. Kategorie se snaží již vytvořené nějakým způsobem pojmenovat, zařadit - nikoliv Periskopovi říci, na to se nekoukej. Když hodnotíš nějaké dílo, hodnotíš ho jako celek, pokud analyzuješ, rozebíráš části. Ty jsi hodtil jako celek - to, co bylo recipientovi předloženo. Nikde jsi nenapsal "koláž je taková, text takový" - psal si výlev na celek. Ostatně on to "kýč" jako celek opravdu není. A tvoje poznámky jsou dost často bez hlubšího zamyšlení - já jsem bral dílo skutečně jako celek - interferenci mezi obrazem a textem. Už přestaň z bubřením, jinak brzo praskneš. Myslím si, že to je hodně zajímavá práce, pořád. Jenom člověk víc proniká do kontextů věcí. Už mi říkáš "chlapče", což mi nevadí, ale beru to jako trapnou manipulativní techniku. Těď mi zase říkáš nečtu, ale já myslím, že docela pečlivě. Nějak se pořád snažíš tu svoji "božskost" obhajovat, ale pořád jsi neudělal věcné, rozmyšlené hodnocení toho, o čem vedeme diskuzi. Jenom mě tady burácně přesvědčuješ o tom, že jsi neviděl předmětné dílo v celku, kvůli nějaké kategorii. Dyť je to úplná blbost! Já přeci nemůžu zato, že ty střílíš a nevidíš:)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.8.2011 > Šílená svině> vzhledem k tomu, že jsem zapomněl poslat avízo ti patrně uniklo, že má poznámka vznikla předtím než se přihlásil autor a situaci vysvětlil... chlapče jsem tě oslovil pro tvou roztomilou mladickou sveřepost... a když myslíš, že to není kýč, tak pro mě za mě... ale prosím, nelži... stále si nedokázal věcnými argumenty vyvrátit cokoliv z mé původní poznámky... takže se tvé osobní výlevy poněkud míjejí účinkem a stáváš se tak trochu směšným... ne legračním, ne vtipným... směšným... no a teď už ti ponechám poslední slovo a popřeji hezký večer, venku je totiž počasí jako stvořené pro posezení na zahrádce s dobrým kácovským pivem...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Nic ti nechci ubírat, a pivko nejméně. Avšak Periskope, nechci vstupovat do psychologické roviny. Ale shrněme si to. V čem lžu? To je dost drsné tvrzení. Už si toho napovídal dost, ale já argumentuji celou dobu, ale ty používáš machrovské manipulační techniky.
1) Kdo špatně čte, jsi ty! Ty jsi si nevšiml, či nehodnotil doprovodný text!
2) Ty se chováš mladicky až pubertálně divoce, já se snažím dovysvětlovávat, korigovat tvé rychlé soudy.
3)Ty neargumetuješ, ale říkáš soudy - rychlé a leckdy bez zamyšlení - já se snažím argumentovat. Dílo rozebírám, připouštím své omyly, hledám pojmenování, hledám cíl autora.
4) Všimni si, že se mi podařil jeden úspěch. Z tvého plytkého hodnocení, které stálo na začátku naší diskuze, jsem tě donutil k zamýšlení a všímání a to tady celou dobu netrvdím, jak mě to hrozně obtěžuje.
Ale Periskope musím zase říct, že mě ten rozhovor bavil. Takže kdybych trvdil, že už se nechci s takovým cvokem, jako seš ty, bavit, tak bych kecal. My šílený svině...
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 4.8.2011 > Šílená svině> Tak to je šílené.
<reagovat 
molsslom (Občasný) - 7.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
magistr (Občasný) - 7.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 7.8.2011 > Zemlo, omlouvám se moc za tu diskuzi.
<reagovat 
 zemla (Občasný) - 7.8.2011 > JARO> JARO nic se neděje. Osobně mi nevadí, že si tady udělali "kancelář" k řešení sporů zcela osobních. ;-) Klidně diskutujte. :-)
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 7.8.2011 > Dílo má šokovat, zaumout a vyvolat emoce a reakce. To se Ti povedlo. Vid zdlouhavá diskuse skrze kterou jsem nebyl schopen se prokousat.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 7.8.2011 > :-)
Doporučil 
<reagovat 
jesper (Občasný) - 8.8.2011 > je mi to až fyzicky nepříjemný, asi to prudký cuknutí v čase
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 9.8.2011 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 3.8.2011 > božínku, to je tak roztomiloučkééé a tááák úžasně retro...
ale vážně, co to dělá mezi fotografiemi? to je to samé, jako kdyby zelinář nabízel okurky z pvc a tvářil se, že jsou pravé... a mimochodem, je to jinak vcelku brilantní ukázka kýče...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Už zase blbneš?
<reagovat 
 zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Díky za tuto diskuzi. Uvedl bych asi toliko: za 1. ano umístění do sekce fotografie, není až tak uplně vhodné...ale něco foto tam je ;-) za 2. o to vytvořit kýč šlo především, je to dnešní odpověď na kýčovitost mezi lidmi, rádoby umění ala obraz z IKEA, nakonec kýč v podobě zpravodajství a vzniká absolutní kýč dnešního malého člověka. Prosím berte to jako výpověď a odpověď na dnešní konzumní absolutně kýčovitou společnost. A hlavně má jen pobavit...;-)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.8.2011 > Šílená svině> podívej, já chápu, že máš potřebu se vyjadřovat k věcem kterým nerozumíš, podobně jako například redaktorka JARO... klidně si tak čiň i nadále ale prosím: neobtěžuj mě dalšími avízi, ano? díky!
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Periskope, smiř se s tím, že se na totemu lidé k dílům vyjadřují - v podstatě od toho totem asi je. A smiř se s tím, že když se někdo chová tak trochu jako vůl se svatozáří kolem rohů, tak se tomu může někdo podivovat - třeba já:) Mně prostě tvoje poznámky hrozně baví...jsou takové ve stylu k čertu se vším, o tom kdo co dělá špatně a kdo čemu rozumí, o tom rozhoduji výhradně já..." A to je na tom právě to nejzábavnější...a když se takovej voleček ještě trochu popíchne v jeho naducaném egu, tak je schopen úžasných výkonů - myslím teď těch komediálně-dramatických, popř. tragikomických... Takže podívej Periskope, já chápu, že tě moje poznámky trochu serou, ale co s tím? Buď se přestaneš chovat jako vůl, nebo mě to přestane bavit. Pojďme a uvidíme, jak se to rozhodne. Tvoje Šílená svině
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 5.8.2011 > Periskop> 

Neber si mě do huby jako obranu při každém komentu. Tváříš se jako génius a nadřazeně přehlížíš, deptáš ostatní. Kdyby ses trochu "potatil", tak nekecáš a ukážeš jak má foto vypadat - tvé teorie a keců už bylo dost. Taky mě štveš svým mentorováním s otevřenými dopisy kdekomu.

 

A just dám D - ať se z toho opupínkuješ dofialova  !!!


<reagovat 
 čtenář tlumočník - 3.8.2011 > Šílená svině> V podstatě souhlasím, jen se mi nezdá, žes to měl psát zrovna tady. Protože tohle vskutku není fotografie a vskutku je kýč a Periskopovo vyjádření je ve srovnání s jeho jinými poznámkami téměř něžné.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 3.8.2011 > Šílená svině> milej hochu, jako obvykle zcela mimo mísu, jak sám píšeš, na totemu se lidé k dílům vyjadřují... alespoň ti co mají co říct... tomu zbytku nezbývá z nedostatku argumentů než komentovat komentáře... čili tak, tvoje poznámky mě neserou, jsou zcela nepodstatné... podstatné je, že mě otravují ta avíza, víš? čili si piš co chceš, jenom prosím potlač tu obsedantní touhu mě o tom informovat... díky a pusu na rypáček!
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 5.8.2011 > JARO> proč bych se měl já opupínkovat? protože se tvé hodnocení netýká publikovaného díla a je jen obrazem osobní nevraživosti? a další máš v poště...
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Když ty mě obsedatně bavíš. Ale nechme stranou logiku - já bych stejně tak mohl napsat, že tvé argumenty v tomto případě jsou stejně bezvýznamné, a asi bych měl i pravdu. Ale vážně: já si myslím, že tohle dílko je hodně výjimečný a hodně dobrý...a vlastně bych chtěl vědět, co ti na něm tak vadí. Vlastně bych chtěl slyšet skutečně věcné hodnocení - tváříš se, že na to máš - a ne nějaké výlevy. Tak to zkus, a nechme už toho dobírání. Z mého hlediska ten text skvěle s výtvarnem koresponduje, je plný pochopení pro banálnost života i jeho smutných aspektů. Ale je v něm zároveň humor, ženská něžnost, hraní s naivitou a symboličností - zpráva, a velmi tklivá, ale zároveň s jakýmsi milým nadhledem. Zpráva par excellance - pronikající do hloubky každodenosti. Vytrhující z všednosti zpátky do všednosti. Asi. Zkus to - nebe to jako imperativ - trochu prožít, dát tomu šanci. Zkus přečíst ještě jednou - neoslovuje tě to něčím? Když napíšeš, že neoslovuje, máš ode mě pro dnešek pokoj. Ale zkus to, nejde o to, kdo koho přečůrá:)
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 7.8.2011 > Periskop> 

http://www.totem.cz/enda.php?a=285939

 

Hmmm, tvůj otevřený dopis.

 

____________________________________

 

Výběr:


<reagovat

mols1950 (Občasný) - 26.6. > Janahe> Souhlasím.
Tento umělec má specifickou originální kritiku "v razítku" pod všechny příspěvky.
Aniž bych si hlubší kritiku žádal pod svou fotografii, tak tam je a mohu si ji přečíst nakopírovanou i pod jinými příspěvky:

"U příspěvku:=
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:noční portrét
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Západ slunce...
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Při žních
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:vyrostu snad
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:anděl strážný
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:dýně mírně kubistické
Periskop (Stálý) - 25.6. > viz má poznámka u tvého nejnovějšího "díla", navíc zcela otřesná kvalita výstupu...
NOVÁ >>>
U příspěvku:--
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:hornický MOst
Periskop (Stálý) - 25.6. > sdh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, odejdu... sice patrný ale pouze velmi malý náznak autorského vkladu...

nízký horizont by vadil nejméně, to je samozřejmě v krajinářské fotografii zcela regulérní kompoziční řešení... žádost o "hlubší" nevidím, tudíž se v tom dále nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Třešně za oknem
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... sice již patrný, ale pouze velmi malý náznak autorského vkladu...

patrně snaha o zachycení jakési imprese, která se tentokrát bohužel vůbec nezdařila... žádost o "hlubší" není, tudíž se v tom dál nepatlám ani neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:mejk buks
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...
NOVÁ >>>
U příspěvku:"... "předělový", ryze soukromý rozhovor"
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový, z toho důvodu nelze "hlouběji" hodnotit ani přidělit body, neboť záporné hodnoty nejsou k dispozici...
NOVÁ >>>
U příspěvku:**
Periskop (Stálý) - 25.6. > kompozice není špatná, ona se spíš jaksi ani snaha o kompozici nevyskytuje... přijdu, cvaknu a jdu pryč... hlavně se nesnažit začít fotografovat, nebo u toho dokonce začít přemýšlet... prostě další ukázka diletantismu, nic ve zlém..."
_________________

Ve Vaší galerii jsem neshledal takovou kvalitu, která by Vás "pasovala" na umělce a mohl jste si dovolit se takto povýšeně a nadřazeně vyjadřovat k ostatním.
Ostatně inteligentní člověk se slušným vyjadřováním a chováním by to ani nikdy neučinil, natož si to dovolil.

_______________________________________________________________________________________________

 

Tvá hodnocení ve tvé galerii již k nalezení nejsou - asi jsi uznal, že nebyla přínosná a smazal jsi je - budiž ti chválou.

A mimochodem, na takové "machry" jako ty, kteří si myslí, že "pozvedli"TOTEM svými "přitroublými nadřazenými kecy", aniž by byli příkladem, nemám nervy a odcházím se žádostí o zbavení redaktorství. Teď můžeš být spokojen.

 


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 7.8.2011 > JARO> má hodnocení jsou samozřejmě tam kde byla, takže jako vždy lžeš... a tvým dalším lžím o odchodu a žádosti o zbavení redaktorství snad nevěříš ani ty samo... silně pochybuji, že by sis vystačilo jenom se svými alternicky... ale do toho mi nic není... pa...
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 9.8.2011 > Periskop> 

Sorry, ale o tvých hodnoceních vím - kde jsi na to přišel, že ne? Jako redaktor mám možnost si vyhledat i tvé smazané příspěvky, jestli o tom nevíš. Mno asi tak - podle sebe soudím tebe - nelžu, není mi to zapotřebí.

Nevěříš mé žádosti? Poptej se šéfredaktorky Naty - mimochodem skvělé ženy a taky Martina - milý a přátelský mladý muž, nebo huwika - dívka s krásnou dušičkou. Má žádost o ukončení není první ( nemám jen nepřátele, jak si myslíš), ale ty mě fakt vytáčíš a nemám na to nervy!!!


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 9.8.2011 > JARO> chjo, tvá původní, posléze přepsaná poznámka zněla: sorry, již jsem je našla, omlouvám se - ale musela jsem listovat... proč si to tak nenechalo? myslíš, že bych ti vpálil, že jsem měl tudíž pravdu a ty jsi lhalo a jedno, že jenom z lenosti? seš vedle, nechal bych to plavat... a dokonce bych tu omluvu i ocenil... no nic, ty to zase musíš hnát do konfrontačního tónu... vzal to čert... jsi hodná, že mi představuješ redaktory, ale většinu redakce znám osobně, ať už z různých čtení, výletů, spolupráce či prostě z každotýdenních sedánků v hospodě... kromě jiného si nemyslím, že bys měla JENOM nepřátele, nikde jsem nic podobného nezmínil... spíš si myslím, že tvé nabízení rezignace není (kulantně řečeno) dost důsledné, že se ti prostě nechce toho redaktorského mantlíku vzdát, nejspíš proto, že ti dodává falešný pocit důležitosti... tolik můj pocit... co se vytáčení a tvých nervů týká mohu snad poradit jen jedno, věnuj se hodnocení (hodnocení, nikoliv rozhazování déček a bodů) a mě si prostě nevšímej... až tak je to jednoduché... a jinak už mě to pindání fakt nebaví, takže: pokud nemáš nic k publikovanému dílu (což je pro tebe i tvé alternicky typické) loučím se a nechám ti poslední slovo jako šílené svini... vracet už se nebudu... p.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 11.8.2011 > Periskop> Nápodobně a důsledně. Papá - i když jsi "prevít" , tak jsi milý - když zavřu oči :D !!!
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 13.8.2011 > JARO> jistěže jsem milej, to ti sakra došlo až teď? můj kocour dokonce tvrdí, že po tom plyšákovi, co ho už dvanáct let úspěšně cupuje... jsem hned druhej nejmilejší... a kočky maj vždycky pravdu (tvrděj kočky a jiří suchý)... úsměv... p.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 14.8.2011 > Periskop> Mlask !!!
<reagovat 
jaz (Občasný) - 19.8.2011 > skvělá práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 6 7 8 11 12 14 15 16 18 19 (21) 22 24 27 28 30 31 32 33 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter