Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Pro všechny z kolekce všehosměska
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 19.4.2013 (16:44:40)
další>

Schopný autor tvoří, neschopný poučuje.

 

 

 

 

George Bernard Shaw



Poznámky k tomuto příspěvku
Path Adamski (Občasný) - 19.4.2013 > v podstate mi príde strašne smiešne vedieť, že na vyjadrenie svojho názoru, pocitu, si sa potreboval oprieť o citáciu "velikána." všeobecne sa vraví, že citáty používajú najmä ludia, ktorí nemajú dostatok invencie a inteligencie na vyjadrenie svojho názoru. Po druhé, kedže si to naformátoval do "velikášstva," ktoré mi výslovne kole oči, chce sa mi výslovne povedať, že je to skoro "vydieračská serepetička.. plná rozpačitosti...pekne povedané, serieš si do huby. ty týmto citátom "nepoučuješ ??? " ty týmto citátom precvičuješ prst ??? odkial si prosím ťa nabral istotu, že ludia, ktorí vyjadria svoj názor poučujú????? Lebo ja som zatial nikdy nespozorovala kritiku, v ktorej by bolo striktne napísané..a toto si mal napísať takto, a tu mal byť jamb, a tam si mal napísať o oranžovej krave.. a tam ti chýba dĺžen.."V tejto polohe to vyznieva tak, že ti vlastne vyhovujú iba pozitívne hodnotenia a kolektíve honenie ega v štýle zatľapkáme, pohladíme, pofúkame. Nič iné. radšej ignorovať, lebo ak ktokolvek otvorí hubu a povie pravdu, tak poučuje, Kurevský nadhľad. Kurevské ego. Pozri, ja osobne som hodnotila asi tvoje dva príspevky, Slušne, vecne, pravdivo. Ked si mal nejaké námietky, mohol si ich prezentovať priamo tam. nemusel si zmazať diela a prísť na pľac a tváriť sa "košer..." najľahšie je totiž použiť iných. však ??, A to najdôležitejšie:- ludia, ktorí tu komentujú, väčšinou aj tvoria. to, že nie sú grafomani, alebo neprodukujú diela ako na bežiacom páse je iba ich plus. Počnúc a končiac mnou. celé totok od teba vyznieva iba ako fraška a zákulisný ťah pre "bezpečné dvierka." mne príde ovela viacej slizské to, že autor, ktorý nereaguje a nedokáže reagovať na spätnú väzbu v komentári, si dá námahu prezentovať "Svoju " požičianú múdrosť " v samostatnom príspevku. Alibi je svina však????...najmä ked sa zíde ako ospravedlnenie..
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.4.2013 > Nene Path, to jsi mě špatně pochopila.
Tvojí kritiky u mých "děl" si moc vážím a to z jednoho prostého důvodu.
Jednak jsou slušné, věcné a pravdivé a jednak jsi se podepsala, což mnozí nedokážou.
A tak místo toho aby šli se svojí kůží na trh, jenom pouští ze svých úst zlobu a zášť.
A zrovna u tebe mě mrzí, že jsi můj výkřik nepochopila tak, jak jsem ho myslel...
A co se týče toho, že mám rád jenom pozitivní hodnocení, Path, naprostý opak je pravdou.
Vidíš, používáš ( zbytečně ), sprostá slova a přesto ti odepisuji.
Protože je komu odepsat, to je snad to nejdůležitější, co jsem svým výkřikem chtěl sdělit.
A co se týče používání citátů.
Víš, tento je snad první, který jsem ve svém životě použil.
Ale vlastně vůbec nejde o mě, ale o jednoho autora zde.
Jestli chceš, napíšu ti o něm soukromě, protože jeho příběh tady nechci publikovat veřejně.
Ale štve mě prostě jedna věc.
On si ty urážky nezaslouží a zvlášť od anonymů...
Uf, takhle už jsem se dávno nerozepsal, promiň.

Hezký den a hlavně víkend ti přeje

Saša K.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 19.4.2013 > sadaf> Ok.Ale kurnik, povedz mi, čo ti bránilo byť "adresný?? "- sama asi najlepšie viem, čo dokáže anonymná "kopa hnoja "- ale riešiť ju, znamená iba mrhať čas. Poradím ti v rámci dostupných vulgarít. niektorí ludia sa narodia a zomrú ako kokoti. niektorí ludia však za celý svoj život sa ani nenarodia. to sú tí, ktorí nemajú mená. nerieš ich. Aj tak to nepochopia.
P. / a viac sa mi nikdy neospravedlnuj....nemáš nato dôvod...all je ok./
<reagovat 
Čtenář - 20.4.2013 > you are so funny. i love you.
bye
your kokot
<reagovat 
aaa (Občasný) - 20.4.2013 > Souhlasím s Path - ten, kdo sám nepíše, může mít co říct.
Třeba jako kritik. Stejně jako architekt nemusí ovládat zednické řemeslo, aby viděl, že dílo je řemeslně odbyto.
Ale kdo je dobrý kritik, erudovaný, znalý? Určitě ne ten, komu už při prvních slovech páchne z úst jako když vane vítr z Kanálie.
Opravdu jsi použil trestuhodně grandiózní font? Že by tvůrce tohoto editoru byl tak prohnaný a připravil usvědčující past pro velikáše? To asi ne.
Co se citátů týče, jistěže se dá všeho více či méně vychytrale nebo zlomyslně zneužít. Přesto bych užití citátů rozhodně neodmítal. Já osobně si ráno nepeču housky - jiní to umějí líp. Ani si za podzimních plískanic nestřihnu na zimák - protože jiní to umějí líp. Proto bych se nebál ocitovat myšlenky jiných.
Dokonce mi nepřipadá ponižující někomu věnovat sbírku básní dobrého autora ( když já ji napsat neumím, ani ten obdarovaný).
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 20.4.2013 > aaa, souhlasím s tebou, mě šlo jenom o to, aby i ta kritika byla věcná a hlavně SLUŠNÁ!
Díky a hezký den,

Saša K.
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 21.4.2013 > Jen chci připomenout jak těžké je vyjádřít slovy svoje pocity, tak aby to ostatní pochopili. A když se to nepovede tak aby se to líbilo všem, tak to ještě neznamená, že je to špatné. U některé tvorby zde uveřejněné zjišťuji, že jsem přesně autora nepochopil, ale to ješte nemusí znamenat, že se to někomu nebude líbit. Však mi asi rozumíte. Není na světě člověk ten, jenž by se zalíbil lidem všem.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter