Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Definice štěstí
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 15.5.2012 (14:46:36)

Definice štěstí

 

Četl jsem zajímavé motto od polského spisovatele Juliana Tuwima, že největším štěstím člověka je se vůbec nenarodit.

Tak nevím co je na tom pravdy.  To musí asi každý  pro sebe posoudit sám.  Já se zde ve svém krátkém fejetonu snažím definovat štěstí tak jak ho vnímám já a jak si ho představuji pro všechny.

 

Co je to vůbec štěstí?  Když se někoho zeptáte většinou odpoví štěstí je být bohatý. Ale je bohatství opravdu štěstí? Já myslím, že ne.

Kvůli bohatství vzniká závist, lidé se zabíjejí a bohatý člověk i když ví, že má hodně peněz nemůže klidně spát, protože se bojí  aby ho o peníze  o to jeho „ bohaté štěstí“ nikdo nepřipravil. Takže materiální bohatství je spíše jaká si zátěž, kvůli které v duši sídlí strach, stres a mnohdy i nekontrolovatelná touha míti ještě víc, kvůli které jsou někteří schopni čehokoliv.

 

Je štěstím míti dobrou práci?

Mnozí si myslí, že i tohle je to pravé štěstí, ale je tomu  opravdu tak? Dněšní tvrdá, hektická a

bezohledná doba si vyžaduje neustále větší nasazení.  Lidé se stresují, aby o práci nepřišli a nechávají

si tak díky tomu škodit nejen svému zdraví, ale i privátnímu životu. Ruku na srdce je mnoho z nás,

kteří kvůli práci a neustále se zvyšujícímu pracovnímu nasazení, nemají čas nejen na sebe, ale i na

privátní život. Nemají čas věnovat se pořádně rodině, dětem a partnerům. Člověk přichází z práce

kolikrát unavený a vysátý z veškeré své energie. Díky tomu se vztahy rozpadají a lidé se mění v jakési

pracovní stroje, které se koncentrují pouze na práci a výplatu, o kterou vás nakonec stejně oberou

banky, stát a neustále psychologicky dobře řízená nabídka spotřebního konzumu, kterému je mnohdy

těžké odolat. Díky tomu bohatnou jen ti bohatí co už mají stejně dost a normální průměrný člověk

i když si myslí, že dobře vydělává z toho výdělku nakonec moc nemá. Díky tomu, že se pro neustále se

zvyšující  pracovní výkon zaprodáváme celou svojí duší, svým zdravím, které se v budoucnu na nás

nesmlouvavě podepíše, tak se tímto sami sobě a i blízkému okolí nenávratně vzdalujeme. Nakonec

stejně po letech zjistíme, že to bylo zbytečné a naše podlomené zdraví nám vystaví šokující účet, za

který budeme muset zaplatit.  Ten účet může být dost vysoký i tak, že nám pohltí veškeré úspory a na

naše děti i když jsme se mnohdy obětovali pro ně, tak na ně nic moc nezbyde. Musíme si nechtěně

přiznat, že celý tento momentálně celosvětově  vládnoucí nelidský a sociálně nepravedlivý systém je

vytvořen finačními žraloky na principu, aby především oni  z našeho potu neustále  více bohatly a aby

nás i o ten zbytek co nám zbyde nakonec připravili. To je jejich cílem, a proto je cíleně zvyšován tlak

na normálního pracujícího ve všech směrech. Je to dobře promyšlené, neboť vědí, že díky onomu

tlaku mnoho z nás zdravotně nevydrží a ani se důchodů nedožije. Proto je také důchodový věk

neustále navyšován. A ten kdo se ho dožije, tak tomu jeho důchod ztenčí zdravotní systém, neboť  ti

co se důchodu dožijí budou míti za ta léta své zdraví podlomené. To vše je moc dobře vládnoucími

finačníky  zpočítáno. Vím, že musíme chodit do práce, abychom mohli „ dobře“  žít, ale dnes už to ve

                            většině případech není o dobrém žití, nýbrž o přežívání. Proto si myslím, že i míti v dnešní  době práci není to pravé štestí, neboť je to především stres. Musíme se stejně třást, abychom o ní nepřišli, abychom uživili rodinu a zaplatili dluhy. To vše je chytře na nás vymyšleno a řízeno tak, aby se z nás postupně naše energie vysávala. Člověk potom doma padne zcela vysátý do postele a nemá díky tomu náladu se třeba partnerovi věnovat. Proto tohle opravdové štestí pro mě není.

 

 

 

 

 

Opravdové štestí pro mě znamená pouze zdraví a láska.

 

U toho zdraví potřebujeme ochranné anděle, protože si své zdraví zcela sami ochránit nedokážeme. Bohužel si ani naše vládnoucí společnost neuvědomuje, že pouze zdravé obyvatelstvo je zárukou zdravého vývoje společnosti do budoucna.  Dnes je to o tom, že se žije pouze teď a nemyslí se na budoucí generace.  Vládnoucí si neuvědomují, že nebýti nás co na ně pracují, tak by si ze svými mnohdy lichvářsky a nelegálně nabytými penězi, mohli leda tak vystlat svojí postel do které by ulehli z depresí, že už na ně nikdo nechodí pracovat.

 

Takže zbývá láska.

Ano to jediné se zdravím je to opravdové štěstí.  Láska nám byla dána jako ta nejkrásnější vlastnost a cit, který člověk po rozumu vlastní.  Láska nás napájí, udržuje při životě, nedá se uplatit a ani koupit.  Proto je to ta nejušlechtilejší a nejčistší  lidská vlastnost co člověk má.  Protože svojí duši si můžeme za života pošpinit stejně jako srdce, ale pouze pravá láska zůstane navždy čistá a poputuje s námi i na druhý břeh kam každý z nás směřuje.  Jelikož věřím na život po životě tak vím, že naše láska s námi přetrvává i tam.  Už i Socrates napsal, že žádná lidská duše nikdy neumírá a , že každá dobrá lidská duše je navíc božská.  Proto chraňme, hledejme a dávejme tu pravou lásku, neboť i mimo jiné nám i pro ní byl propůjčen život.  Vím, že to mnohdy s láskou není lehké. Láska i někdy bolí,  ale i to k pravé lásce patří.  Osobně si myslím, že každý z nás je tu pravou lásku schopen najít a i dávat, jen přitom k sobě a těm druhým musíme být úpřimní. Láska není omezená žádnou věkouvou hranicí, a proto nám dává sílu bojovat se životem.  Láska je takový všeholék co se dá aplikovat na všechno.  Osobně si myslím, že dokáže  vyléčit i některé nemoce.

 

Definice štěstí z jiného pohledu.

 

Četl jsem o jedné ženě co žije v Austrálií co odpověděla na otázku cítíte se býti štastná a bohatá?

„ Ano“, odpověděla jsem šťastná a bohatá neboť vlastním málo. Mám svoje staré lehátko, na které si každý večer lehám a pozoruji hvězdy.  To je mé bohatství. Nevlastním žádné auto, televizi, mobil, nemám žádné úspory a ani závazky. Žiju v souladu s přírodou, zvířaty a nepotřebuji žádnou civilizaci, která se sama sobě odcizuje.  A mé štestí je můj manžel s kterým se miluji po celý svůj život a který mi dává jako já jemu denně svojí lásku.

Já osobně si myslím, že i  tohle je to pravé štestí a bohatství.  Osobně si myslím, že na počátku lidského věku byl člověk šťastnějším než dnes, neboť žil v naprostém souladu z přírodou, zvířaty, protože čerpal pouze to co k životu potřeboval a také věděl, že musí přírodu velebit, aby ho a jeho potomky udržela na životě. Tenkrát ještě nebyl materialismus povýšen nad jiné lidské a morální hodnoty.  Člověk žil aby zachoval svůj rod, aby se jeho děti mohly zdravě rozvíjet a učil se  z přírody.  Také se tenkrát člověk mohl více věnovat sám sobě, duchovnímu rozkvětu a porozumívat zvířatům.

Ihned pochopil, že rovnováha v přírodě, zdravá půda, zdravá zvěř mu dá možnost zachovat jeho populaci. Dneska je naše půda otrávená našimi jedy, zvířata hromadně vymírají, člověk jí chemikálie a díky tomu je neustále více nemocen jako i celá naše planeta.  Proč dříve člověk žijící v přírodě dokázal přežít různé katastrofy? Já si myslím, že proto, že s přírodou rozmlouval , rozuměl jí a učil se od ní. To by dnešní člověk závislí na neúměrném konzumu, materialismu vůbec nedokázal.

 

Proto je dnes pro každého z nás tak těžké definivat co je to pravé štěstí.

 Možná, že ještě dnes existují někde daleko od civilizace v  pralesích  nějací lidé co žijí v naprostém souladu s přírodou a vnímají své štěstí asi tím způsobem, že mají zdravé děti, pomáhají si navzájem, starají se o své staré rodiče, léčí své nemoci pomocí přírody, rozmlouvají s duchovní energií a děkují za své štěstí duchům a přírodě, že jim každý den umožňují žít. Žijí jako jeden celek co si navzájem pomáhá neboť vědí, že pouze jako celek co tahá za stejný provaz může přežít.

Ale to jen do té doby, než ničivá a zrůdná ruka západní civilizace dojde až k nim a vezme jim jejich půdu, život a štěstí.

Takže na závěr bych podotknul asi tohle. Každý z nás by měl vytvářet to štěstí nejen pro sebe, ale i pro ostatní, neboť ho potřebují všechny živé bytosti. Musíme si uvědomit, že jsme všichni jeden celek a, že se každý z nás rodí stejně nahý a bezbranný. Nikdo nemá právo si vytvářet své štěstí na úkor těch druhých! Musíme si uvědomit, že štěstí těch druhých je i štěstím nás samotných a hlavně se musí týkat celé planety se svými návštěvníky, neboť zde na planetě zemi návštěvníky jsme a ona nám skutečně nepatří, i když si to mnozí myslí.

 Náš život nám byl zde pouze propůjčen.  Nevím co by se s lidmi muselo stát, aby si právě tohle konečně uvědomili.  Asi si  to teprve uvědomíme až nám všem bez vyjímky půjde o život, ale pak se může stát, že bude pozdě. A nebo si myslíme, že příroda a planeta je nemyslící organismus, co jen tak tupě zírá a nevnímá co my lidé zde pácháme a, že si to do nekonečna nechá líbit.  Já myslím, že i matka země má právo mít své štěstí a pokud jí ho lidé budou neustále ničit a tím i své štěstí práva na život, rozhodne se naše matka země, že největším štěstím pro ní bude býti bez nás nehodných lidí co to všeobecné štěstí kazíme sami sobě? Planeta může žít bez nás dál, ona nás nepotřebuje, ale my k životu a štěstí potřebujeme jí. 

Možná, že právě letošní mnohými obávaný datum 21.12.2012 ukáže, zda budeme mít štěstí, změníme se a nebo ne. Nechme se překvapit v každém případě to bude znamenat změnu a ta se už nedá zastavit. Pro ty co se zajímají o celkové štěstí planety a o rok 2012 mám zde důležité stránky, na kterých jsou denně nové aktuality ze světa ohledně narůstajících katastrof a anomálních změn, které naše planeta prodělává. Zde může každý sám posoudit jestli budeme mít i po prosinci 2012 štěstí.

 

http://poleshift.ning.com/

 

http://survivalangel.blog.de/

 

http://www.sott.net/signs/list_by_category/4-Earth-Changes

 

http://theextinctionprotocol.wordpress.com/

 

http://www.end-times-prophecy.org/animal-deaths-birds-fish-end-times.html

 

Přeji každému ať své štěstí nejen pozná, žije, ale ať ho štěstí nikdy neopustí.

 

Guru alias Martin H.



Poznámky k tomuto příspěvku
Anneta (Občasný) - 15.5.2012 >

Ano, říká se to, že Láska je to nejdůležitější. V ní je prý obsaženo vše.

 

To sis dal pěknou prácičku s těmi odkazy, je vidět, že Tě to hodně zajímá

 

Též si ráda počtu, díky a ukládám si


<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 16.5.2012 > Anneta> Ahoj Anneto,
moc děkuji, že se ti to líbí, a že se chceš informovat já ti k tomu ještě tady teď dodatečně něco napíšu.

Už včera proběhla v médiích zpráva vydaní WWF, že planeta země je v dezolátním stavu, a že v roce 2030 bude lidstvo potřebovat planety dvě. My, ale víme, že žádné dvě planety nemáme a ani nedostaneme, takže co z toho vyplývá?
A mimochodem před 3 dny NASA zveřejnila zprávu o objevení ohromné růžové planety za Plutem, která míři k zemi. . Zde si přečti související články a také článek o neznámém UFO objektu na slunci.

http://www.thetruthbehindthescenes.org/page/2/


Na mých stránkách www.survivalangel.blog.de se ve videu New 32° of Insanity z 15.05.2012 dozvíš, že se jedná o planetu Nibiru, která už je vedle slunce a také, že lidi nejen v USA, Austrálií, Finsku, ale i v Anglii dvě slunce vyfotily. Náhoda?
Proto také NASA opatrně lidi na jakousi novou planetu upozirňuje. Přeci nemůžou přiznat, že tady už za sluncem je, i když o ní vědí už od roku 1983.
Na závěr, já nechci a ani nešířím, žádnou paniku, ale jen si myslím, že když už oni na hoře nám lidem lžou a daná fakta zkreslují a zamlčují tak, že je povinností těch lidí co vědí o roce 2012 něco více a mohou se o důkazy opřít, ty jiné lidi upozorňovat či probouzet. Nebo´t pokud to Nibiru je a on se přiblíží tak se to bude týkat všech bez vyjímky. Tak ať si udělá každý kdo zhlédne mé odkazy na tohle téma názor sám. Já chci pouze informovat neboť jsem taky člověk.
Zdravím a pokud se sama přesvěčíš tak otevírej lidem oči i ty. Já myslím, že má každý z nás právo vědět zda se něco dějě.
Guru
<reagovat 
 Anneta (Občasný) - 17.5.2012 > guru1> 

Ahoj,

ano, zajímá mě to, i když na druhou stranu musím přiznat, že těch informací je už poněkud přehršle, ale i tak je to lepší než nic. Ovšem...,,Čím míň víš, tím líp spíš.''

O Nibiru jsem slyšela už před dlouho, a věřím tomu, stejně tak o ufo - proč bychom měli být my, pozemšťané, jedinými ,,inteligentními'' bytostmi v celém vesmíru - co je to za egoistický omezený názor (a taky strach z neznámého), který má ještě spousta lidí?

 

Myslím, že JE v silách lidstva, abychom dokázali naši planetu ještě dát do pořádku - to vědci z toho dělají ,,kovbojku'' protože kdo nemá rád nějaký to vzrůšo, a hned by se nejraděj stěhovali na jinou planetu, aby měli nějakou zábavu atd...

Možná to trochu přeháním ale to je můj názor.. Proč odsud utíkat, když je záchrana ještě možná?? Vždyť jsme si to tu sami zaneřádili, tak bychom si to měli dát do pořádku..

Těch možností planetární(ch) katastrof(y) je více, ale nemyslím si, že bychom se měli srazit s Nibiru. Ale můžu se taky mýlit

Spíš se obávám globálního výpadku elektřiny následkem nějaké sluneční supererupce, což by dle odborníků znamenalo několikaměsíční až roční práce,než by se to dalo do pořádku. A pokud by počítače - zas dle odborníků - nefungovaly,padne civilizace do tří dnů,neboť v dnešní době je vše řízeno počítači. A pak pánbůh s náma.. Přežijou jen ti co žijí na venkově a pěstujou si na zahradě plodiny aj...

Ovšem, taky jsem četla, že až nastane onoho 21.12., že prý možná bude třídenní tma a na Zem bude dopadat nějaké nebezpečné záření, které pokud někoho zasáhne, zabije. Takže lidé by neměli v tuto dobu vycházet ven a naopak si všechny škvíry v bytě , domě utěsnit... No neumím si to představit, poněvadž kdyby to opravdu přišlo, pomřelo by vše živé na povrchu Země... Nějak mi to nehraje..

 

Že je Nibiru růžová, jsem ale nevěděla, a taky by mě zajímalo, jaký eventuelní význam by pro nás pro lidstvo mohla mít.

 

Díky za odpověď a odkazy, ještě se na ně mrknu


<reagovat 
 Čtenář - 18.5.2012 > Anneta> Ahoj Anneto, já si myslím, že se Nibiru s námi nesrazí, neboť jak psal Zecharia Sitchin v knihách o Sumérech, tak naši dávní učitelé a stvořitelé Annunakové na Nibiru měli bydlet. Jen se, ale může stát, že díky jeho gravitaci, může dojít k přepólování, nebo k jiné globální katastrofě. Jinak tu odpověď co se stane dostaneme od slunce, neboť jak se píše na mých odkazech tak i dneska 18.05.2012 na českém Orgonetu http://orgo-net.blogspot.de/,tak jsou vidět už slunce dvě. A proč také se u slunce zdržuje už přes měsíc neidentifikovatelný objekt - UFo? Nibiru? o kterám se také na mých stránkách www. survivalangel.blog.de píše.
Je zajímavé, že dnes se na seznamu psalo, že se blíží k zemi přes 5000 asteroidů. Také to píší na těchto stránkách http://theextinctionprotocol.wordpress.com/.
Není to tím, že Nibiru už je zde a skrývá se za nsluncem proto je také už občas jako druhé slunce vidět a, že ony asteroidy jsou z jeho ocasu?
Mimochodem samozřejmě je Nibiru červený to, že NASA onu záhadnou planetu směřující k zemi popsala jako růžovou to je asi proto, aby si jí lidé s Nibiru nespojovali dohromady. Také jedna věc. Proč si poslední Máyský král dal na rub své kamenné rakve vytesat tuhle větu. RADUJTE SE A TANČETE AŽ DO PROSINCE 2012 PAK BUDETE VŠICHNI JINÍ. Něco na tom je né? Pokud chceš můžes mi psát na můj e-mail
martin68@volny.cz Rád ti zodpovím to co vím. Sám to pozoruji už dva roky a opírámm se jen o fakta kterám jsou na sránkách co jsem zveřejnil. Nešířím žádnou paniku nebo tak, jen si myslím, že letošní rok by si lidi měli obzvláště pomáhat a stá při sobě, neboť nějaká změna nastane, ale nemyslím, že to pohřbí celou planetu jen se změní svět v kterím žijem a to je onen nový začátek a konec starých principů a lží. Buď budeme ozářeni paprskem nového slunce a nebo nás změní naši dávní učitelé, neboť jsme jejich výtvorem. A ještě něco není náhoda, že letos v červenic příjde do kin film Prometheus, který pojednává o tom jak psal i Sitchin, že lidstvo zjistí, že bylo stvořeno mimozemskou civilizací a, že máme jejich DNA. Proto také jak se píše i v bibli. Byly jsme stvořeni k obarz boha. Já bych řekl spíše bohů. To s tím filmem nepovažuji právě letos kdy máme 2012 za náhodu. Že by nám pomalu vlády předávali nějaké poselství nebo na něco upozorňovali?

Zdravím a přeji krásný den
Guru ( Martin )
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 18.5.2012 > Anneta> Ahoj Anneto, já si myslím, že se Nibiru s námi nesrazí, neboť jak psal Zecharia Sitchin v knihách o Sumérech, tak naši dávní učitelé a stvořitelé Annunakové na Nibiru měli bydlet. Jen se, ale může stát, že díky jeho gravitaci, může dojít k přepólování, nebo k jiné globální katastrofě. Jinak tu odpověď co se stane dostaneme od slunce, neboť jak se píše na mých odkazech tak i dneska 18.05.2012 na českém Orgonetu http://orgo-net.blogspot.de/,tak jsou vidět už slunce dvě. A proč také se u slunce zdržuje už přes měsíc neidentifikovatelný objekt - UFo? Nibiru? o kterám se také na mých stránkách www. survivalangel.blog.de píše.
Je zajímavé, že dnes se na seznamu psalo, že se blíží k zemi přes 5000 asteroidů. Také to píší na těchto stránkách http://theextinctionprotocol.wordpress.com/.
Není to tím, že Nibiru už je zde a skrývá se za nsluncem proto je také už občas jako druhé slunce vidět a, že ony asteroidy jsou z jeho ocasu?
Mimochodem samozřejmě je Nibiru červený to, že NASA onu záhadnou planetu směřující k zemi popsala jako růžovou to je asi proto, aby si jí lidé s Nibiru nespojovali dohromady. Také jedna věc. Proč si poslední Máyský král dal na rub své kamenné rakve vytesat tuhle větu. RADUJTE SE A TANČETE AŽ DO PROSINCE 2012 PAK BUDETE VŠICHNI JINÍ. Něco na tom je né? Pokud chceš můžes mi psát na můj e-mail
martin68@volny.cz Rád ti zodpovím to co vím. Sám to pozoruji už dva roky a opírámm se jen o fakta kterám jsou na sránkách co jsem zveřejnil. Nešířím žádnou paniku nebo tak, jen si myslím, že letošní rok by si lidi měli obzvláště pomáhat a stá při sobě, neboť nějaká změna nastane, ale nemyslím, že to pohřbí celou planetu jen se změní svět v kterím žijem a to je onen nový začátek a konec starých principů a lží. Buď budeme ozářeni paprskem nového slunce a nebo nás změní naši dávní učitelé, neboť jsme jejich výtvorem. A ještě něco není náhoda, že letos v červenic příjde do kin film Prometheus, který pojednává o tom jak psal i Sitchin, že lidstvo zjistí, že bylo stvořeno mimozemskou civilizací a, že máme jejich DNA. Proto také jak se píše i v bibli. Byly jsme stvořeni k obarz boha. Já bych řekl spíše bohů. To s tím filmem nepovažuji právě letos kdy máme 2012 za náhodu. Že by nám pomalu vlády předávali nějaké poselství nebo na něco upozorňovali?

Zdravím a přeji krásný den
Guru ( Martin )
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter